15-10-2009, 11:55 PM
Noh kui sul seal süsteem katki, siis ma usun, et väga vahet pole.. Kuigi ta on suht tugev selline ja nimelt sul võib probleemiks olla see, et see junn mis ära tuli.. See hoiab kogu moosi paigas ja võimalik, et ta tuli sult sealt emm..praost(?!) välja ja nüüd käib valesti.. Nimelt, kui ma seda süsteemi puhastasin ja testisin, siis ta jäi alati kuidagi kinni või mingi asi tuli välja kusagilt. Ehk siis, ta töötab õigesti ainult siis, kui autos küljes on ja kõik vajalikud osad omal kohal -- miski tuleb ära või läheb valesti siis kõik metsas.
Polster vast kuidagi muud moodi ära ei tule.. Aga proovi lülitist võimalikult taha luuk lasta ja siis jõuga.. KUID, ma usun, et ta on piisavalt katki, et vähemalt pead katuseluugi alla saama.. Siis, ei ole sul polstriga midagi teha.
1. Eemalda katusepolsterdus koos selle nahatud osaga ees (tee väga rahulikult ja vaata, et seda polstrit ära ei venita)
2. Ühenda lahti äravoolutorud
3. Kruvi ära kõik mutrid (vist oli 10mm mutrid)
4. Tõsta kogu süsteem alla (kui luuk küljes, siis väga väga raske.. ära tee üksi.. kutsu kaks sõpra appi, kes kõrvalt asja rahulikult ära võtava...samas ka jäävad ette istmed..et ära neid kahjusta.. luuk tuli kõigeparemini välja esiuste kaudu)
Luugi eemaldamisega pead ka trossi lahti ühendama.. Ma ei oska midagi tarka öelda, kuid et minu story: Võtsin luugi alla ja ühendasin ta lahti luugi küljes, mitte mootorist.. Muidugi läksid kõik mutrid katki seal, kuna olid roostes.. Siis pärast panin kokku tagasi ja uute mutritega. Vist jäi see trossi-toru valesti ja tõmbas ta viltu seal.. kogu toru läks kõveraks ja enam sirgeks teda ei saanud.. kuna ta peab tõesti sirgelt olema seal, muidu ei tööta. Pärast ostsin uue süsteemi, millel oli tross küljes ja selle ühendasin otse mootorisse. Kui ühendad mootorist lahti, siis pead arvestama, et trossi pagasnikusse saamine on väga suur jama, kuna ta väga ei taha painduda seal autokere sees. + pead mootorile 0-puntki selgeks tegema. See oli selline maagia, kuid on täiesti tehtav (ole ettevaatlik, et seda seadistamis-plastikut katki tee!)
0-punkti kohta oli selline teema: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9637
Kui otsid uut süsteemi, siis otsi metallist-tihendi-värgiga..ma ei ole kindel, kuid see on vist uuematel versioonidel peal. Peaks kellegi targema käest küsima.
Polster vast kuidagi muud moodi ära ei tule.. Aga proovi lülitist võimalikult taha luuk lasta ja siis jõuga.. KUID, ma usun, et ta on piisavalt katki, et vähemalt pead katuseluugi alla saama.. Siis, ei ole sul polstriga midagi teha.
1. Eemalda katusepolsterdus koos selle nahatud osaga ees (tee väga rahulikult ja vaata, et seda polstrit ära ei venita)
2. Ühenda lahti äravoolutorud
3. Kruvi ära kõik mutrid (vist oli 10mm mutrid)
4. Tõsta kogu süsteem alla (kui luuk küljes, siis väga väga raske.. ära tee üksi.. kutsu kaks sõpra appi, kes kõrvalt asja rahulikult ära võtava...samas ka jäävad ette istmed..et ära neid kahjusta.. luuk tuli kõigeparemini välja esiuste kaudu)
Luugi eemaldamisega pead ka trossi lahti ühendama.. Ma ei oska midagi tarka öelda, kuid et minu story: Võtsin luugi alla ja ühendasin ta lahti luugi küljes, mitte mootorist.. Muidugi läksid kõik mutrid katki seal, kuna olid roostes.. Siis pärast panin kokku tagasi ja uute mutritega. Vist jäi see trossi-toru valesti ja tõmbas ta viltu seal.. kogu toru läks kõveraks ja enam sirgeks teda ei saanud.. kuna ta peab tõesti sirgelt olema seal, muidu ei tööta. Pärast ostsin uue süsteemi, millel oli tross küljes ja selle ühendasin otse mootorisse. Kui ühendad mootorist lahti, siis pead arvestama, et trossi pagasnikusse saamine on väga suur jama, kuna ta väga ei taha painduda seal autokere sees. + pead mootorile 0-puntki selgeks tegema. See oli selline maagia, kuid on täiesti tehtav (ole ettevaatlik, et seda seadistamis-plastikut katki tee!)
0-punkti kohta oli selline teema: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9637
Kui otsid uut süsteemi, siis otsi metallist-tihendi-värgiga..ma ei ole kindel, kuid see on vist uuematel versioonidel peal. Peaks kellegi targema käest küsima.