14-10-2009, 01:04 PM
Hmm. Kahju...mul just oli üks katuseluugi raam, koos nende kõikide osadega üle ja andsin vanarauaks.
Mul oli veidi teine probleem, kuid siiski pidin kogu süsteemi ära lammutama ja vaatama, et mis probleemiks.
Üks asi kindlasti: Kui uut luuki või garaazi ei ole, siis ära lammuta, kuna see on keskmisest suurem tegevus ja katkist luuki sa tagasi panna ei taha = lumi sajab sisse, isegi kui sul mingi kile peal.
Kõigepealt tasuks sul selgeks teha, et üks tükk on plastikust või mitte: http://kopli.pri.ee/failid/436467467.jpg Selline julla jookseb seal sees ja püüab vee kinni, kui ta katusest sisse peaks nirisema.. See saab olla kas plastist või metallist..uuri ka, et kas saad teda sikutada ja kas liigub paigast... Nimelt, kui on plastist, siis tal murduvad kinnitused väga kergesti ära ja sealt tulevad igasugused pahandused..
Katuseluugi eemaldamine pole sugugi raske tegelikult, aga vea saaksid ka kiiremini teada. See katuseluugi polster on kinni pandud nii:
Ehk pead eest näpud alla ajama ja tõmbama.. Mina tegin nii, et kui katuseluuk oli katuse all, siis tõmbasi auto pealt välja..
Kui polster on ära, siis lase luuk üles ja taskulambiga on kõik ära näha.
Uue luugi sain 500.- koos trossiga..
Kui luugi süsteemi tahad ära, siis on kaks võimalust:
a) ühendad trossi mootorist lahti, mis on kõige kindlam, kuna minul läks teistpidi kõik nässu pärast.. Kuigi! See tähendab, et pärast pead 0-punkti käsitsi seadistama
b) ühendad trossi katuseluugist lahti.. võimalik et midagi läheb katki jne
Siis äravoolutorud küljest ja lased luugi alla. PS: Üksinda ära seda tee, kuna luuk on raske.
See oli kiirversioon, kuidas ma seda tegin.. Pean rongile minema..
Mul oli veidi teine probleem, kuid siiski pidin kogu süsteemi ära lammutama ja vaatama, et mis probleemiks.
Üks asi kindlasti: Kui uut luuki või garaazi ei ole, siis ära lammuta, kuna see on keskmisest suurem tegevus ja katkist luuki sa tagasi panna ei taha = lumi sajab sisse, isegi kui sul mingi kile peal.
Kõigepealt tasuks sul selgeks teha, et üks tükk on plastikust või mitte: http://kopli.pri.ee/failid/436467467.jpg Selline julla jookseb seal sees ja püüab vee kinni, kui ta katusest sisse peaks nirisema.. See saab olla kas plastist või metallist..uuri ka, et kas saad teda sikutada ja kas liigub paigast... Nimelt, kui on plastist, siis tal murduvad kinnitused väga kergesti ära ja sealt tulevad igasugused pahandused..
Katuseluugi eemaldamine pole sugugi raske tegelikult, aga vea saaksid ka kiiremini teada. See katuseluugi polster on kinni pandud nii:
Ehk pead eest näpud alla ajama ja tõmbama.. Mina tegin nii, et kui katuseluuk oli katuse all, siis tõmbasi auto pealt välja..
Kui polster on ära, siis lase luuk üles ja taskulambiga on kõik ära näha.
Uue luugi sain 500.- koos trossiga..
Kui luugi süsteemi tahad ära, siis on kaks võimalust:
a) ühendad trossi mootorist lahti, mis on kõige kindlam, kuna minul läks teistpidi kõik nässu pärast.. Kuigi! See tähendab, et pärast pead 0-punkti käsitsi seadistama
b) ühendad trossi katuseluugist lahti.. võimalik et midagi läheb katki jne
Siis äravoolutorud küljest ja lased luugi alla. PS: Üksinda ära seda tee, kuna luuk on raske.
See oli kiirversioon, kuidas ma seda tegin.. Pean rongile minema..