11-10-2009, 08:58 AM
Kui teemaalgataja mööda ei pannud, siis OM617.952 on üsna keeruline ja kallis leida.
Kui mootor käis kuivalt, siis haiget see sai. Millised on vigastused, selgitab lahkamine. Kui praegu edasi piinata, siis tuleb varsti ilmselt keps külje pealt välja.
Üldiselt oleks mõistlik mootor pulkadeks võtta ja siis alles saab otsustada, mida edasi teha.
Kui juba enustamiseks läks, siis ilmselt on viga saanud nii vänt kui nukkvõlli saaled ning kahjustusi võivad olla saanud ka kolvid-rõngad.
Kindlasti on omadega õhtul turbo. Seda isegi siis, kui see veel käib - õli puudumisest tinginud kahjustused on pöördumatud.
Kui aga tegemist on vabalthingeldava OM617.912-ga, siis see peaks mõneminutise kuivaltkäimise isegi üle elama... Tõsi, kahjustused tekivad, aga enamasti on need mootorid niikuinii sent surmale võlgu (esineb üksikuid viisakaid erandeid
)...
Kui mootor käis kuivalt, siis haiget see sai. Millised on vigastused, selgitab lahkamine. Kui praegu edasi piinata, siis tuleb varsti ilmselt keps külje pealt välja.
Üldiselt oleks mõistlik mootor pulkadeks võtta ja siis alles saab otsustada, mida edasi teha.
Kui juba enustamiseks läks, siis ilmselt on viga saanud nii vänt kui nukkvõlli saaled ning kahjustusi võivad olla saanud ka kolvid-rõngad.
Kindlasti on omadega õhtul turbo. Seda isegi siis, kui see veel käib - õli puudumisest tinginud kahjustused on pöördumatud.
Kui aga tegemist on vabalthingeldava OM617.912-ga, siis see peaks mõneminutise kuivaltkäimise isegi üle elama... Tõsi, kahjustused tekivad, aga enamasti on need mootorid niikuinii sent surmale võlgu (esineb üksikuid viisakaid erandeid
![Nod Nod](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/nod.gif)