10-10-2009, 05:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2009, 05:49 PM ja muutjaks oli wdb240.)
OOTOOT..andur tuli lahti ja sai tagasi pandud kahepoolse teibiga??? Millise teibiga
Selle anduri raami kinnitamine klassi külge käib väga spetsiifilise liimi/geeliga. Nimelt peab see geel olema väga hea valguse juhtivusega. Andur töötab siis sellise põhimõttega, et anduri ühest äärest lastakse IR kiired välja 45 kraadise nurga all ja need peavad läbi geeli jõudma klaasini, ning liiguvad läbi klaasi kuni jõuavad välispinnani. Sealt enam edasi nad minna ei saa ja murduvad tagasi 90-se nurga all uuesti anduri poole. Liiguvad uuesti klaasist läbi ,geelist läbi kuni jõuab anduri teisse otsa, kus on fotodiood, mis oskab IR kiirevastu võtta ja osadel varjantidel ka kiire nurka mõõta. Kui nüüd vihmapiisk kukub klaasile ja satub sinna kiire murdumise kohale, siis väheneb oluliselt tagasipeegelduv IR kiire tugevus( osadel anduritel ka nurk) ja ongi vihma kohta info olemas.
Kui mu suhteliselt segane jutt segaseks jäi siis oma silm on ikka kuningas:
http://rb-k.bosch.de/en/safety_comfort/d...index.html
KUI AGA SUL SEAL (IR) KIIRE TEEKONNAL NÜÜD MINGISUGUNE LAMBI TEIP ON , SIIS ONGI ASI MOKAS. Olen saanud tööle asja, kasutades WÜRDI väga sültjast ja kleepuvat kahepoolset teipi. Aga ei tohi õhumulle vahele jääda. kKsida võib ka klaasivahetus töökodadest. Äkki neil on ka mingi lahendus asjale.
Aga üks on kindel. Ei saa liimida andurit otse klaasi külge, vaid tuleb ikka see vahetükk sinna liimida, mille külge siis hiljem andur kinnitub. Kui on tellitud uus klaas vihmaanduri lisaga, siis on see vahetükk alati tehase poolt klaasi külge pandud.
Selle anduri raami kinnitamine klassi külge käib väga spetsiifilise liimi/geeliga. Nimelt peab see geel olema väga hea valguse juhtivusega. Andur töötab siis sellise põhimõttega, et anduri ühest äärest lastakse IR kiired välja 45 kraadise nurga all ja need peavad läbi geeli jõudma klaasini, ning liiguvad läbi klaasi kuni jõuavad välispinnani. Sealt enam edasi nad minna ei saa ja murduvad tagasi 90-se nurga all uuesti anduri poole. Liiguvad uuesti klaasist läbi ,geelist läbi kuni jõuab anduri teisse otsa, kus on fotodiood, mis oskab IR kiirevastu võtta ja osadel varjantidel ka kiire nurka mõõta. Kui nüüd vihmapiisk kukub klaasile ja satub sinna kiire murdumise kohale, siis väheneb oluliselt tagasipeegelduv IR kiire tugevus( osadel anduritel ka nurk) ja ongi vihma kohta info olemas.
Kui mu suhteliselt segane jutt segaseks jäi siis oma silm on ikka kuningas:
http://rb-k.bosch.de/en/safety_comfort/d...index.html
KUI AGA SUL SEAL (IR) KIIRE TEEKONNAL NÜÜD MINGISUGUNE LAMBI TEIP ON , SIIS ONGI ASI MOKAS. Olen saanud tööle asja, kasutades WÜRDI väga sültjast ja kleepuvat kahepoolset teipi. Aga ei tohi õhumulle vahele jääda. kKsida võib ka klaasivahetus töökodadest. Äkki neil on ka mingi lahendus asjale.
Aga üks on kindel. Ei saa liimida andurit otse klaasi külge, vaid tuleb ikka see vahetükk sinna liimida, mille külge siis hiljem andur kinnitub. Kui on tellitud uus klaas vihmaanduri lisaga, siis on see vahetükk alati tehase poolt klaasi külge pandud.