22-05-2006, 11:14 AM
Teine põhjus veel, miks inverter peaks olema installeeritud statsionaarse toitega: toitevoolu tugevus on suur. Sigaretisüütaja on küll võimsa kaitsmega, kuid pole ette nähtud pikaajaliseks tööks...
Kui läpakas tahab näiteks 16V * 4,5 A, see teeb võimsuseks 72 W. OK, kaod on kah muundamisel, sisendvool on minu IBMi toitel 240 V*0,4A = 96W. Arvutame ümmarguselt 100 W.
100W / 12V = 8,3 A. See on tuntav vool. Ja nagu me teame muundub suur osa sellest võimsusest soojuseks, mis tuleb keskkonda ära anda. Seetõttu pole ma kuigi kindel, et armatuuri alla paigaldatud inverter üle ei kuumene...
Võimalus on panna inverter mootoriruumi - seal ruumi küll ja jahutavat õhuvoolu kah. Kui just väljalaskekollektori taha ei installeeri...
Ülaltoodu siis väga subjektiivne arvamus...
Enda projektile paigaldan kindlasti inverteri mootoriruumi.
Kui läpakas tahab näiteks 16V * 4,5 A, see teeb võimsuseks 72 W. OK, kaod on kah muundamisel, sisendvool on minu IBMi toitel 240 V*0,4A = 96W. Arvutame ümmarguselt 100 W.
100W / 12V = 8,3 A. See on tuntav vool. Ja nagu me teame muundub suur osa sellest võimsusest soojuseks, mis tuleb keskkonda ära anda. Seetõttu pole ma kuigi kindel, et armatuuri alla paigaldatud inverter üle ei kuumene...
Võimalus on panna inverter mootoriruumi - seal ruumi küll ja jahutavat õhuvoolu kah. Kui just väljalaskekollektori taha ei installeeri...
Ülaltoodu siis väga subjektiivne arvamus...
Enda projektile paigaldan kindlasti inverteri mootoriruumi.