26-09-2009, 06:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-09-2009, 06:58 PM ja muutjaks oli 92S500.)
Mjah, kellele ema, kellele tütar..tegelt on kõigil siin kõnelejatel omamoodi õigus
Kui keegi küsiks minu arvamust siis 1-3L bensumootorid (võtame aint mersud vaatlause alla) erilist emotsiooni minus ei tekita, võtaks vist igakell samakubatuuriga turboga-tänapäevase diisli. Eriti kehtib see 2 liitriste mootorite juures, no ei ole lihtsalt väänet bensukal, madalal pöördel.
Eks kindlasti on harjumises kõik kinni.
Samas mootorid 5 ja enam liitirt...ei näe nagu pointi diislitel enam väga. Ilmselgelt on sellistes autodes esimesel kohal juba performance ja erilist kokkuhoidu ei tule sellise litraaziga ka enam diisli pealt. Ja peab tunnistama et mulle meeldivad väga ka need suured ja käredad bensukad.
3-4L mootorid on muidugi jälle maitse asi igapäevaselt sõidan 3.3 biturbo v8 diisliga (tegemist sis audiga küll) millel paigaldatud chip. Jõudu on 185kw ja väänet 570nm, kusjuures max vääne oli vist saadaval vahemikus 1800-3750rpm. Trassil olen(ma rõhutan REAALSEKS) küttekuluks saanud lausa 5.7L/100km ja seal sees on ka mõned kiired möödumised. Auto kaalub 2 tonni ja on automaat+pidev 4vedu ehk jõukaod pole ka väikesed. Diisli häält ja vibra enam uuemad (vähemalt suured v8) eriti ei tee, mõni lausa ei teegi, ilmselt tingitud juba suht madalast surveastmest ja väga täpsest pritsetööst. Kokkuvõtteks, mulle jubedalt meeldib selline mootor (olgu ta mb või audi -vahet pole) kui ikka juba suht madalalt 570 väänet kangutama hakkab, siis on sõit ka sujuv ilma et praktiliselt üldse gaasi peaksid vajutama ja samalajal kütet justkui ei kulugi...palju ma ikka võidan?..võibolla vähe kuid tunne on hea alati kui 90 liitrise paagi täispannes on "range" kompu järgi 1300+km
Kokkuvõtteks vist on nii et Torque vs. rpm. Luksussedaani peal (nagu MB all-in-all siiski oma olemuselt ju on) eelistan mina igakell väänet ehk siis väiksema töömahu puhul diisel, ja kui juba-siisjuba ehk madalamüdinaga 5 või 5.5L bensukaga sõidaks ka.Samas jaapanlase peal (näiteks väga kiirekäiguliste ja väikese töömahuga bensu-hondad -no see on ka mõnus vahel, kuid igapäeva kruisimiseks pole siiski parim variant imo. Et leidke igaüks endale just see oma, rohkem tolerantsust Usun et mida aeg edasi seda vähem diislid lagisevad ja on ebatöökindlad, kuid ka bensukad arenevad vähemalt samakiirelt - hübriidid ja kes teab veel mis.
Kui keegi küsiks minu arvamust siis 1-3L bensumootorid (võtame aint mersud vaatlause alla) erilist emotsiooni minus ei tekita, võtaks vist igakell samakubatuuriga turboga-tänapäevase diisli. Eriti kehtib see 2 liitriste mootorite juures, no ei ole lihtsalt väänet bensukal, madalal pöördel.
Eks kindlasti on harjumises kõik kinni.
Samas mootorid 5 ja enam liitirt...ei näe nagu pointi diislitel enam väga. Ilmselgelt on sellistes autodes esimesel kohal juba performance ja erilist kokkuhoidu ei tule sellise litraaziga ka enam diisli pealt. Ja peab tunnistama et mulle meeldivad väga ka need suured ja käredad bensukad.
3-4L mootorid on muidugi jälle maitse asi igapäevaselt sõidan 3.3 biturbo v8 diisliga (tegemist sis audiga küll) millel paigaldatud chip. Jõudu on 185kw ja väänet 570nm, kusjuures max vääne oli vist saadaval vahemikus 1800-3750rpm. Trassil olen(ma rõhutan REAALSEKS) küttekuluks saanud lausa 5.7L/100km ja seal sees on ka mõned kiired möödumised. Auto kaalub 2 tonni ja on automaat+pidev 4vedu ehk jõukaod pole ka väikesed. Diisli häält ja vibra enam uuemad (vähemalt suured v8) eriti ei tee, mõni lausa ei teegi, ilmselt tingitud juba suht madalast surveastmest ja väga täpsest pritsetööst. Kokkuvõtteks, mulle jubedalt meeldib selline mootor (olgu ta mb või audi -vahet pole) kui ikka juba suht madalalt 570 väänet kangutama hakkab, siis on sõit ka sujuv ilma et praktiliselt üldse gaasi peaksid vajutama ja samalajal kütet justkui ei kulugi...palju ma ikka võidan?..võibolla vähe kuid tunne on hea alati kui 90 liitrise paagi täispannes on "range" kompu järgi 1300+km
Kokkuvõtteks vist on nii et Torque vs. rpm. Luksussedaani peal (nagu MB all-in-all siiski oma olemuselt ju on) eelistan mina igakell väänet ehk siis väiksema töömahu puhul diisel, ja kui juba-siisjuba ehk madalamüdinaga 5 või 5.5L bensukaga sõidaks ka.Samas jaapanlase peal (näiteks väga kiirekäiguliste ja väikese töömahuga bensu-hondad -no see on ka mõnus vahel, kuid igapäeva kruisimiseks pole siiski parim variant imo. Et leidke igaüks endale just see oma, rohkem tolerantsust Usun et mida aeg edasi seda vähem diislid lagisevad ja on ebatöökindlad, kuid ka bensukad arenevad vähemalt samakiirelt - hübriidid ja kes teab veel mis.