24-09-2009, 05:32 PM
Kui mulle pakutaks 209 kere diislit Ok hinnaga võtaks ära. Väga meeldib. Ma ei osta autot teiste maitse järgi vaid et mul endal hea sõita oleks - ning siisliga on hea sõita (vähemalt mulle meeldib).
Aga millistele autodele on pandud Le Mansi bensiinimootor seeriatootmises?
Kes rääkis siin tossavatest masuudupressidest võiks kiigada filtriga isendite poole. Lase lapats kohapeal või koormuse all põhja - ainult aur tuleb tagant. Võtad nõpuga summuti toru seest "proovi" ja võid sellega üle valge särgi piltlikult öeldes tõmmata.
Tehke selgeks kas jutt põhineb emotsioonidel või faktidel. Kui emotsioonidel siis millistel ning kui faktidel siis ka millistel.
Diiselmootor on suurema kasuteguriga. See kes võrdleb 4 liitrist diislit 4 liitrise bensiinikaga on lihtsalt rumal inimene. Kolvi üles alla liikumine ei anna veel aimu mootori ressursist ning karakteristikust. Kes räägib väljundenergia koha kulutatud sisendenergiast (maakeeli kui palju tõmmet saan kütusest) on kõvasti edasi arenenud. Nii, et minu jaoks on diiselmootoril pisike miinus viletsast (viletsast)küttest tulenev lagin kohapeal ja väikestel kiirustel õrnalt kiirendades. Plussiks küttekulu ning momendigraafik. Bensumootoritel asjad täpselt vastupidi - ei liigu madalalt, joovad kütet kuid on vaiksed.
Aga valame veel õli tulle - peale kompressormootoriga sõitmist ei paku ka "tavalised" v8 või V12 bensukad enam absoluutselt mingit mõtet. No asjad ei liigu. Mingi päev sai HEMI mootorit proovitud - lahja võrr. Minnes aste ülesse - 800 hj turpside kõrval on 55AMG ka suht lahja poiss.
Kas siis seetõttu oleksid NA bensumootorid ainult garaaži mõeldud?
Aga millistele autodele on pandud Le Mansi bensiinimootor seeriatootmises?
Kes rääkis siin tossavatest masuudupressidest võiks kiigada filtriga isendite poole. Lase lapats kohapeal või koormuse all põhja - ainult aur tuleb tagant. Võtad nõpuga summuti toru seest "proovi" ja võid sellega üle valge särgi piltlikult öeldes tõmmata.
Tehke selgeks kas jutt põhineb emotsioonidel või faktidel. Kui emotsioonidel siis millistel ning kui faktidel siis ka millistel.
Diiselmootor on suurema kasuteguriga. See kes võrdleb 4 liitrist diislit 4 liitrise bensiinikaga on lihtsalt rumal inimene. Kolvi üles alla liikumine ei anna veel aimu mootori ressursist ning karakteristikust. Kes räägib väljundenergia koha kulutatud sisendenergiast (maakeeli kui palju tõmmet saan kütusest) on kõvasti edasi arenenud. Nii, et minu jaoks on diiselmootoril pisike miinus viletsast (viletsast)küttest tulenev lagin kohapeal ja väikestel kiirustel õrnalt kiirendades. Plussiks küttekulu ning momendigraafik. Bensumootoritel asjad täpselt vastupidi - ei liigu madalalt, joovad kütet kuid on vaiksed.
Aga valame veel õli tulle - peale kompressormootoriga sõitmist ei paku ka "tavalised" v8 või V12 bensukad enam absoluutselt mingit mõtet. No asjad ei liigu. Mingi päev sai HEMI mootorit proovitud - lahja võrr. Minnes aste ülesse - 800 hj turpside kõrval on 55AMG ka suht lahja poiss.
Kas siis seetõttu oleksid NA bensumootorid ainult garaaži mõeldud?