21-09-2009, 04:35 PM
TD tähistab MB-l universaalkeret. Ilmselt siiski plaanid mootorit turbotada?
Parim oleks võtta mitte OM603.952 vaid OM606.954 - see annab 130 kW. Ja mõningase modifitseerimisega 200+ kW. Niikuinii ei oska keegi öelda, kui valutult ristamine võiks õnnestuda - meil pole aimugi, millise ettevalmistuse ja vahenditega teemaalgataja on. Rauaosa on mõlemal üsna sama, lihtsalt 24-klapiline kaas hingab paremini.
Laur ütles jämedad piirid ära. Ise tehes saab seda töö maksumust vähendada, Silberist tööd tellides ka suurendada...
Tasub arvestada, et nii jõuülekanne kui gaasivahetus on arvestatud teatud võimsuse jaoks - kahepoolese vabalthingeldava asemele vihast jõujaama istutades tuleb vahetada nii väljalase kui jõuülekanne kohe ja mitte oodata purunemisi.
Odavaim viis on tõesti tuua laksuga masin, mille mootor on korras ja millelt saab kõik vajaliku asenduse tegemiseks.
Parim oleks võtta mitte OM603.952 vaid OM606.954 - see annab 130 kW. Ja mõningase modifitseerimisega 200+ kW. Niikuinii ei oska keegi öelda, kui valutult ristamine võiks õnnestuda - meil pole aimugi, millise ettevalmistuse ja vahenditega teemaalgataja on. Rauaosa on mõlemal üsna sama, lihtsalt 24-klapiline kaas hingab paremini.
Laur ütles jämedad piirid ära. Ise tehes saab seda töö maksumust vähendada, Silberist tööd tellides ka suurendada...
Tasub arvestada, et nii jõuülekanne kui gaasivahetus on arvestatud teatud võimsuse jaoks - kahepoolese vabalthingeldava asemele vihast jõujaama istutades tuleb vahetada nii väljalase kui jõuülekanne kohe ja mitte oodata purunemisi.
Odavaim viis on tõesti tuua laksuga masin, mille mootor on korras ja millelt saab kõik vajaliku asenduse tegemiseks.