Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K: Roostetõrjumine kohtadest, kuhu silm ei ulatu
#1
Tervist,

(hetkel veel lühidalt, kunagi aga pikemalt) sain endale ühe MB kingiks ja alustasin auto taastamisega. Paraku, on autod alati huvitanud, aga kuna kasvasin põhiliselt emaga üles, siis kedagi kes midagi oleks õpetanud(isa) -- puudus. Seega olen üritanud omade loogiliste lahendustega hakkama saada.
Paraku olen jõudnud punkti, kus ma enam asjast ise jagu ei saa ja ei teagi kellelt küsida. Ühest töökojast küsiti informatsiooni eest raha ja E-mailide teel, ei viitsi keegi minuga suhelda... seega loodan, et leian vastuse siit Smile

Nimelt, auto on küll üldiselt väga heas seisukorras, roostest rääkides. Aga nina oli siiski piisavalt hull, et vajas hooldust. Sai siis koos ühe vana huvilisega ninale hooldust tehtud, kuid asi ei olnud kindlasti lõplik ning tagantjärgi on tunne, et asi ei sugugi õige.
Huvilisel oli küll 20 aastat mersudega kogemusi ja puha, kuid paraku kerede hoolduse ja värvimisega tal kogemusi nii väga ei olnud..

Kõige hullem oli kõrvalistujapoolse nina-otsaga. Seal oli rooste metalli täiesti ära söönud.
[Pilt: DSC00831.jpg]

Õnneks oli kohapeal olemas teine Mercedes-Benz, seega sai väike tükk sinna lõigatud. Endast loogikast suutsin ka selle tüki täpselt õigeks taguda.
[Pilt: DSC00929.jpg]

Tükk sai punktidega külge keevitatud ning "roostesurmaga" üle käidud..
[Pilt: DSC00944.jpg]

Peale "roostesurma" kuivamist panin silikooniga punktid üle..
[Pilt: DSC00955.jpg]

Nüüd tuli kambal mõte, et kuna nähtavale ei jää, et siis paneks Hammerite peale ja asi korras..
[Pilt: DSC00995.jpg]
See Hammerite oli minu silmis tegelikult nii mõeldud, et ma uue roosteta koju tagasi saaksin..paraku on juba ammu asi mahakoorumas.


Mind huvitaks, et milline oli kõige suurem viga ja kuidas oleks kõige õigem ja korralikum asi ära lõpetada.
Tarvis oleks head lahendust, mida saaks kodustes tingimustes ära teha ja kasutada kõikjal, kuhu silm ei pääse, kuid niiskus küll. Kindlasti on plaan kasutada niiskus tõrjuvaid-"plögasi", kuid mis seal all peaks olema? Tean, et tuleks kasutada krunti jne, kuid oleksin väga huvitatud mingisugusest täpsemast informatsioonist.. Näiteks:
-Mis krunt olema peab?
-Kui paksud kihid krunti?
-Mitu kihti krunti?
-Kuidas kruntida(pintsliga või peab olema midagi võimsamat)?
-Milline värv peab olema(spray või konkreetne autovärv)?
-Kas selline keevitamine oli õige?
-Kas silikoon oli õige idee?
-Kas silikoonile tuleks ka pahtlit peale panna?
-Kas nn. roostesurm võib krundi all olla?
-Näiteks, mul on ainult üks 10cm diameetriga laik, kus värvi enam peal ei ole. Kas on õige, kui panen krundi ainult nö. auku ja lihvin ääred siledaks, siis sinna otsa värv?

Kohad, kuhu mul oleks selliseid lahendusi veel vaja:
-Tiibade tagused, kus kapoti-vedrud asuvad
-Pampride tagused, ikka mõtlen keret, mitte pampri tagumist külge
-Salongis, vaipade alune


Tänades ette,
Kalle
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K: Roostetõrjumine kohtadest, kuhu silm ei ulatu - Autor: harry - 12-09-2009, 05:47 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kuhu w212 -e subwoofer ühendada? karuanton 0 2,604 28-08-2014, 12:08 PM
Viimane postitus: karuanton



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne