Postitused: 24
Teemad: 3
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Tervist,
Olen juba varsti aasta aega jälginud müügis olevaid c140 mercedeseid, silma on jäänud see, et 500 on kõige minevam olnud, aga samas ei ole selle aja jooksul c140 kupeesid väga palju ka müügis olnud võrreldes teiste mercedestega. Olen lugenud ka foorumit siit ja vana foorumit, otsingust püüdnud kõike huvitavat leida selle masina kohta, aga ikkagi on jäänud painama paar küsimust, milledele ei ole vastuseid leidnud, nimelt et kas eelistada 500 või 600. Keegi kirjutas, et kui käsi ei karda õliseks teha, siis 600 ja et pidi ka palju reipamalt edasi astuma, samas kui ühe automüüjaga sai räägitud, siis mainis tema, et ennem saab rahakott tühjaks, kui 600ne Mercedes-Benz korda. Nendel on ka bensu kulus vahe sees, kuid see vahe teeb ennast tasa võimsuses ja minekus jällegi.
Kuidas on muidu ka üldine vastupidavus, ei ole leidnud, et kas nendel masinatel on jõuülekande osad samad või on 600'l tugevamad, kui mälu ei peta, siis eelmisel generatsioonil oli tippmudel tugevamatest komponentidest. Tean ka seda, et 96'endast aastast muutus isolatsiooni materjal juhtmetel, aga samas ei pidavat olema raske ka see juhtmete vahetus, kui aeg nendel oma töö teinud.
Ma ei ole inimene, kes naudiks fooritagant fooritaha rallitamist, küll aga meeldib mulle cruisida ja just seda see masin pakubki ning palju on ka maanteel sõite ja seal annab suur mootor ennast kõige paremini tunda.
Just sellepärast pöördungi nüüd teie poole, et ehk oleks kedagi, kes aitab nendele küsimustele lahenduse leida.
Postitused: 8,219
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Tere tulemast foorumile.
500 vs. 600 pole ilmselt tavakasutuses Eesti oludes märgatavat vahet. Emotsioonis võib küll vahet tunda, kuid ilmselt on see pigem tunne, kui mõõdetav vahe:cool_rsvd:
Ka kindlustusmakse ei tohiks erineda. Suur on see summa mõlema mootori korral. Tavalise palgasaaja jaoks. illy:
Suurem mootor on teoorias töökindlam, kuna seda ressurssi ei kasutata nii palju. Samas on võimsaima mudeli korral suurem oht sattuda idioodist eelmise omaniku masinale, kes seda peedistas, kuna võimsamat enam ei saanud.
Selle automüüja arvates saab ilmselt kõigi teiste mootorite korral rahakott enne tühjaks, kui Mercedes-Benz korda. Ainsa erandi moodustab 200D...:lol:
Mida ma tahan öelda, et vahet pole, kumba valida. Niikuinii on tegemist üsna kalli ja keeruka masinaga (kui just mõtetult plangi varustusega mudelit ei osta). Selle omanik peab endale aru andma, et tonn on remondi korral peenraha, mida ei tasu mainidagi. See POLE 200D, mille remonti saab lubada endale ka Eesti keskmist palka saav autoomanik.
Aga õige otsuse teeb ikkagi Su tagumik: kas meeldib või mitte. Kas 500 on piisav või on vaja 600...:eureka:
See on siis vaid minu arvamus. Eks varsti tuleb siia ka teistsuguseid. Loodetavasti...
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Nagu Võsa mainis on üsna vähe teid kus saaks seda 300kw või 290 kw kasutada, samas annab see 600 parema enesetund kui 500, ikkagi 300 kw . Õige otsuse teed vaid siis kui oled mõlema isendiga sõitnud ja kui raha niivõrd ei oma tähtsust või siis auto ei lähe tavapäevaliikuriks siis miks ka mitte 6.0. Peaasi, et auto oleks korralik(kõik töötaks) ja värske välimusega(ka seestpoolt)
Postitused: 24
Teemad: 3
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Aitähh teile, kes praegu vastanud on, see auto ei jääks esmaseks kasutatavaks autoks vaid teiseks, seega ei ole ka sõite alati iga päev. Nagu tundub, siis siin hakatakse ikkagi seda müüti kummutama, et 600 on nagu soovikaev, kuhu raha eraldada seda iga kord külastades.
Silma on mul jäänud see isend http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html kahtlane on ainult see, et kui mälu ei peta, oli natukene alla aasta see sama masin müügis ühel platsil ning siis oli pildilt isegi näha, et summutist tuli kahtlaselt palju auru ja pildid ei olnud tehtud väga suure miinusega. Oskab keegi midagi selle masina kohta öelda äki?
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Mina valiks 5-liitrise:
1.Odavam hooldada, V8 ja V12 ikka vahe sees.
2. V12 on tunduvalt raskem ja auto kaalujaotus oluliselt halvem.
Mõlemad piisavalt võimsad, Eestis nende powerit täiel määral pole niikuinii kuskil kasutada, minuarust selle koha pealt V12 erilist eelist ei anna. Vääne on vist parem kuueliitrisel natuke.
P.S.
HotPapa, V12 oli ainult esimene tootmisaasta 300kw, edaspidi 290kw.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Karl Kirjutas:P.S.
HotPapa, V12 oli ainult esimene tootmisaasta 300kw, edaspidi 290kw.
ah, tänud info eest:biggrin:
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Gennadi, mul käis sõber seda autot vaatamas. Toodud on jaapanist, nagu võib näha ka Lorinseri tuuningust.
Muidu oli vinksvonks, põlesid mingid ESP või mingid muud 3-tähelised lühendid (sõber ei osanud täpselt meelde jätta), küsis ka minu käest arvamust.
Auto muidu näeb väga viisakas välja. Pidi vaikne olema - sillaosa korras.
Aga mine ja vaata ise üle, saad siis pikemalt omanikuga rääkida ja uurida veel veidi konkreetse auto kohta.
Postitused: 2,406
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
See odavam hooldada on selline blaa-blaa jutt, millest mina isiklikult ei lähtuks, kuna kui läheb P****e siis ei ole enam vahet, kas remondid 5,0 või 6,0 M119... Sellises mastaabis ja kontekstis nendele kulutava raha puhul ei saa väita, et 5,0 oleks kokkuhoid...
See auto ja säästmine ja kokkuhoid ega kõik sellelaadsed väljendid ei käi omavahel absoluutselt kokku..ja ei tohi ka kokku puutuda...
Mis on fakt, millest mina lähtuks, et osta täiesti korralik isend, kontrollitud ajaloo ja kindla servicega...
Minu silmis on Mercedes-Benz auto, mida on odavam osta kui remontima...
Aga keegi teadjam võiks välja tuua, mille poolest 6,0 V12 erineb 5,0 V8 - sillad, kast, kere?
On mingeid erinevusi või õigem oleks küsida, mis need on?
Siis on mulle kuskilt veel silma jäänud, et M119 6,0 oli mootor, miller Daimler andis nn mitteametliku pikka garantii, ehk kui oli regulaarne service hooldus ja midagi juhtus, siis võeti veel aastaid hiljem jutule ilusti?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Rolz Kirjutas:See odavam hooldada on selline blaa-blaa jutt, millest mina isiklikult ei lähtuks, kuna kui läheb P****e siis ei ole enam vahet, kas remondid 5,0 või 6,0 M119... Sellises mastaabis ja kontekstis nendele kulutava raha puhul ei saa väita, et 5,0 oleks kokkuhoid...
Sa räägid siin remondist, ma hooldusest. Kasvõi näiteks: sa ju tead mis maksab V8 küünlajuhtmete ja küünalde komplekt, pole ju eriti odav. Eeldatavalt V12 oluliselt kallim. Muidugi võib väita, et kui sellise auto ostad, siis see ei oma tähtsust jne. kuid siiski....siiski... Meibi mõne jaoks pole see hinnavahe oluline, meibi mõne jaoks on.
Ma ei taha üldse väita, et V12 halb on, lihtsalt mul endal mingi tõrge sees V8 suuremate mootorite ees, puudub nagu praktiline vajadus. Ja tema raskus on tema miinus kaalujaotuse suhtes, seda tunnistab Mercedes ise ka. Ma ei tea kuidas C140 peale on, kuid SL-i viib küll väga kaalust välja.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
raha on raha, mingi summa hoiab ikka kindlasti kokku. Ning kokkuhoitud raha eest võid naisele midagi ilusat osta:hump:
Postitused: 24
Teemad: 3
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Just sellepärast ma küsingi, et kas hooldusele mineva summa vahe on niivõrd suur, kuna meie teedel nii kui nii ei saa kasutada 600'se kogu võimsust, vähemalt normaalne inimene seda vist ei teeks, siis et kas üldse tasub seda osta, kui 500 on odavam ja võimsusest kah puudust ei tule.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Gennadi Kirjutas:Just sellepärast ma küsingi, et kas hooldusele mineva summa vahe on niivõrd suur, kuna meie teedel nii kui nii ei saa kasutada 600'se kogu võimsust, vähemalt normaalne inimene seda vist ei teeks, siis et kas üldse tasub seda osta, kui 500 on odavam ja võimsusest kah puudust ei tule.
Ma arvan, et sa juba vastasid enda küsimusele ise
Postitused: 2,406
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Karl Kirjutas:Rolz Kirjutas:See odavam hooldada on selline blaa-blaa jutt, millest mina isiklikult ei lähtuks, kuna kui läheb P****e siis ei ole enam vahet, kas remondid 5,0 või 6,0 M119... Sellises mastaabis ja kontekstis nendele kulutava raha puhul ei saa väita, et 5,0 oleks kokkuhoid...
Sa räägid siin remondist, ma hooldusest. Kasvõi näiteks: sa ju tead mis maksab V8 küünlajuhtmete ja küünalde komplekt, pole ju eriti odav. Eeldatavalt V12 oluliselt kallim. Muidugi võib väita, et kui sellise auto ostad, siis see ei oma tähtsust jne. kuid siiski....siiski... Meibi mõne jaoks pole see hinnavahe oluline, meibi mõne jaoks on.
Ma ei taha üldse väita, et V12 halb on, lihtsalt mul endal mingi tõrge sees V8 suuremate mootorite ees, puudub nagu praktiline vajadus. Ja tema raskus on tema miinus kaalujaotuse suhtes, seda tunnistab Mercedes ise ka. Ma ei tea kuidas C140 peale on, kuid SL-i viib küll väga kaalust välja.
Vot just sinna ma tahangi välja jõuda, et kui hakatakse küünlale kuluvat raha lugema ja küünlajuhtmele kuluvat raha lugema, siis ei ole mõtet isegi 5,0 V8 poole vaadata....
See ei ole auto, mille ostmisel lähtuda küünaldele kuluvast rahast....
Ja muideks see ei ole W126 kus ostad suvalise juhtme peale hädapärst... 8/12 süütepooli jnejne....juhtmekoplekt maksab sama palju kui w126 küünlad+juhtmed+jagajakaas+rootor...
Silla koha pealt pole muud vahet, kui ainult hüdrauline vedrustus - hea asi omada aga see luksus nõuab meie teedel oma osa...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 24
Teemad: 3
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Aga kuidas on ikkagi see jõuülekande osa, kas 600'l on see teistsugune, kui lahjematel mudelitel?
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
lihtsalt infoks:
5,0 on 119.970;980 kast on 722.370;620 differ 2,65
6,0 on 120.980;982 kast on 722.362;621 differ 2,24 ja 2,65
Postitused: 444
Teemad: 12
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
27-01-2008, 03:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2008, 03:57 PM ja muutjaks oli kuld.)
V12 on kallis lõbu juhtmestik. Küünljuhtmeid meil Eestis saab valida ainult boschi või originaal toote vahel, boschi komplekt on 7600.- ning orig. pane teist sama palju juurde. küünlad on 50-160.- vahel ja orig. oli 200 kr millegagi. Muud vidinad (rullikud, rihm, filtrid jne.) on normaalse hinnaga. CL-i ei tea aga SL on veermik ka odav kui siis ainuke kallim asi on esimesed õõtsad, sest sarniiri seal eraldi vahetada ei saa arvatavasti on see nii ka cl-l. Olen proovinud 5.0 cl-i ja nüüd siis endal 6.0-l sl siis see V12 paneb ikka seest kõditama, ka väiksematel kiirustel kiirendades nt maanteel autode rivist mööda kiirendades. Ega V12 ja V8 omamine ei tähenda et sa saaksid fiilingu kätte gaas põhjas sõites. Eestis ei saa kasutada ka 1,6-l auto võimeid.
NB! Kui tahad osta V12 siis keera mootori peal maha see plastik kaas. Sealt alt tulevad välja kurikuulsad juhtmed viska pilk peale kui need on ussitanud siis saad kõvasti tingima hakata või siis rahulikult selle masina ostusoovi maha matta.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Siin on juba häid soove jagatud. Panen ka siis enda kogemused ritta.
Ei pretendeeri absoluutsele tõele ja kirjeldan mälu järgi, aga:
Jõuülekanne (tagadiffer) on V12 teise korpusega ja ka sisu peaks tugevam olema kui V8 oma.
V12 kaalujaotus on tõesti viletsam kui V8 oma. Kuid kui kurve suure hooga ja kummide vilinal võtma ei hakka, siis vaevalt see igapäevast sõitu segab.
V12 kirstunael on pragunenud juhtmed ja kuumuse tõttu kannatada saanud elektroonika. Tal on kõike kaks (drosselklappe, süüteajusid, pritse ajusid) jne. Ehk siis kui mingi suur viga tuleb, siis V12 võtab kõrvast ikka vere lahti. See ei ole reegel vaid lihtsalt RISK millega peaksid arvestama.
Käigukast on V12 tugevam - andmete järgi kannatab V8 440 NM, 550 NM vastu. Sisu on neil praktiliselt sama - vist V12 on teatud sidurikettaid rohkem ja hammasrattad peaks ka sees teise tootekoodiga olema. Tõesti ei viitsi järele vaadata praegu.
Dünaamika ja kiirendus: kui pedaal põhja vajutada siis 0-100 ei ole väga suurt vahet kas V8 või V12. Tõesti ei ole. Seetõttu igapäevasel sõidul on V12 kindlasti mugavam - madalal on pöördemomenti ikka oluliselt rohkem ku V8 mootoril. Eks loomulikult tähendab see seda, et küttekulu on V12 ka oluliselt suurem.
Varuosadest ei oska rohkem öelda kui et vahet pole kui auto on omadega õhtal ja ostad RAIPE siis V8 maksab sulle väga palju ja V12 väga väga palju.
Minu soovitus - osta konkreetne auto - vahet pole kas V8 või V12. Peaasi, et ta oleks "maasikas".
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
juhtmestiku probleem on ka V8 mootoritel ja küünlajuhtmete komplekt maksab baktis 6917kr. originaalis komplektina osta ei saa, pead ostma juhet jm'na ja piibud "klemmid" eraldi. kui osavad näpud on siis võimalik väga väikeste kuludega juhtmestid ära vahetada. minul läks kõik kokku alla 500kr kindlasti(termorüüsid ja muud kulumaterjalid), seda muidugi sellepärast, et aeg ei maksnud midagi. vahetada tuleb kõik mis mootori läheduses, pihustite juhtmestik, andurid, õhukulumõõtja, drosselklapi jne. ja nagu R129 juba mainis, V12 on kõik x2.
Postitused: 24
Teemad: 3
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Selge, suuur suur aitähh kõigile vastanutele, sain jälle hulga targemaks, eks siis lähipäevadel saab mindud proovima seda masinat ja siis näeb, kas saan teie klubi liikmeks või ei
Aga kuidas muidu ennem ostmist kontrollida mootori ja elektroonika korrasolekut? United Motorsis on BMW'dele spetsiaalne test, aga kas oskab keegi soovitada Mercedese kohta midagi? Silberautosse diagnostikasse?
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
peale silberauto aleksandr ka variant 5135128.
|