Teema hinnang:
  • 2Hääli - 3.5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeep Grand Cherokee WK2, 2011 - Eero_S
#81
Konditsioneer töötas umbes nädala peale täitmist ja oligi jälle otsas, remondimees vaatas oma UV lambiga auto üle, radikas lekib. Uus tellitud Teisipäeval saab ette.
Vahepeal lakkas töötamast kliima reostaat, puhur töötas mõne aja, siis oli paar minutit vait ja töötas jälle.
Sama soojaga juhtus see, et soojakraani(tüüpviga) juhtiv hammastatas murdus tükkideks ja olenemata sellest, mis temperatuuri kundepoole ette keerasid puhus sealt ainult kuuma.
Üleeile võtsin ennast kokku, lammutasin kunde poolt kindalaeka ümbruse laiali ja vahetasin ära salongipuhuri(kahises ja vilistas teatud momentidel), kliima reostaadi ja soojakraani hammasratta. Kulud kokku ca 190€ ja jupid sain Top partsust laokaubana.

Vahetasin ära ka juba jupp aega kustus olnud päevasõidutule lambi.
Vasta
#82
Teisipäeval sai uus radikas ette, aga probleemist ei pääsenud.
Jeepil on kliimaradikas ühtlasi ka automaatkäigukasti jahutusradikaks. Käimakoti stuts jäi lekkima.
Kuna mul oli konksuga autot ruttu vaja, siis võtsin asja ise kätte.
[Pilt: 1WJLTg.jpg]

Auto juppeks võetud, uus ajutine, loodetavasti mitte igavene lahendus asemele tehtud.

[Pilt: 4gMPP8.jpg]

Ülemine siis modifitseeritud variant, alumine originaalne.

[Pilt: iG4T6Q.jpg]

Ja auto peaaegu koos tagasi.

Lähen ostan originaallahendusele uued tihendid ja võtan selle ajutise junni vahelt ära, hetkel küll peab, aga isiklikult ei tundu eriti pikalt kestma.

Kulu 7,5€ ja hunnik igasugust erinevat ebaesteetilist sõnavara.
Vasta
#83
Neljapäeval 29.07 sai tehtud järjekordne hooldus, 280k km'se läbisõidu juures.

Eile 31.07 ülevaatuse viimasel kehtivuse päeval sai tehtud ka uus ülevaatus. Lisatuled ei meeldinud ja läksid ka märkusena kirja, aga järgmine kord jälle 2a pärast.
Vasta
#84
Mis lisatuledel probleemiks siis?
Vasta
#85
Ref arv lõhki.
Vasta
#86
Ei taiband siis öelda, et on töötuledWink

Tõsi, selleks peaks klaas olema märgeteta ja lülitus põhituledest eraldi.
Vasta
#87
Mul on klaasil kaugtule märge ja kaitse oli välja võetud, st ei süttinud üheski asendis.
Vasta
#88
Kuidas see neid eelmine kord ei häirinud?
Vasta
#89
Erinev ülevaataja. Kaks aastat tagasi ei pitsitatud ÜV punkte veel kaameratega ka.
Vasta
#90
18. Augusti õhtul, kui ma olin veerenud oma tööautoga Paldiski põhjasadama väravatest sisse öeldi mulle teiseltpoolt telefonitoru otsast, et gaasi andes vedu järgi ei tule.
Veidikese aja pärast saadeti mulle sellised pildid:
[Pilt: wMNdJL.jpg]
[Pilt: 5BmLd7.jpg]

Need pildid lisasid kinnituse mu kahtlusele, et käigukasti jahutustoru tuli vooliku otsast ära. Egas midagi teha polnud, HCH Autoabi tuli autole järgi:
[Pilt: tnL2nN.jpg]

ja viis auto esindusse, milleks on mõnda aega juba olnud United Motors:
[Pilt: 4vPm7M.jpg]

UM'il oli kohe järgmise päeva pealelõunal vaba võimalus auto ette võtta ja pakuti mulle peale inspekteerimist kahte lahendust, A: uuesti uus radikas, B: ühendavad praeguse ühenduse kokku, pingutavad ühenduse kõvemini kinni ja valavad kastiõli normi. Läks käiku variant B. Uuesti korduda ei tohiks, mul oli enda näpuviga seal sees, miks ta üldse ära tuli. Kogu kulu selle jama peale oli ca 265€.

Eelmistesse postidesse ei saanud kirja, et tegelikult vahetasin enne ÜV'le minekut ära ka kõik stabilisaatori otsavardad.
[Pilt: h5MUe9.jpg]

Veel enne seda sai käidud Rally Estonial:
[Pilt: 6oWmiQ.jpg]
[Pilt: KVAbip.jpg]

Tiritud erinevaid haagiseid:
[Pilt: 37wT4e.jpg]
[Pilt: zaqWzM.jpg]
[Pilt: w6w3bS.jpg]
[Pilt: cCsiq5.jpg][Pilt: q94syi.jpg]
[Pilt: QsKFPJ.jpg]
[Pilt: j5d38k.jpg]



Piduritega on nii, et miski pole siiani õige. Kundepoolne esimene kipub hästi kergelt peale jääma. Suport on uus, kelk on puhastatud, klotsid liiguvad, liugurid on puhastatud ja käivad ilusasti. Suport tuleb maha jõudu kasutamata, käega suudab rahulikult kolvi sisse suruda. Oktoobris tulen koju, vahetan ära veel pidurivooliku ja rattalaagri ja kui need ka ei aita, siis on mõistus otsas. Kõik, mis võiks olla probleem on siis vahetatud.
Vasta
#91
Pidurivoolikus see kala ilmselt ongi. Korduvalt läbi elatud...
Vasta
#92
Mul oli C klassil ka ühe tagumise piduriga jama kippus kogu aeg peale jääma. Vahetasin ka köik mis vaja välja. Visuaalselt liikus kuid kui soojaks läks siis kiilus ikka kinni. Probleemiks osutus pesa kuhu sisse käib kummipuks, mille sees liigub sadula liugur pulk. See pesa oli seest roostes ja avaldas puksile survet ja vot see natuke oligi see mis ikkagi pidurdas sadula vabat liikumist. Viiliga puhastasin need pesad ilusti puhtaks ja nüüd probleem kadunud.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#93
Mul ei tohiks viimasega probleemi olla, kuna supordid said uued. Ma alguses kahtlustasin liuguri mansette ka, aga ka need kõlavad ebareaalselt, kuna need ju tulid uued koos supordiga.
Mul ei mängi soojus ka rolli, täitsa külma autoga võid sõitma hakata ja ilma pidurdamata 100km sõites on velg kergelt leige, samal ajal, kui ülejäänud veljed on külmad.

Kui laagrite ja voolikute vahetuseks läheb, siis teen veelkord uuesti kõik puhtaks ja üle.
Vasta
#94
Oktoobris sai vahetatud parempoolne esimene rattalaager ja pidurivoolik.
Novembris vahetas American Beauty parempoolse ülemise ja alumise šarniiri ning alumistel õõtsadel tagumised puksid.
Eile 290 000 pealt järjekordne hooldus.
Vasta
#95
Mõnda aega päevik täitmata.

Märtsis täitus 300k ja nagu iga 10k tagant tavaks, kiire hooldus, vahekasti üks simmer on vaikselt lekkima hakanud, kergelt niiske.

Reedel täitus järgmine 10k ja järjekordne hoole tehtud. Alla said ka lõpuks suverehvid.
Vasta
#96
American Beauty vahetas täna termostaadi ja lisas törtsu õli roolivõimu.

Läbisõitu on mingi sutsakas üle 316k km.

Vaesemaks jäin ca 435€ jagu.
Vasta
#97
(03-10-2022, 03:29 PM)Eero_S Kirjutas: American Beauty vahetas täna termostaadi ja lisas törtsu õli roolivõimu.

Läbisõitu on mingi sutsakas üle 316k km.

Vaesemaks jäin ca 435€ jagu.

Tere,

Termostaadil saab ka ainult termostaadi elementi vahetada, mis maksab suurusjärk 30+€(tehtud ja töötas). Kuigi ega see masin vedelikke liiga soojaks ei tahagi ajadaWink
Sulle pandi ilmselt kogu komplekt(element kopsikuga).
Igatahes edu kulgemisel.

Herki
Vasta
#98
Termostaat läks koos kopsikuga uus jah, peale seda püsib nüüd temperatuur 88c tuuris.
Esimesed paar aastat hoidis ta mul ca 82c, viimased 3a on järjest alla poole kukkunud, kuni nüüd oli tipp käes, öösel 3 kraadiga Pärnust Tallinna ja terve tee ainult 62c.
Hakkas muidugi lõpuks jõle tihedalt DPFi ka põletama, mis iseenesest on ka veidike loogiline, mootor soe pole, koguaeg tahmab ja nii teda põletada vaja ongi. Eks hoiab silma peal, vaatab, kui palju DPFi põletamine vähemaks jääb, kui ei jää, tuleb hakata viga likvideerima, miks tahmab.
Vasta
#99
Sul hea läbisõit juba antud mootoriga, räägitakse et see 3.0d suht kesine mootor. Isegi Silberauto tunnistas et kui nad 2010 tulid siis mootoreid vahetati ikka nii et lõpuks olid euroopa laod tühjad Big Grin (3.0 diisel)

Aga tundub, et siin ehtne näide mis näitab vastupidist!

Edu
Vasta
2.12 käis auto American Beautys hoolduses. Läbisõitu siis 320k. Rahakotist võeti 474 raha.
Vigasest läksid kirja:
Esipiduriklotsid hakkavad otsa saama.
Seisupiduritrosside kinnitused puruks(purunesid rehvivahetuse aegu).
Õlijahuti tihendid lekivad.
Taga vasaku ülemise õõtsa puks.


Ma arvan, et eks siin mõjutab veidike minu õlivahetuste tihedus. Kasvõi näiteks see eelnevalt mainitud õlijahuti tihendid, need muidu juttude järgi hakkavad ca 200k pealt lekkima.
Seda tühjade euroopa ladude juttu olen ma kuulnud 184kw'ste mootorite kohta, mis olid faceliftil, sellel oli mingisugune õlituse probleem ja seal tehti mingihetk(2018, kui mu mälu ei peta) mingi uuendus, ehk siis 2018 ja uuemad ei oma enam seda probleemi.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Audi Q5 8R, 3.0TDI Quattro, 2011, .Alar. .Alar. 3 5,702 31-01-2019, 04:21 PM
Viimane postitus: .Alar.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne