19-07-2009, 12:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-07-2009, 12:13 PM ja muutjaks oli C 220.)
Jama siis selles et masinal tõuseb mootori temperatuur u 15min linnasõidul üle 80c ja masin lihtsalt sureb välja ja enne ei käivitu kui temp tiba alla 80c.
Sõites temp ei jõua 90c masin sureb enne lihtsalt välja.
Maanteel sõites u 100 kmh püsib temp üle 80c ja aeglustades näiteks 50 kmh sureb masin välja.
Töötava mootoriga salongi vent toimib ja kütab salongi kenasti soojaks (alandas mõne kraadi võrra mootori temp-i).
Mootori jahutus radika ülemine voolik on kuum ja alumine kõigest leige.
Paisupaagis on samuti leige tosool.
Arvati et termostaadi viga sai vahetatud uue vastu ( 87c ).
Viga ikka sama.
Lisaks mulle tundus tiba müstiline see kui jahutus vent hakkas tööle siis kui keerasin salongi vendi tööle ja kui välja lõpetas töö ( seda sai proovitud nii oma 10 korda ).
Kas keegi oskaks öelda mis temperatuuri juures w210 2,4 125 kw, max temp 120c mootoril jahutus vent ültse tööle peaks hakkama?
Ise kahtlustan veepump või mingi anduri viga.
Tänud ette
Sõites temp ei jõua 90c masin sureb enne lihtsalt välja.
Maanteel sõites u 100 kmh püsib temp üle 80c ja aeglustades näiteks 50 kmh sureb masin välja.
Töötava mootoriga salongi vent toimib ja kütab salongi kenasti soojaks (alandas mõne kraadi võrra mootori temp-i).
Mootori jahutus radika ülemine voolik on kuum ja alumine kõigest leige.
Paisupaagis on samuti leige tosool.
Arvati et termostaadi viga sai vahetatud uue vastu ( 87c ).
Viga ikka sama.
Lisaks mulle tundus tiba müstiline see kui jahutus vent hakkas tööle siis kui keerasin salongi vendi tööle ja kui välja lõpetas töö ( seda sai proovitud nii oma 10 korda ).
Kas keegi oskaks öelda mis temperatuuri juures w210 2,4 125 kw, max temp 120c mootoril jahutus vent ültse tööle peaks hakkama?
Ise kahtlustan veepump või mingi anduri viga.
Tänud ette