05-07-2009, 09:38 PM
Tegu siis 1991 a w124
Jutt järgmine, sai ostetud üks aasta tagasi sai sõidetud ja oldud, paraku üks asi oli et autol puudus minek,no ei lähe edasi,tee mis tahad, lükka või jalaga kohapealt minema, käisin siin igasuguste "tarkade" meeste juures,igalühe midugi oma teooria et hüdrotõukurid jne läbi. ülevaatuses õeldi et nii laiska pilli pole veel näinud. Co oli vist kaks korda vähem kui võis olla, muidugi ka sellele vastav kütusekulu umbes 7 sajale maanteel...ühel heal päeval siis andis järg plokiaane tihend,see sai siis ära vahetatud,samas seal korraga ka hüdrotõukurid,muutusteta täpselt sama jama, sai siis proovitud uut pumpa,ikka sama,pump korras ja töötab, nii turbo, turbo rõhk maas,peaks olema täispööretel 4atm minul 0,4atm ei tea. Aega mul seda vahetada eg kontrollda polnud, seega jäi asi sinna, mõned nädalad hiljem sai siis auto laenatud vennale,nimelt siis saksamaale w140 tooma,kõik ilus ja tagastulek ja algab klabin mootoris,mis seal ikka kapott lahti kõik normis,õlid veed kõik korras,sõidetakse edasi ja 300 kilomeetrit hiljem tuleb musta, sinist vb ka mingit muud värvi ja mootor koos,keps küljepealt väljas(vist oli keps, kes teab),saigi siis nii et üks E klassike jälle vähem, jätsime siis auto hansule ja gretele ja ise sai tuldud koju,kes teab mis edasi sellest sai, igastahes see sinna kiirtee äärde jäi,kui nüüd keeg omas kunagi samasugust probleemi,äkki tõesti teab et miks ja kuidas ja millepärast, hea auto oli,aga lihtsalt huvitaks et mis siiis ikkagi viga oli ja miks 108Kw muutus 30-ks?
Jutt järgmine, sai ostetud üks aasta tagasi sai sõidetud ja oldud, paraku üks asi oli et autol puudus minek,no ei lähe edasi,tee mis tahad, lükka või jalaga kohapealt minema, käisin siin igasuguste "tarkade" meeste juures,igalühe midugi oma teooria et hüdrotõukurid jne läbi. ülevaatuses õeldi et nii laiska pilli pole veel näinud. Co oli vist kaks korda vähem kui võis olla, muidugi ka sellele vastav kütusekulu umbes 7 sajale maanteel...ühel heal päeval siis andis järg plokiaane tihend,see sai siis ära vahetatud,samas seal korraga ka hüdrotõukurid,muutusteta täpselt sama jama, sai siis proovitud uut pumpa,ikka sama,pump korras ja töötab, nii turbo, turbo rõhk maas,peaks olema täispööretel 4atm minul 0,4atm ei tea. Aega mul seda vahetada eg kontrollda polnud, seega jäi asi sinna, mõned nädalad hiljem sai siis auto laenatud vennale,nimelt siis saksamaale w140 tooma,kõik ilus ja tagastulek ja algab klabin mootoris,mis seal ikka kapott lahti kõik normis,õlid veed kõik korras,sõidetakse edasi ja 300 kilomeetrit hiljem tuleb musta, sinist vb ka mingit muud värvi ja mootor koos,keps küljepealt väljas(vist oli keps, kes teab),saigi siis nii et üks E klassike jälle vähem, jätsime siis auto hansule ja gretele ja ise sai tuldud koju,kes teab mis edasi sellest sai, igastahes see sinna kiirtee äärde jäi,kui nüüd keeg omas kunagi samasugust probleemi,äkki tõesti teab et miks ja kuidas ja millepärast, hea auto oli,aga lihtsalt huvitaks et mis siiis ikkagi viga oli ja miks 108Kw muutus 30-ks?