Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lamell vs suverehv?
#1
Selline küsimus et ise pole rehvidega üldse kursis ja vaja autole (97' CL600 18" AMG velgedega) soetada uued rehvid. Talvel pole plaanis eriti söita kuid vahel kuivema ilmaga siiski ehk eraldi talveks naelu osta vist veidi möttetu?

Tahtsingi küsida et mis vahe on suverehvil ja lamellil (ehk M+S?) peale selle et lamelliga saab aastaringselt söita kuid kas siis ka suurem müra ja/vöi piiratum kiirus?

Suverehvid hetkel möödus ees 255/45/ZR18 ja taga 275/40/ZR18-kas selles möödus üldse tehakse lamelle?
Vasta
#2
Lamellrehv tekitab veidikene küll müra rohkem, kui noh, ütleme keskmine suverehv... Asi on minumeelest siiski nii, et lamell kulub suvel sõites kordades kiiremini (väga pehme kummisegu ja lamellisooned rehvis) kui suvehehv.
  Soovitan siiski suveks valida suvehehvid ja talve tarbeks üks odav 16-17 tolli velg ja sinna siis lamell või naast. Usun, et kahe aasta kokkuvõttes tuleb tublisti odavam, muidu tõmbad selle lamelli suvega läbi või peaaegu läbi ja talvel pole ikkagi miskit alla toppida.
  Nats pikk jutt sai, aga loodan, et on abiNod
Vasta
#3
Suveks suverehv ja talveks talverehv. Mingid poolikud ja vahepealsed variandid on jama. Ebamugav, ohtlik ja ei tule kokkuvõttes odavam ka rahaliselt.Ühesõnaga poolpuuvillane. Minu arvamus.
Vasta
#4
Lamellrehv (siis selline, mis ka talvel töötab, mitte Lõuna-Euroopasse toodetu) on HALB suverehv. Lärmakas, kulub kiiresti, on kõrgel temperatuuril ebakindel ja mis peamine (mõne jaoks): jätab omanikust koonri mulje.Retard

Mina olen oma talvekad ikka suvel siledaks sõitnud. Just nii asjad ongi: kuniks mustrit, on käitumine vihmamärjal teel hea. Aga suvekuumast keemaaetud asfaldil on ikka sigapehmed... Kui muster otsa saab, siis on sama õnnetud, nagu suvalised SileStoned: mürisevad, on libedad ja kipuvad kandiliseks minema.

Veidi paremini kestavad naastrehvid, kuid nende hädaks on suurem müra ja viimases otsas üsna olematu pidamine vihmamärjal teel.

Reeglina mõjub paarikümne plusskraadiga sõitmine pehme kummiseguga lamellidele hävitavalt. Need suisa sulavad alla. Eriti võimsama auto korral...

Üldiselt tasub talveks ikka teised rattad muretseda. Lamell või nael on rohkem usuküsimus... Peaasi, et ei sõidetaks kogu suve all olnud ja seega talvesõidukõlbmatuteks muudetud "lamellrehvidega"!

Kokkuvõte: suveks ikka suverehv.Icon_cool

Kui eelmise talve jääk on äraviskamiseks liig palju, siis võib ju kogemuste saamiseks ETTEVAATLIKULT! katsetadaIcon_lol Eks siis selgub, kas sobib või mitte (Mulle näiteks sobib)Icon_lol
Vasta
#5
Suured tänud köigile-kinnitasite mu arvamust et suveks siiski suverehv ja talveks talverehv (arvatavasti sellise massi juures (ca 2.3t) siis ikkagi juba naastrehv).
Vasta
#6
Ise propageeriks teid säästat lamelli talveks (mis töötab täitsa kenasti). Lihtsalt kurb on vaadata kuidas meie viimastel lumeta talvedel lihtsalt naelad krigisevad kuival asfaltil...
Vasta
#7
Talvel saab sõidetud lamelliga ilusti, pead lihtsalt arvestama, et teatud oludes pole lamellil nii head pidamist kui naastrehvil. Endal on palju sõitmist külavaheteedel, kus libedatõrjet ei tehta ning seetõttu palju jääd, siis eelistan naastu, kuid lamell ajab ka asja ära. Naastude erinevus lamellidest tuleb ju siiski välja ainult jää peal. Suvel kuuma ilmaga sõites on lamell nagu vahukomm all, konkreetsust ei ole ja masin ujub ebamääraselt, seetõttu kindlasti suveks korralik suverehv ja talveks enda valikul kas lamell või nael.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne