Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Värske A 160 omanik
#1
Big Grin 
Tervitused!
Ärme siis kohe julmalt maha tegema hakakeCrybaby( sai naisele ostetud)
Tegemist siis ühe koma kuuese bensukaga algusaastate oma tiptronic(vist oli selline nimetus)

Masinal puudu mootori põhjakate-kust saada? uut vist osta ei jõua, kust leiaks sellisele klassile kasutatud varuosi?

I käiguga sõites teeb mootor või miski muu imelikku mikromootori urinat...ei tea kas see võib olal kastist või mootorist(kast alles hiljuti remonditud ja õli vahetatud)
Kondtsioneer puhub aeg ajalt külma...kas vaja täita?
Kui küünlaid ise tahaks vahetada, kas on liiga tülikas? Tean et selle auto puhul raskendatud ligipääs. Kust alustda?Kuidas lihtsam?

Muidu suht praktiline väikepere auto. Eusa_whistle
Vasta
#2
Maha tegema ei hakka. Naisel sarnane asi. Kasutatud varuosi suht keeruline leida. Vaata www.ladu24.ee. Seal on küll uued vidinad, kuid vahel tasub hinda enne uurida. Kunagi oli üks eksemplar ka Vääna autolammutuses. Ei tea kas enam on, aga uuri.
Selline mikromootori hääl on jah. Seda vooritaga seistes või just liikuma minnes.
Konditsioneeri osas ei oska midagi arvata. Neid täitmise kohti on praegu hulgi. Üks paistab praegugi aknast (Mustamäe teel).
Mis puutub küünaldesse, siis lasin need ära vahetada, ei hakanud isegi otsima. Läks õli ja filtrite vahetusel kõik korraga loosi. Ainuke asi mida tegin oli siseõhufiltri vahetus. Manual nägi ette vahetuseks 45 minutit. Tundus mõtetu maksta. Manuali abil vahetamine võttis minul täpselt 45 mintsa. Nüüd saab ilma juhendita kah ja kiiremini kindlasti.
Kui küsimusi, kriba.
Jõudu.
Vasta
#3
Vahetasin õli ära. Kas sellel pillil peab/saab ise ka kuidagi "servis" märguannet nullida?
Käisin esinduses diagnostis...mootor on täitsa korralik, kontrolliti ka rullikute lokse, pingutusrullikul on ainult üks väike lõtk(sellel masinal pididki juht ja pingutsurullikud pidevalt lendama-jälle targem). See et ta sellist imlikku häält teeb käies või vaikselt sõites pidavat talle omane olevat, niet polnud põhjust muretseda.
Mis A-ga sul omal tegemist?
Vasta
#4
Ehk saad hakkama Smile http://lmgtfy.com/?q=mercedes+A+class+service+indicator

Ja kui ei õnnestu siis proovi seda http://www.mykp.co.uk/my-cars/reset-a-cl...indicator/
Vasta
#5
Õlivahetus nullitud Eusa_whistle
Vasta
#6
Ei taha tuju rikkuda ja ei ole ültse kadetuse hääl mis minus räägib,  kuid minuarust A-klassi mees saab mersumeestest kõige rohkem nuuti selle autoga. Ei ole just kõige sootsaim hind Õhukulumõõtjale ca 25000-(sest see on aju sisse ehitatud) Bensiini pump 5500-(tihti minev asi) süütepool 2500-(ka suht leiva number)+ need rullid ja Generaator(mis seda vilinat teeb,ja varsti ei tee ültse midagi) +Starter (suht tihti käivitus probleemid.vahetuseks mootor maha)+ A.Käigukast või automaatsiduriga manuaal.+ taga õõtsad.  No Aga muidu on päris hea pill ja nasitele meeldib.
Vasta
#7
Esinduses kontrollitud hooldusajalugu-auto hooldatud. A. Kast saanud remonti, rullikutest oli aind juhtrullikul väike loks(280.- ja tellitud), kett korras, veermik tihe, käivitub ilusti, jääb vaid loota et õhukulumõõdik ja bensupump üles ei ütle Smirk

wdb240 Kirjutas:Ei taha tuju rikkuda ja ei ole ültse kadetuse hääl mis minus räägib,  kuid minuarust A-klassi mees saab mersumeestest kõige rohkem nuuti selle autoga. Ei ole just kõige sootsaim hind Õhukulumõõtjale ca 25000-(sest see on aju sisse ehitatud) Bensiini pump 5500-(tihti minev asi) süütepool 2500-(ka suht leiva number)+ need rullid ja Generaator(mis seda vilinat teeb,ja varsti ei tee ültse midagi) +Starter (suht tihti käivitus probleemid.vahetuseks mootor maha)+ A.Käigukast või automaatsiduriga manuaal.+ taga õõtsad.  No Aga muidu on päris hea pill ja nasitele meeldib.
Vasta
#8
Kasutusel A140. Aasta 2000 ja automaatkastiga. Sõitnud sellega 21 000 kilomeetrit. Omad head ja vead on juba selged. Rullikud on tõesti õrn teema, olen need korra vahetanud. Muus osas ei ole erilisi probleeme olnud. Nagu kasutatud autode puhul ikka tuleb ka sellel vidinal ühtteist aegajalt kõpitseda. Vahetusse on läinud tagaamordid ja vedrud. Mõned pirid nii sees kui väljaspool autot ja enamvähem kõik.
Vasta
#9
A klassiga võib sõita küll linna vahel kuid selle remont ja jupid on teema oma ette... EDU
Vasta
#10
miks sellega siis ainult linnas sõita võib? Olen sõitnud ka maanteid, kuid pole täheldanud kui mingeid räigeid vigu või puudusi sellel autol. Jah, rooliga vehkides 90-100 peal kõigub auto tõesti natuke rohkem kui madal sedaan või kupee, kuid ega see siis sellepärast nii halb see masin ka pole. Ise normaalselt sõita siis pole miskit viga. Pisike 1.6 mootor kiirendab ka autom. kastiga piisavalt ka möödasõitudel. Aru ma ei saa mida te siin kõik nokite selle auto kallal? Loomulikult ei sa seda S klassi omaga võrrelda, see siiski omaette väikeauto klass ja võrdluseks võib tuua vb hyundai, kia vms punnid...nende ees kindlasti rohkem eeliseid.

Jõudu teilegi!
Vasta
#11
RSgaads, igaühel on õigus oma arvamuseks ja kuna keegi pole otseselt siin teemas öelnud, et see oli mõtetu ost (mida ta kindlasti ei olnud) siis võta neid kommentaare lihtsalt nii nagu nad on. Ja kui keegi ütleb et linnas võib küll sõita siis ongi see TEMA arvamus millega sul paratamatult TULEB leppida.
Mulle A klass väga meeldib - krdi hea on sisse välja istuda. Ja seetõttu tõesti linnasõiduks sobib väga hästi.

Remondi pool on muidugi teine teema - tüüpvigasid tal ikka on ja jupid on millegipärast kalliks aetud stuttgarti poolt Sad
Vasta
#12
Täiesti nõus sellega,,, MB ON teistest peajagu üle. Olen ise ka vaadanud  ja võrrelnud neid masinaid nii disainilt, sisult, tehnika kui ka üld ülesehituse poolest konkureerivate brändidega.Oman kogemust väga paljude erinevate  markidega. Väga tugev inseneri töö ja meeletud inimtöötunnid mida on raisatud toote arendamiseks Mercedese puhul. Tihti tavainimene ei teagi ja ei peagi teadma ,millega tal tegemist on ja et kui keeruline ja  innovatiivne ta auto tegelikult on. Jaapanlased on oma töökindluse rajanud sellele, et seal ei olegi midagi küljes, mis saaks katki minna . Igast nupust läheb eraldi juhe  lõpp tarbijasse ja nad on  jäänud truuks II maailmasõja aegsele tehnikale.  Nüüd aga peavad ka nemad raha kokku hoidma  hakkama  ja kasutusele võtma Can võrgud, sest juhtmestikud muutuksid  üüratult pikaks/kalliks ,et olla konkureeriv saksa markidega ja nendes leiduvate mugavusfonktsioonidega. Ei saaks öelda,et jaapanlane  oleks  töökindlam kui teeb sama kerulise masina kui Mercedes-Benz.
Ma arvan, et ükski MB omanik ei pea oma masina pärast piinlikust tundma ja häbenema seda; Kuna see on BRÄND mida on saatnud läbiaegade väärikus ,ajalugu ,pilkupüüdev disain ja ihldatavus. Iga MB omanik tunneb ennast hästi, kuna ta teab et ka tema kuulub selle täeh alla ja saab olla ju osake sellest,,,,Ja  et teised  on kadedad :-D kuna tal on Mercedes
Vasta
#13
Just-just, mul on ikkagi MERTSEDES...Retard

Kuulge, see on maitse asi. Kellele meeldib ja kellele mitte. Uued MB-d ja töökindlus...HAh, naerukoht. Veel suurem naerukoht on Silberi teenendus. Ka Chrysleri ja Mitsu ju käivad sinna alla. Sõltumata margist, on omanikel Silberi teeneduse kvaliteedi ja suhtumise kohta nii mõndagi öelda. Ja enamasti mitte positiivset.

A-klassi auto loodi väikeautoks. Väikeauto idee töötab kõige paremini linnas. Maanteel ON suuremad autod paremad-mugavamad. Ja üsna tihti ka ökonoomsemadRetard
Lihtsalt nii mõnelgi meist pole seda maanteesõitu nii palju, et selle alusel hakata autot valima.

A on lahe, hea sisse-välja hüpata. Aga remontida on seda üksjagu piin, just selle hästi läbimõeldud (ja seda ilma naljata!) mootori ja jõuülekande paigutuse tõttu. Kasvõi süüteküünalde vahetus - lausa rõõm suvalisel esiveolisel, kuid A korral ilmselt paras günekoloogia. Samas, kui tihti neid küünlaid ikka vahetatakse? Paar korda garantiiaja jooksul ja edaspidi vahetab eestlane alles siis, kui kuidagi muudmoodi enam ei saa...Retard

Miks teemaalgataja nii valuliselt reageeris? See ei peaks nagu korda minema, mida teised autost arvavad. Peaasi, et omanikule meeldib!
Edu ja muretuid kilomeetreid!Icon_cool
Vasta
#14
Ei ma lihtsalt lugesin A/B klassi teemade alt teisiga A klassiga MB-de teemasid-postitusi ja seal tehti auto madalamaks kui muru, kusjuures ei lugenud mina välja põhjust miks! Paar korda küll mainit ainult mõningate varuosade kallidust ja maanteesõitu.....muud midagi.... Aga las jääb.
Keegi siin eespool mainis et väikeauto on mnt suurema kütusekuluga kui suuremad? Kust selline väide küll võetud on? Jutu jätkuks?
Aga masinaga siiani rahul. Ainult et eelmine omanik mängib närvidega ja ei suuda puudu olevaid osi tagant järgi saata. (ostes avastasin et õufiltrisse minev toru on pooleks ja salongist nupp puudu, lubas kohe-kohe postiga järgi saata).
Keegi sellist ei lammuta kah(läbi helistatud).
Mis puutub Silberisse(espool mainitud jällegi) siis need teenindused on piirkonniti erineva kvaliteediga. Kui kuskil halvad kogemused siis ei saa kõiki Silbereid ühe vitsaga lüüa.

Igatahes...auto liigub veel Eusa_dance
Vasta
#15
Kütusekulu teema on igihaljas.Badgrin

Lihtsalt minu jaoks on suhteliselt savi, kas auto kulutab maanteel 5,2 või 6 liitrit sajale. Üks lollis kohas tehtud möödasõit viib selle saavutatud säästu kohe minema ja haukab veel lisagi. Või oma hilinenud väljasõitu tagasitegemine linnaliikluses nõelumisega.
Aga kui ma eaksin valima A või E-mudeli vahel Tallinnast Riiga sõiduks, siis ma ei kujuta ette, mis paneks mind valima aabitsamudeli kasuks. Igatahes mitte pisike kütuse kokkuhoidIcon_lol
Aga linnas võiks pisimersut pruukida küll, miks mitteIcon_cool Või külavahel viiekildiseid otsi nühkides.

Küsin teemaalgatajalt, kui palju tema paagitäiega sõita saab? Palju tuleb keskmiseks kuluks? Nii kümne paagitäie pealt peaks saama üsna hea ja tõese numbri. Mis enamasti (aga mitte alati) on suurem, kui tehaseandmetesSmirk

Reaalelu kulutus maanteel kipub olema kahtlaselt sarnane tänapäeval, olgu tegemist punnitatud väikeautoga või mõistlikus suuruses autoga. Iseasi, kas igaühel seda mõistlikus suuruses autot üksindasõitmiseks vaja on.Unibrow

Aga teema esimese posti juurde tagasi.

Loodetavasti tulevad need puuduvad osad ikka välja.

Kurb on muidugi kuulda, et värske nunnuomanik kohe sattus aabitsamersu peamise probleemi otsa - varuosi saab vaid poeletilt. Romulates neid eriti ei ole. Aga Euroopas juba onUnibrow - nii mõnigi kord on sealtkaudu odavam saanud, kui Silberi letilt... Mõned firmadki pakuvad teenusena sobiva tüki kohaletoomist. Tõsi, see ei kehti kuluvosadele... Kuigi, ka hammasrihma olevat MASU tingimustes juba romulast ostetud OOOO-leRetard

Ma arvan, et seda küünalde vahetust võib küll ise teha, kui on tahtmist pusida, kuid mina jätaks selle Imre või Silberi teha - ma pole ise küll seda A-l teha üritanud, kuid millegipärast ei usu, et suvaline küünlavõti selleks tööks sobib. Aga võib-olla sobib ka - eks targemad kommenteerivad.

Kliima puhul ei aita muu, kui minna külmaspetside juurde. Nood mõõdavad rõhud ja teevad vajadusel diagnostikat (rõhutest, vaakumtest-kuivatus) ja panevad uue ainegi sisse. Sellel mudelil peaks juba uus ja "roheline" aine olema, seda saab igast külmapoest. Vanarauaomanikud on kehvemas seisus - süsteemi ette nähtud ainet enam kasutada ei tohi ja uuem aine kipub kole kähku aastaid töötanud süsteemist jalga laskma...
Vasta
#16
Loomulikult on suure autoga sadu kilomeetreid mugavam sõita. Selle pilliga käiakse pigem tihti linnas lapsega arsti juures, poes ja niisama küllasõidud.....üüratut rahvamassi ei vea ja pikki otse tuleb v. harva sõita...kõiki neid meie nõudmisi arvestades sobib väljast väike seest paraja suurusega väikeauto v. hästi. Ah..ei viici hakata seletema ja kiitma auto häid-halbu külgi...
Kütust on korra vist paagitäis tangitud kuid pole jälginud palju sõita saab...ja 10 paagitäit ei saa niipea läbi sõidetud. Aastas sõidetakse meie peres teise autoga(nüüd siis sellega) ca 10-15 tuh.

Varuosadega jah selline jama..kuid katsun selle joonde saada.

Küünlad lasin vahetada kuna ligipääs tundus ebamugav ja ei teadud mis võti minna võib.
Külma puhuja lasen ära kontrollida.
Vasta
#17
Loomulikult on suure autoga sadu kilomeetreid mugavam sõita. Selle pilliga käiakse pigem tihti linnas lapsega arsti juures, poes ja niisama küllasõidud.....üüratut rahvamassi ei vea ja pikki otse tuleb v. harva sõita...kõiki neid meie nõudmisi arvestades sobib väljast väike seest paraja suurusega väikeauto v. hästi. Ah..ei viici hakata seletema ja kiitma auto häid-halbu külgi...
Kütust on korra vist paagitäis tangitud kuid pole jälginud palju sõita saab...ja 10 paagitäit ei saa niipea läbi sõidetud. Aastas sõidetakse meie peres teise autoga(nüüd siis sellega) ca 10-15 tuh.

Varuosadega jah selline jama..kuid katsun selle joonde saada.

Küünlad lasin vahetada kuna ligipääs tundus ebamugav ja ei teadud mis võti minna võib.
Külma puhuja lasen ära kontrollida.
Vasta
#18
Loomulikult on suure autoga sadu kilomeetreid mugavam sõita. Selle pilliga käiakse pigem tihti linnas lapsega arsti juures, poes ja niisama küllasõidud.....üüratut rahvamassi ei vea ja pikki otse tuleb v. harva sõita...kõiki neid meie nõudmisi arvestades sobib väljast väike seest paraja suurusega väikeauto v. hästi. Ah..ei viici hakata seletema ja kiitma auto häid-halbu külgi...
Kütust on korra vist paagitäis tangitud kuid pole jälginud palju sõita saab...ja 10 paagitäit ei saa niipea läbi sõidetud. Aastas sõidetakse meie peres teise autoga(nüüd siis sellega) ca 10-15 tuh.

Varuosadega jah selline jama..kuid katsun selle joonde saada.

Küünlad lasin vahetada kuna ligipääs tundus ebamugav ja ei teadud mis võti minna võib.
Külma puhuja lasen ära kontrollida.
Vasta
#19
Kas poolautomaat kast ongi see et saan käsitsi vahetada ja sõita ka autom. kastiga ehk siis nagu kirjutatakse tiptronic või multitronic?
Vasta
#20
Eks ta ongi sedamoodi, et igaüks peab enda tagumiku ja igapäevatoimetuste järgi oma autot valima. Mis teised arvavad, ongi nende arvamus. Sellest ei tohi lasta oma autovalikut mõjutadaBadgrin

Kast on ikka automaat, lihtsalt lisaks automaatjuhtimisele on võimalik ise kastile märku anda, millal ja kuhupoole käiku vahetada. Milleks see hea on , võrreldes tavapärase valitsalt valimisega, pole mina aru saanud. Aga mul pole igapäevaautodel kah neid kõrvakesi...

Kas MB üldse on kasutanud oma sõiduautodel robotiseeritud kasti? Ehk siis manuaalkasti, mille sidurit-käiguvaheteid juhib arvuti.

Ahjaa, tee teema kah oma auto kohtaWink
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  A 160, bens. ,automaat, 75kw, 99a. Seisis 4-5 kuud, ei käivitu RealSheep 4 1,639 30-04-2021, 02:06 PM
Viimane postitus: hellrix
  A 160 bluetoothi adapter iphone 5 le ? veixmbs 1 7,419 02-05-2016, 10:08 PM
Viimane postitus: arcar
  mure A-160 cdi 44kw.esp-bas ja abs tuled. vilts 3 12,620 24-01-2016, 08:55 AM
Viimane postitus: v6sa
  W168 160 automaatkast Taavip 2 4,636 21-01-2013, 10:17 AM
Viimane postitus: Taavip
  A 160 tablool võtme märk mmk 3 5,184 15-03-2012, 10:41 PM
Viimane postitus: laf1247
  Mercedes A 160 Rauad Skev 0 2,816 15-06-2010, 06:22 PM
Viimane postitus: Skev
  Mercedes-Benz a 160 tablool näitab F tähte Sladkaja80 11 12,933 19-02-2010, 07:36 PM
Viimane postitus: motodoktor
  käigukasti aju A 160 mersule, mis võiks maksma minna Sladkaja80 1 4,217 12-01-2010, 09:19 PM
Viimane postitus: HannesK
Sad Mercedes A - 160 automaatsiduri probleem! www 1 3,657 03-01-2007, 07:04 PM
Viimane postitus: Kalev



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne