Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sajaüheksakümnele 3,0 132kw
#41
Manseti lõi puruks jah.
Vahetasin pumba ära, õhutasin siduri ära, pedaal läks kül raskemaks nagu oleks toimima hakanud, aga kui käigu sisse panin ja sidurit vajutasin siis alt käega käigukasti kardaani kinnitust keerata ei jõudnud, või võibolla sealt ei peagi jõudma keerata.
Vasta
#42
Nüüd siis selline värk et kütet võtab kuidagi liiga palju.
Nimelt umbes 20 sajale (siis kui ökosõitu teen).
Kas viga võib olla selles, et all on 2,0 sumbuti ja õhulugejat ei ole küljes.
Või on viga veel millegis muus?
Vasta
#43
Mis õhulugejat? Kus see õhulugeja veel on?
Vasta
#44
hents99 Kirjutas:Mis õhulugejat? Kus see õhulugeja veel on?

Võibolla seda nimetatakse kuidagi teistmoodi, aga ma mõtlesin seda andurit mis õhupuhastaja toru küljes on.
Vasta
#45
Jah, kui mälu ei peta, siis peaks olema temperatuuriandur?

Vaata siit lehelt, kas koodid kattuvad. Ilmselt on neil kahel mootoril samad vidinad.
Vasta
#46
hents99 Kirjutas:Jah, kui mälu ei peta, siis peaks olema temperatuuriandur?

Vaata siit lehelt, kas koodid kattuvad. Ilmselt on neil kahel mootoril samad vidinad.

Aga too andur kütusekulu ei või mõjutada või?
Tolle anduri juhe jookseb ka muidu juhtblokki.
Vasta
#47
--zfunky-- Kirjutas:
hents99 Kirjutas:Jah, kui mälu ei peta, siis peaks olema temperatuuriandur?

Vaata siit lehelt, kas koodid kattuvad. Ilmselt on neil kahel mootoril samad vidinad.

Aga  too andur kütusekulu ei või mõjutada või?
Tolle anduri juhe jookseb ka muidu juhtblokki.
Mõjutab küll, aga ainult natuke.
Külma ilmaga takistus suureneb ja kütusesegu tehakse natuke rikkamaks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne