Mina kaldun arvama, et just sealt need jutud tulevad, et sõber rääkis ja see rääkis jne aga fakte ei hakka välja tooma....
G-l on all w140 kast, seega kasti ja väändeprobleemid kaovad ära.
Minu kogemus 4 aastat igapäevaselt kokku 120 000 km:
1) 2 pihustit. Kuna V8 ja pihustite tööga tasakaalustab mootorit, siis sulgeb kütuseklapi kui mõni ihutsi lekkima hakkab. Ehk ainult service ja mõned miljonid närvirakud kuna ei lase käima minna, puksiir ja service, õnneks on hinnad oluliselt muutnud, nüüdseks pihusti mingi 3800 kr.
2) Drosselklapp, vanadusse surevad, hind mingi 4000 kr
3) Genekas - vesijahutusega kinnine "parandamatu". eluiga kuskil 100-150 000 km. Boschi vahetusfondi oma oli 12 000 kr.
Kipun arvama, et need keti väljavenimise ja turbote ülesütlemise teemad on pigem tulnud sealt, kes omale mingi 2x või 3 x odomeetri ringiga "maasikad" ostnud ja siis ennast tühjaks kiruvad...
Muideks, ma ostaks pigem just sellise lS auto, kui mõne 100-140 000 km sõitnud auto, kuna võid kindel olla, et genekas, drossel klapp ja EGR klapp on vahetatud
Aga on mis on, 560 Nm just CDI pöörete/momendi jaotamise suhtes annab meeletu dünaamika, mida ei asenda miski...
Ja võrreldes 5,0 bens. oluline küttekulu vahe.