Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sajaüheksakümnele 3,0 132kw
#1
Oleks soov panna praeguse 2,0 90kw mootori asemele 3,0 132kw mootor.Oskab keegi öelda kuidas se mootor sinna istub ja mida ümber tegema peab,ja mis osad ma veel peale mootori vahetama ringi peaks näiteks elektrisüsteemis jne.Käigukast on muidu hetkel 4 manuaal kas see istub üldse.
Vasta
#2
Uuri selle venna käest, temal peaks suht värske kogemus olema:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11770

Võib olla tuleb sul odavam osta temalt see juba ümber tehtud auto ära.
Vasta
#3
Kui huvi on, siis lammuta ikka. Siit foorumist on sellega kõige rohkem ilmselt Hents kursis. Küsi tema käest.
Pidi peale istuma küllBig Grin
Vasta
#4
Ei auto ostu soovi pole,lihtsalt saaks normaalse hinnaga 3,0 mootori aga,lihtsalt tahakski teada mida kuipalju ümber tegema peab,kas manuaal kast sobib ültse selle mootori otsa kuna tegu on automaat kastiga auto mootoriga,ja kas mootori kinnitused istuvad jne.plaan oli selline et kui uus mootor käes võtaks vana koos käigukastiga maha ja paneks uuele mootorile maas juba kasti külge ära ja tõstaks vahele,nüüd tahakski teada kas see mootor istub sinna nii lihtsalt.
Vasta
#5
Lahekas Kirjutas:Uuri selle venna käest, temal peaks suht värske kogemus olema:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11770

Võib olla tuleb sul odavam osta temalt see juba ümber tehtud auto ära.

No kui sellel pillil kere tsingitud ja tip-top korras + uus veermik, siis vb oleks seda hinda väärt.
Ei taha küll midagi öelda, kuid 45k`ga ei oldud nõus ka minu 3.2 EFI kutsikat ostma. Mootor natuke asisem, enamus jõuülekande juppe uued, LSD, progeaju jne.
Tavalise paadiankruga 3.0 45k müües võiks öelda, et 1-3k on mootor + ülejäänd siis kere eest.

Ok, teemasse ka:

Mootor sobib 1:1 ära vahetada, 4-ne kast sobib ka otsa, paned vana hooratta + siduri. See mootor on nii lahja, et piisab vabalt 2.0 sidurist, mida on enam kui küll.
Soovitaks muidugi uue siduri panna ja uus oleks mõttekas juba 3.0 komplekt osta + vastav hooratas.
Sisuliselt on mul selline komplekt üle jäämas, kui nüüd mootor ka ära võetakse.

Radikaga on probleeme, sa peaksid sebima 2.6 radika, mis on oluliselt suurem. Radika kinnitused on vaja ümber teha. Vb ajab ka väike originaalradikas asja ära, ma ei mäleta, kas mootor mahtus väikse radikaga(originaalkinnitustega) vahele, elektriline ventikas on ka hea abimees, sest see on suht õhuke (saad minu käest hea hinnaga tutikaid)

Muud polegi. Lihtne teema, hakka otsast tegema ja kõik loksub ise paika.

Edu!
Vasta
#6
Üksi vahetasin originaal mootori nii vabas tempos 2 päevaga aga nüüd on sõber ka abis kül me selle ära vahetame ,aga ma tahaks siis veel ainult ühte asja küsida kas elektrisüsteem istub vana 2,0 oma ega mingeid ajusid ja värke ümber vahetama ei pea kui korralikult tahan tööle saada.
Vasta
#7
Aju vaja kindlasti ümber vahetada. Kui loed Hentsi 190-ne teemat, saad vast aimu sellest, mis tuleb mootori vahetamisega ette võtta. Tema projekt muidugi väga põhjalik juba. Iseenesest orig 132 peaks juba täitsa asiselt liigutama seda keret IMO.
Vasta
#8
Proovi uue mootoriga kõik juhtmed ja vidinad külge panna.
Juhtplokk, kommutaator, isegi mingid releed on erinevad - mida rohkem asju koos uue mootoriga külge paned, seda kergem on pärast mõistatamine, et mis nüüd puudu on või miks, mingi asi ei funksi.


Veerand päevaga vahetate mootori, ülejäänuga ühendate voolikuid, kaableid, trosse.
Gaasitross võib lühikeseks jääda, kuigi pole kindel, sest R4 ja R6 mootorite trossid olid suhtkoht ühepikad, 3.2 mootoril on drossel vähe kaugemal, mina pidin leiutama hakkama.

Gaasihoovastik määri kindlasti juba enne ära. Simmerid vaheta mõlemad kindluse huvides kohe ära, isegi kui ei leki. Profülaktika mõttes, et kuu-kahe pärast ei peaks seda tööd auto peal tegema.

Mina pidin veel roolivõimu pumbast tuleva survevooliku stutsi vahele treima. Originaalvoolik ei istund kohe külge, kas ta oli suurem või väiksem, kohe ei tule ette.
Vasta
#9
Siduri+hooratta+ 5`se kasti saaks ka minu käest. Ise soovitaks ka 24-klapilist mootorit vähemalt siis, kui plaanid esialgu vabalthingavaks jätta.
Vasta
#10
Niisis mootor on käes ja tundub ikka päris suur Big Grin aga mootoril on küljes mingi pump või ma ka ei tea mis asi see on ,see tuleb vist ära võtta mulle tundub et se on mõeldud automaat kastile.Siis on veel puudu kenekas ,loodan et 2,0 oma külge istub.aga muidu tundusid pritsungiküljes olevad andurid olema samad mis 2,0 mootoril ainult teise paigutusega,ja esialgse pealevaatamisega ei saanud ma aru kuidas se hüdrotrahvo või mis se ka seal hoorataasemel on ära küljest käib,aga homme hakkame ehitama eks siis näis mis välja tulebBig GrinJa rihma on ka lühemat vaja kui se asi sealt mootoriküljest ära võtta.
Vasta
#11
See asi või pump on arvatavalt õhu pump mis millegi pärast pumpap katti lisa õhku.
Hüdrotrahvo on kinni 6 poldiga, poldid mootori poolt sisse keeratud, poldid 2 kauppa paaris.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#12
Sai siis mootor suure vaevaga peale pandud,esialgu jäi mootor silla tala ja paraleer vardapeale kõikuma ja ei ulatunud mootori kinnitused patjadeni siis sai 2 paari mootori patju pandud pikkade poltidega aga paraleer varrast tagasi enam niimoodi ikka panna ei saa ,see tuleb ka nüüd ümber teha kuidagi.Käigukast nihkus ka mõned sendimeetrid tahapoole ja tänu sellele ei käi käigud enam hästi,ehk saab hoovastiku reguleerimisega asja korda.Sai võetud ka see tundmatu pump või mis iganes mootori küljest ära,aga õnneks istus nüüd vana mootori rihm täpselt peale.Sai ka mõned juhtmed ära ühendatud mis omavahel kohe kokku istusid,ja rohkem tänasega teha ei jõudnud,aga nüüd tuleb hakata otsast elektrisüsteemi kokku aretama,summuti tuleb uute pükstega kokku keevitada,ja radikas ka kuidagi ette saada ,jääb vaid loota et süsteemid toimima hakkavad.
Vasta
#13
Ja et asi liiga igavaks ei kisuks siis ka mõned pildidBig Grin http://fotoalbum.ee/photos/zfunky/sets/739313/
Vasta
#14
Ära sa mootori patjadega küll mingit kõrgendust vms jama tee...võta stabikas esialgu ära ja pane mootor ikka oma loomulikku asendisse, pärast tekib muidu hoopis rohkem probleeme. Stabikaga on lihtne, leia 2.6 R6 oma ja aamen. Äärmise juhul on sul vist mingit muud karteri põhja ka vaja kui mootor w124 küljest pole, st w124 r6 karteri põhjad olid minumeelest eest otsast väikese "lohuga" stabika jaoks aga w126 ja r129 ja w140 olid vist sirged?...väljendasin küll keeruliselt aga eks teadjad saavad aru.

Edit: Sul ongi karteripõhja esimene osa nö "sirge"...mis autolt mootor pärit?

Vasta
#15
stabikas on eest lahti aga sillapeale jäi ikka mootor toetuma ja mootori kinnitused ei ulatunud mitte mingi valemiga patjadeni panin mõlemale poole veel 1 padja alla ja siis ulatus täpselt,sillal ja mootoril on ka nüüd ikka vahe sees,muidu paistab küll mootor normaalselt peal olevat.
Vasta
#16
Ja mootor peaks olema pärit w124 küljest
Vasta
#17
Stabikavarda kinnitused tuleb ümber pöörata. Kinnitused on mõlematpidi kasutatavad.
Vasta
#18
Pole juba tükk aega kirjutanud sest pole ka tehtud vahepeal midagi,aga nüüd on juba auto koos põhimõtteliselt,radikad stabikad ja muu pudi küljes ilusti,aga sai selgeks täna et 2,0 elektrisüsteemiga see asi siiski tööle ei hakka,sädet ei ole,arvan et läheb tarvis 3,0 aju juhtmekimpu,ja seda plokki mis asub juhipool kaboti all,paraku neid jubinaid mootoriga kaasa ei saanud,oskab keegi öelda palju need asjad maksavad ja kust neid saada,kõigehullem on see et ise ei jaga kah kõigeparemini seda elektrisüsteemi.Aga siiski loodan et suurem töö on tehtud.Tahaks juba hullult sõitaBig Grin
Vasta
#19
Mis lugu sul hoorattaga on? Kas see on ikka R6 mootori oma?

Juhtplokk ja kommutaator peaks ikka mootori enda oma olema, see ju elementaarne.

R4 vidinad ei saagi R6 rauaga töötada. Esiteks süüte lugemine, 6-silindrilisel mootoril on hooratta taga 3 laba, 4-silindrilisel 2 laba.
Vasta
#20
hooratas on r4 oma

aga sellega ei mängi välja siis jah?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne