Postitused: 14
Teemad: 2
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
tervist, sai nüüd minust mersuomanik ja loodan et võtate vastu, aga see sellex. mure tegelikult automaat kastiga mis on siis 5 käiguline tiptronic.... sõitu alustades peab sõitma ligi 2 minutit esimese käiguga.....natukese ajapärast nagu lükkax järgmise ja siis too ka jääb kinni ja siis viskab järgmisele....jne...ja se kõik mahub kuskil 3 minuti sisse ära. tundux nagu külmastpeast teex nii.... aga kui juba käigud vahetatud ilusti ära ja ühesõnaga nagu soe, siis on kõik nagu uus ja sujuv vahetus. õli ja filter vahetatud ja kettad korras. kas mõnda ideed on pakkuda ja millised on riskid sealjuures.
siis ka teine probleem et ventikas hakkab vahest kõvemini töötama.....ise teeb vigureid....jääx kui kolmandale astmele puhuma. üsna kõvasti ja siis se loll vilin. aga teinekord on hea, töötab kui vaja.
tänan iga abi eest.
Postitused: 211
Teemad: 6
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Külma ilmaga minuteada ta peabki laskma pikemalt iga käiguga. Vähemalt nii seda põhjendatakse, siis soojenevad katid ja muu süteem kiiremini üles. Soojana ju kõik toimib.
Sinu teine probleem on "salongi ventika pinge regulaator", mul jamas ta sama moodi. Lihtne töö ja täiesti ise tehtav ~15 minti.
Varuosakood 2028207310, maksis kadaka mb-s 1,5 aastat tagasi kuskil 2400.-
Martin.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Mis tähendab sõidab esimese/teise käiguga? Kas see tõhendab, et üldse ei õnnestu käiku ülespoole vahetada? Rohkem kiirendades ikka vahetab või ei?
See on euro saastenormide tulemus lihtsalt - kuna katalüsaator peab kiiremini töötempi saavutama. Suhteliselt ammu oli see süsteem juba autodel peal.
Postitused: 14
Teemad: 2
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
tänan vastuste eest, sõitma hakates on algul esimene käik sees ja ei vaheta isegi kui pöörded ligi 3-4 tuhandele ajan, kuigi soojalt vahetab alla 2 tuhande ära sujuvalt.
siis jääb teisetaha kinni...ei lähe kolmandale..aga se ajavahe on lühem ja siis neljandale sama lugu aind et siis juba rutem. kuid on tunda et hoiab natuke käiku kinni.....on se siis normaalne. selliseid kogemusi automaat kastidega varem olnud ei ole kunagi aga mersudega ka kokku puutund ei ole. selle ei tea ka seisukohta võtta.
mis se katalüsaatori seos tähendab et tuleb kat äravahetada? või on asi juba tõesti kasti elektrooniline plaat?
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
mootorile ja kastile tervislikum lasta mõni minut enne starti soojeneda.
Postitused: 14
Teemad: 2
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
tänud nõuannete eest, seni olen jah enne sõitu soendanud 2-3 minutit, kui avastasin selle käiguvahetus venituse. ja no niimodi olen rahul....mõtlesingi ei midagi nõmedat viga.
minu ärevus sellest erilisest käitumisest tuleb sellest et kunagi ostsin BMW ägeda auto heade lisadega, tõin "väljamaalt" 20 tuhat maxis ja kui omad tsekid kokku lugesin, moororisse tekkinud lambist mõrad mitte millegist, autom kast keset trassisõitu rahulikult puru, diisli süsteem kapotiall kogu oma komplektiga jne jne kõik võimalik....kulus mul selle autopeale 80 tuhat kokku. ex sealt ka väike "ulme" kartus.