Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kui kütus lõpeb?
#1
Kütusepaak on tilgatumalt tühjaks saanud,st., et 2,5D mootor( W124 sedaan) seiskub.
Palju on vaja diislit juurde lisada, et pärast "käiamist" käivituks?
Vasta
#2
Huvitaks miks selline küsimus? Kas raha vähe või tankla kaugel? Kui võimalik võiks ikka täis paagi panna. Kindlam ikkagi sõita, kui kollane kolmnurk põleb koguaeg.
Vasta
#3
mina paneks 10 litra. 5liitriga ei pruugi veel hakkama saada, kuid võib juhtuda, et saab.
Vasta
#4
Ilmselt ei ole siinkohal küsitud seda, kuipalju keegi tavaliselt tangib vaid... Inimesel ehk huvi, et kui väikest anumat varukütusega tuleks kaasas kanda, et kütuse lõppemise korral käivitada uuesti mootor ja läbida miski vahemaa. See on tegelikult varieeruv vastavalt konkreetsele autole - millises seisukorras on kütuse etteandepump, torustiku seisukord, millal viimati küttefiltrit on vahetatud jne.. Ilmselt on see kogus miski 0,5 - 5 liitrit.
Andres 5169200
MB E300T DIESEL -94

www.andresreisid.ee
Vasta
#5
Andres65 Kirjutas:Ilmselt ei ole siinkohal küsitud seda, kuipalju keegi tavaliselt tangib vaid...   Inimesel ehk huvi, et kui väikest anumat varukütusega tuleks kaasas kanda, et kütuse lõppemise korral käivitada uuesti mootor ja läbida miski vahemaa. See on tegelikult varieeruv vastavalt konkreetsele autole - millises seisukorras on kütuse etteandepump, torustiku seisukord, millal viimati küttefiltrit on vahetatud jne.. Ilmselt on see kogus miski 0,5 - 5 liitrit.

Kui valada ka uue auto kuiva paaki 0.5L siis ei käivitu see kindlalt, see kaob lihtsalt paagi põhja peale ära. Oma osa võtavad juu kõrgsurve pump, filter, torustik ja paaki peab  ka veeel kütust jääma, et mootor tööle jääks. Mõistlik oleks vähemalt  10L sisse valada. Tuluke läheb põlema kui paagis on olenevalt mudelist pluss-miinus 9L.
Vasta
#6
Tegelikult oli nii, et naine sõitis paagi tilgatumaks.
Ju ei pannud kollast kolmnurka tähele.
Valasin 2 x 4 liitrit diislit sisse, vahepeal muidugi käivitasin - ei läinud.
Helistasin autoabisse (mis värk on?). Sealt öeldi, et peaks vähemalt 20 l sees olema, enne kui üles tõmbab. Varusin juba suure kanistri ja sõitsin jälle kütte järele, kui naine helistas, et käivitus.:hump:
Sellest moraal: Ära sõida kunagi paaki tühjaks!
Norm. tingimustel piisab ca. 8-10 liitri kütuse lisamisest.
Vasta
#7
normaalne teema:hump:
Vasta
#8
Nu diiselmootor ei saagi enne käivituda, kui kõrgsurvepumbas vajalik töörõhk saavutatud ja pihustitorudest õhk välja pumbatud (õhk ei tõsta pihustinõela). Erinevalt sissepritsega bensiinimootorist on diislil vaja käsipumbaga küte üles pumbata ja ka siis ei saavuta kohe mootori stabiilset tööd. Päris kindlasti ei ole see kogus 20 liitrit, mis käivitumiseks vajalik, viiest liitrist peaks piisama.
Andres 5169200
MB E300T DIESEL -94

www.andresreisid.ee
Vasta
#9
Andres65 Kirjutas:Nu diiselmootor ei saagi enne käivituda, kui kõrgsurvepumbas vajalik töörõhk saavutatud ja pihustitorudest õhk välja pumbatud (õhk ei tõsta pihustinõela). Erinevalt sissepritsega bensiinimootorist on diislil vaja käsipumbaga küte üles pumbata ja ka siis ei saavuta kohe mootori stabiilset tööd. Päris kindlasti ei ole see kogus 20 liitrit, mis käivitumiseks vajalik, viiest liitrist peaks piisama.
minu teada (vaatasin oma auto kapoti alla, konsulteerisin) ei ole 250d ja 250td seda nn. käsipumpa, ma käiasin 7 liitriga käima
OMG! MB rush! KEKEKEKEKEKEEKEKEKE!!!
Vasta
#10
uuematel diislitel pole enam ammu käsipumpa, selleks on paagis elektri pump (vähemalt Oopelitel Big Grin)
Vasta
#11
Hmm sai just pulli pärast testitud seda asja.
Manuali järgi hakkab tuluke põlema siis, kui kütust paagis alla 7,9 liitri.
tuluke hakkas põlema mäo ristis, sõitsin tallinnasse, nõmmele neste bensukasse ja tankisin peale - kütuse pealetankimise järgi arvestades oli paagis alles olnud veel 4 liitrit kütust.

Ehk siis 4 liitriga paagis probleeme ei olnud(bensiinimootor).
Vasta
#12
Paneks siis oma kogemused ka. Masin on S 124 aastast 1987. Mootor OM602 ehk 250 D.

Kui kütusemõõdiku osuti on alla veerandi, tahab seisnud masin saada pikemat kerimist, kui pooliku või rohkema paagiga. Päris tühjaks pole julgenud lasta, kuid märgutuleni igatahes kannatas sõita. Tühjaks sõitmise kogemus selle autoga puudub.

Põtrade foorumist on jäänud mulje, et juurde pole vaja palju valada, et kütust üles imema hakkaks, aga aku peab käivitamiseks hea olema :evil: - kerida tuleb pikalt.

Käsipumpa mootoril pole ja ega sealt sisselaskekollektori alt seda kätte saakski...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 318 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  Mootori temperatuur ei tõuse rohkem kui 50-60 peale Triin123 2 524 15-02-2024, 04:48 PM
Viimane postitus: Triin123
  W211 320cdi 150kw kütus ei jõua latti allarh 1 1,942 21-08-2019, 07:28 AM
Viimane postitus: madis71
  W124 ABS töötab siis kui pole vaja 124STD 2 2,231 30-05-2016, 11:36 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem W210 2,9TD Läheb käima siis kui ise tahab heiko190 12 11,813 24-06-2015, 08:36 AM
Viimane postitus: heiko190
  Kui mõttekas vahetada W124 universaal diisel al. 2006a W211 universaal diisli vastu? nostromo 18 15,534 03-08-2014, 11:50 AM
Viimane postitus: marek
  Kui palju läheb õli käigukasti w210 97' difred 3 3,662 08-02-2014, 08:46 AM
Viimane postitus: v6sa
  Kui laiasid 15"16" 17" 18" 19"tolli rehve on keegi alla pannud W124- le? comoon 10 6,384 02-08-2013, 04:05 AM
Viimane postitus: nostromo
  Kui laiasid või kõrgeid rehve saab üldse W124 2,0d ees kasutada kui auto on tõstetud comoon 1 1,903 12-07-2013, 07:30 PM
Viimane postitus: väikemees
  W211 udukad toimima kui DRL ICE_1 23 15,936 07-04-2013, 09:42 AM
Viimane postitus: marek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne