17-02-2009, 11:57 PM
Mercedes-Benz ja BMW liiguvad sundabielu poole?
|
18-02-2009, 12:02 AM
kui nad teevad seda nendest saab veelgi hullemad rivaalid
kui Mersul on probleemid las panevad jälle 124 mükki ja kõik üle 2mln oli müüdud ja arvan et ostetakse veelgi rohkem
18-02-2009, 12:05 AM
eDiCk Kirjutas:kui nad teevad seda nendest saab veelgi hullemad rivaalid Hea mõte, ma küll ostaks tutika w124 või w126
18-02-2009, 12:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2009, 12:27 AM ja muutjaks oli kalacompany.)
Indiast saad
18-02-2009, 12:27 AM
See oleks päris mõistlik.
18-02-2009, 12:31 AM
kalacompany Kirjutas:Indiast saad how much?
18-02-2009, 08:18 AM
Sellest liitumisest on varem ka räägitud. Kuid tegudeni pole siiani jõutud- elame-näeme, mis saama hakkab. Aga nagu artiklist näha, siis koostöö toimub ikkagi väga pika distantsi tagant- niiet ulmet ei sünni
Uued W124 ja W126 mudelid oleks muidugi suht vinged.
18-02-2009, 04:14 PM
T6nu Kirjutas:Sellest liitumisest on varem ka räägitud. Kuid tegudeni pole siiani jõutud- elame-näeme, mis saama hakkab. Aga nagu artiklist näha, siis koostöö toimub ikkagi väga pika distantsi tagant- niiet ulmet ei sünni Täpselt, sama jura ka varem kuulnud. Samas on MB ja BMW mõlemad väga 5+ masinad nii et võiksid teha mingi hübriidi ntx: 7S Seeria MBbemm
19-02-2009, 09:03 PM
Mingeid Bemmmersusid ja MBW-sid ei tule. Hakatakse lihtsalt kasutama BMW ja MB mudelitel samu agregaate, kuna pole ju mõtet pidevalt ratast leiutada ja tootearenduskulusid suurex ajada.
Maagiline sõna on unifitseerimine. Nagu VAG kontserni puhul, kus Volkswagen, Audi, Bentley ja Lamborghini kasutavad samu agregaate ja osi, kuid on oma olemuselt üxteisest siiski täesti erinevad. Või nagu Porsche ei hakanud 928-at arendades automaatkasti leiutamisse meeletuid summasid matma, vaid ostis MB-lt tolleaegse W126-e pommikindla automaatkasti ja integreeris selle 928-sse.
19-02-2009, 10:25 PM
Kui mersumärk edaspidi ka mu vaatevälja kolmeks sektoriks jagab siis minugi poolest
...aga kui täitsa aus olla siis mulle see idee ei meeldi. See on umbes sama imelik kui Macintosh ja tavalised arvutid kuidagi yheks tehtaks vms, mis kokkuvõttes ei ole ei liha, ega kala.
19-02-2009, 11:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-02-2009, 11:13 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
voodoo Kirjutas:Kui mersumärk edaspidi ka mu vaatevälja kolmeks sektoriks jagab siis minugi poolest No võtame kasvõi protsessorid, sellest samast õunaarvutist leiad sama tootja protsessori mis mu rüpperaais ja igivanas lauaraalis on. Imho siinkohal oleks koostöö pigem õige sõna ühinemise asemel(mis tekitab palju vastakaid arvamusi). Sest kindel on see et MB'St ei hakka leidma BMW suunatulekangi ja vastupidi.
20-02-2009, 08:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2009, 08:47 PM ja muutjaks oli Ardo.)
Ma parodeerisin siin siisama ennem, arvata on, et MB BMW-d ei tule ja kui siis seegi ainult eksperiment. Ma ei imestaks kui MB ja BMW on ka praegu oma tehnikat vahetanud. Teised automargid teevad seda väga tihti. Samas ega Mersul ja BMW-l kellegi teisega liituda saksas polegi. Audi on nigunii VW tütar firma ja volksust pole kummagil tolku. BMW ja MB abielust ja tehnika jagamisest võidaksime kõik! nii palju ma tean, et Mercedes-Benz on kasutanud oma uutes autotes BMW disainereid. Nii et kui uus E klass või S ei meeldi siis süüdistage BMW.d
Minu jaoks igati 5+ idee =))
20-02-2009, 10:44 PM
Ardo Kirjutas:Ma parodeerisin siin siisama ennem, arvata on, et MB BMW-d ei tule ja kui siis seegi ainult eksperiment. Ma ei imestaks kui MB ja BMW on ka praegu oma tehnikat vahetanud. Teised automargid teevad seda väga tihti. Samas ega Mersul ja BMW-l kellegi teisega liituda saksas polegi. Audi on nigunii VW tütar firma ja volksust pole kummagil tolku. BMW ja MB abielust ja tehnika jagamisest võidaksime kõik! nii palju ma tean, et Mercedes-Benz on kasutanud oma uutes autotes BMW disainereid. Nii et kui uus E klass või S ei meeldi siis süüdistage BMW.d mitte ei ole kasutanud BMW insenere vaid insenerid vahetavad töökohtasid. Nagu näiteks M5 mootori väljatöötamisel oli juhtiv roll AMG endisel tüübil.
20-02-2009, 11:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2009, 11:26 PM ja muutjaks oli voodoo.)
Mis asja juures huvitav on, on see, et kas siis puuduvad igasugused konfidentsiaalsuse lepingud, konkurendi juures töötamise tõkendid jms.. ?
Isegi minusugusel lihtsal inimesel on töölepingus konfidentsiaalsust ja konkurentsi osutamist puudutavad punktid, mille vastu eksimisel võib mind päris kopsakas rahatrahv oodata. ...aga eeldatavasti ega see "üleminemine" nii lihtsalt ei käigi, et lihtsalt lähen ja teen mujal kah. Ja spekuleerima ma võingi jääma, sest tegelikult ei tea ma sellest midagi.
21-02-2009, 04:35 AM
Ühe nime alla nad ei koondu niikuinii- kuna ideoloogia on täiesti erinev- väga laias laastus võttes- performance vs comfort. Kuid siiski oleks täitsa huvitav näha C3 AMG-d C-klassi AMG versioon on päris tugevalt BMW M3-le järgi tulnud- teatud testides isegi ületanud. Koostöö selles vallas võiks päris huvitava tulemuse anda.
Öised poole neljased mõtted |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne