Postitused: 103
Teemad: 33
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
17-02-2009, 07:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2009, 01:21 PM ja muutjaks oli marek.)
124, 300d 90a. universaal automaat, küsimus kui vastupidavad on tagusillad, peale talvel driftimist on tekkinud mingi undamine taga, ei tea kas on differ oma töö lõpetanud või hoopiski rattalaager, tähtsaim siis kuidas differ seda kannatab ja mis võib olla hind?
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
--Arx-- Kirjutas:124, 300d 90a. universaal automaat, küsimus kui vastupidavad on tagusillad, peale talvel driftimist on tekkinud mingi undamine taga, ei tea kas on differ oma töö lõpetanud või hoopiski rattalaager, tähtsaim siis kuidas differ seda kannatab ja mis võib olla hind?
rattalaager teeb häält kurvides,differ aga veojõu mõjul..tee enne kui osi kokku ostma hakkad ikka kindlax kumb siis otsas on...
Postitused: 103
Teemad: 33
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
18-02-2009, 01:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2009, 01:18 PM ja muutjaks oli --Arx--.)
undamine on ka sirgelt sõtes, ja kurvides keerates jääb vait vahel.
Postitused: 3,345
Teemad: 126
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
--Arx-- Kirjutas:undamine on ka sirgelt sõtes, ja kurvides keerates jääb vait vahel. siis on laager. tõsta auto üles ja keeruta/loksuta rattad läbi, saad täpselt teada.
Postitused: 103
Teemad: 33
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
selge, katsun täna asja käsile võtta.
Postitused: 103
Teemad: 33
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
kui autol tagumistest ratastest kinni võtta ja liigutada siis mingi asi nagu loksuks kuskil ja nii mõlema poolega., millest see tuleneb?
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Siis võivad laagrid täiesti läbi olla- seal tegemist nö sisse pressitud laagritega, mida minuteada regullida ei saa.
Postitused: 103
Teemad: 33
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
selge, küsimus veel et olen kuulnud et difrid neil nõrgad, kuidas differ talvel driftides vastu peab?
Postitused: 367
Teemad: 20
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
--Arx-- Kirjutas:selge, küsimus veel et olen kuulnud et difrid neil nõrgad, kuidas differ talvel driftides vastu peab?
1) kuidas sa veel 300D-ga driftida kavatsed? Asi võtab külje ette ainult järsult keerates suure libedaga. Driftimise pm. peak ikka olema võimalikult pikkalt auto liuglemine ja kasutades selleks masina meeletuid hobuseid, mitte vanu eesleid
Muidugi julge mees kes siin julgeb rääkida MB-ga driftimisest. Mõni kindlasti vaatab juba viltu sinu suunas. PS: mina mitte
2) 3.0 90a diisel nüüd kül nii rammus pole, et su patsaani differ ära lõhkuda.
Kui se tõesti läbi on siis ikka auto vanus ja loomulikk kulumine siin ka juba määrav.
Postitused: 3,345
Teemad: 126
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
differ läheb siis läbi kui kellal juba üle poole milli.
Postitused: 53
Teemad: 1
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Ardo Kirjutas:--Arx-- Kirjutas:selge, küsimus veel et olen kuulnud et difrid neil nõrgad, kuidas differ talvel driftides vastu peab?
1) kuidas sa veel 300D-ga driftida kavatsed? Asi võtab külje ette ainult järsult keerates suure libedaga. Driftimise pm. peak ikka olema võimalikult pikkalt auto liuglemine ja kasutades selleks masina meeletuid hobuseid, mitte vanu eesleid
Muidugi julge mees kes siin julgeb rääkida MB-ga driftimisest. Mõni kindlasti vaatab juba viltu sinu suunas. PS: mina mitte
2) 3.0 90a diisel nüüd kül nii rammus pole, et su patsaani differ ära lõhkuda.
Kui se tõesti läbi on siis ikka auto vanus ja loomulikk kulumine siin ka juba määrav. Ardo, ma arvan et koer on maetud sõnasse TALV. Selle ilmaga võtab ka 1.2 lada külje ette ja päris pikalt. Iseasi on see kas see on õige driftimine või mitte Ma ei usu et see mersut eriti palju lõhub, aga eks sa vaata kaua vastu peab
Pigem hakkab ennem käigukastil halb.
Postitused: 367
Teemad: 20
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
Noo selline talve naljatamine on sama mis tasku piljard aga suur vahe tavalise piljardiga
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
18-02-2009, 08:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2009, 08:55 PM ja muutjaks oli T6nu.)
--Arx-- Kirjutas:selge, küsimus veel et olen kuulnud et difrid neil nõrgad, kuidas differ talvel driftides vastu peab?
Differ on tegelt suht hea- mida libedam, seda parem. Ainult rooli ja istme vaheline tugipuks tuleb üle kontrollida eelnevalt, et katki ei läheks mootor, käigukast, differ jms. Kui see puks ilma mõrade ja kulumisjälgedeta, siis ei hakka ülejäänud detailid ka nii kergelt minema
No offence Lihtsalt ei ole kuulnud, et need diffrid nii nõrgad oleksid.
Postitused: 4,004
Teemad: 200
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Hobujõud ei lõhu difrit, difrit lõhub moment, nagu ka kõiki teisi jõuülekandeosasid. Ärge hoidke kokku õli ega õlivahetusega, muidu saabki pidevalt uusi-vanu difreid osta.
Jõuülekande kulumine sõltub just rooli ja istmevahelisest tihendist, "lõtkutamisest", ei teagi, mis oleks õigem sõna - jõnksutamine?
Ma pole veel ühestki MB difrist jagu saanud, ometi pole nad V8-V12 mootorite jaoks loodud difrid.
Momenti ka kõigest ca 380Nm`i jagu, difrini jõuab veidi vähem.
Ega diislitel seda vähem ei tohiks olla.
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
marek Kirjutas:differ läheb siis läbi kui kellal juba üle poole milli.
saab ka kiiremini )) minuomal ees alla 400-JA JUBA LAULAB..
Postitused: 3,345
Teemad: 126
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
intsuonu Kirjutas:saab ka kiiremini)) minuomal ees alla 400-JA JUBA LAULAB.. enne kui sinu kätte jõudis oli juba 500 seal ees ja keriti 200 peale.
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
marek Kirjutas:intsuonu Kirjutas:saab ka kiiremini)) minuomal ees alla 400-JA JUBA LAULAB.. enne kui sinu kätte jõudis oli juba 500 seal ees ja keriti 200 peale.
mine tea...kuigi võimalus olemas...a ega seda kudagi ei kontrolli ka...
deem!... ))
ahjaa!! ja kui sain oli ees 380..mitte 200...
Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Palju diffri vahetus ka maksab?
Ostsin endale hiljuti 230 TE (87a). Selle kuu hooldusarved on juba päris korralikud(õli, küünlad, ventika rihm, sarniirid, õhu filter,amordipadjad, rooliotsad, amordi kondid )- tahaks masina suht korda teha, ja loen ja mõtlen ka oma elektrirongi moodi häält tegeva tagadiffri peale.
|