Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S 124 el.antenniga probleem
#1
Asi iseenesest töötab aga ei tõsta end 100% välja või vastupidi,sisse liikudes jääb mingi osa välja.Roostet ühegi jätku peal pole ning väliseid mehhaanilisi vigastusi samuti mitte.Eeldan,et ajapikku üles-alla liikudes jätkuühenduste vahelt sodi sisse tõmmanud ning sellest see jama.Tuleks see kaadervärk pulkadeni lahti võtta ja teleskooposa seest ära puhastada...loogiliselt võttes Icon_smile Kas saab selle kaadervärgi nii pulkadeks ja pärast ka kokku?Volgal olen seda tööd teinud,vene kola oli üldse lihtsam ogidaIcon_smile
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Vasta
#2
wd40 vms sellist kraami (praegusel ajal oluline, et külma kartev õli poleks) peale niipalju kui jaksad ning manuaalne abi- sikuta käega välja sel ajal, kui mootor veab. Tal on mingi sidurilaadne toiming seal, et kui ikka kinni-mis-kinni, siis mootor end oimetuks või kõike puruks ei vea.
No ja siis puhastad ja õlitad ja puhastad ja õlitad...

Eks see antenn üks lõunamaa vigur ole, meie sita sees ei saagi pikalt toimida.
Vasta
#3
Ma CRC lukuõliga andsin udi.Vast siis tuleb päris pikka aega sellega protseduurida.
Kuigi kapitaalne puhastus kuluks ära,st.teleskoop juppideks ning spirdi vmt. puhtaks pesta.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Vasta
#4
sageli ei lähe alla ka seetõttu, et see jõhv, mis seal sees on, sellel hambad suht nulli kulunud ja tuleb osta kas uus jõhv(mida vist isegi müüdi silberautos) või uus antenn, kas siis vuhvel, mille peaks kuskil 600 krooniga kätte saama, või originaal, mille hinda ma oletada ei julge.
Vasta
#5
Kui detailid kulunud oleksid,siis kostuks ka vastavat häält liikumise ajal.Aga liigutamismehhanismus töötab vaikselt.Asi ikka teleskoobis endas,kaldun arvama.
Praeguse seisuga asi töötab enamvähem,lukuõliga uhamine aitas kaasa päris hästi.
Ja fuffli peale isegi ei mõtle,see veel hädisem asi.Sobib üldiselt ettepoole paigutatuna,seal sitta niipalju ei lenda,kui tagaosas.Originaali hinda pole ise ka veel uurinud,kuid arvata võib,et hinnanumber võtab luksuma.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Vasta
#6
Elantennide surm on meie teedele "libeduse tõrjeks" pudistatav saast.

Kes ei usu, see võib teha järgmise katse: Tehke oma antenn täiesti puhtaks.
Seejärel sõitke nii 50 km ring.

Ja nüüd tõmmake antenn uuesti valge riidega üle. On masendav, mis?Icon_sad

Ühesõnaga: kui ei käi, siis tuleb kõigepealt pesta. WD40, CRC 5-56, lukuõli vms vaheletungiv ja veidigi määriv ollus on abiks.

Töö käib nii: antenn välja, moosiga kokku ja kaltsuga nühkima. Just kaltsuga, et tuleks maha ka see kõnts, mis paberi peale ei reageeri. Ilmselt oleks parim mikrokiudlapp, pole proovinud.

Kui teleskoop on puhas, siis võib teha esimese argliku katse seda sisse lasta. Enne tasuks tollesama mõnuainega kokku määrida.

Seejärel, hoides sõrmi ja varbaid risti, lased uuesti välja. Miks ettevaatlikult - mõnuaine võib mõnest jätkust kõntsa nii lahti loputada, et antenn mootori jõul üldse välja ei tulegi. Mäletate, seal on sidur...

Kui teleskoop ei tule lõpuni välja, siis võib käega aidata. Vahel mõjub, vahel mitte. Kui ei mõju, siis on muidugi nukrasti...


Välja, lapiga puhtaks, mõnuainega kokku, sisse - seda tralli jätkub senikaua, kuni antenn sujuvalt ja vaikselt jooksma hakkab.

Viimane kord tuleb antenn sisse õlitada ja siis lapiga kuivaks tõmmata. Lihtsalt üleliigne maha, päris õlitustama ei pea.

Mina oma autol läksin kergema vastupanu teed: võtsin elantenni ajamist need sidurikettad maha. Nüüd on manuaalne teleskoop. Kui vaja, lükkan sisse. Kuna kasutan peamiselt käsipesu, siis ei mäletagi, milla viimati sisse surutud sai. Peabki profülaktika mõttes kontrollima, kas sisse läheb...Eusa_whistle

Kusjuures see antenni teleskoop koos hammaslatiga (need on ühes tükis koos) ei maksa ka Silberis kohutavat hinda. Keegi rääkis miskisest 750 eegust...
Vasta
#7
Sa justkui oleks plangu taga nillimas käinud,kui sisse-välja operatsioone teginIcon_smile Ning libedusttekitava mõnuainega ka ei koonerdanud...tihkus on mõnede olukordade puhul täiesti vastunäidustatud.Icon_cool Eks seda protseduuri tule teatava intervalliga korrata,mis muud.Muidu tuleb värvilisi pabereid luftitama hakata.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 93 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 218 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 714 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,109 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 828 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 418 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 485 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 690 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  S211 kliima probleem buby 3 830 18-07-2022, 05:27 PM
Viimane postitus: buby
  W124 E280 1993 probleem keskluku infrapunaga raidoon 4 1,113 14-08-2021, 10:30 AM
Viimane postitus: raidoon



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne