Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Probleem W124 pööretega!
#1
Autoks W124 E220 bensiin 1994 automaat
Kaks probleemi:
1) Kaks korda on täiesti sooja mootoriga(25 km maanteed) hakanud jama pööretega. Nimelt gaasi lahti lastes pöörded ei taha alaneda, vaid jäävad 1500-2000 peale kõikuma. Mootori jahtudes on asi järgi jäänud.
2) Külma mootoriga Drive`i peal piduriga seistes mootor õrnalt vibreerib. Sõidu ajal mitte.Käigukangi teistes asendites ka mitte, ainult Drive. Vibratsioon mootori soojenedes väheneb ja kaob.

Ettetänades,
Lauri
Vasta
#2
kontrolli küünlad üle.Parem oleks kui uued ostad.
Vasta
#3
õhu peale jooxus mingi kala!!
tundub ,et kuskilt "tõmbab" lisaõhku.
Vasta
#4
Käisin siis selle Tartu Aini juures diagnostis. Vaatas asja üle ja ütles, et termostaat tuleks ära vahetada, et mootor ei lähe korralikult soojaks(gramm alla 80 oli mul). Siis panime 87 kraadi uue termostaadi ja sellega asi selleks korraks lõppes. Ja tundub et see probleem on seotud külmemate ilmadega(ca -10 kraadi), sest eile õhtul hakkas jama jälle pihta. Sõidan ja tahaks nagu valgusfoori taga seisma jääda, aga gaasi lahti lastes jäävad pöörded 1500 peale kõikuma. Tõmbasin siis kõrvale parklasse ja lasin mootoril 20 min jahtuda. Selleks korraks asi lahenes ja sain koju ära sõita. Küünlad peaks vist tõesti ära vahetama. Või siis peab auto soojemaid kevadilmu ootamaEusa_dance
Vasta
#5
berg Kirjutas:kontrolli küünlad üle.Parem oleks kui uued ostad.

Sa tegeled muidu ise küünalde müügiga? Icon_smile

Kui mul oleks probleem pihusti vahelejätmises, siis sa soovitaks ilmselt uued küünlad osta.
Vasta
#6
Pakun sulle välja sellise asja, millega olen isiklikult kokku puutunud. küll karburaatormootoriga autol ja mitte mersul, aga sümptomid on küll samad.

Nimelt minul jäätus kinni gaasiklapp. kuna mul oli puudu õhutoru, millega mootor võttis sooja õhku kusagilt summuti juurest(vaakumiga ise jutis seda kustkohast õhku võtab). maanteesõiduga ja külmemate ilmadega oligi see, et gaasiklapp jäätus kinni natuke väiksemasse asendisse, mis tal sõidu ajal oli ja pöörded jäid peale. Käisin ntx 10 - 15 minutit poes ära, ja asi oli korras mõneks ajaks. kohapeal seistes lihtsalt mootori soojus sulatas gaasiklapi lahti, kuna külma õhku peale ei tulnud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 93 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 218 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 467 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 311 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 659 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 492 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 715 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,109 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 828 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne