Postitused: 4,167
Teemad: 112
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Alustad sellest, et teed kindlaks kumma viga on, kas seieri või paagi ujuki.
Lihtsalt uudisimust.
Miks ei kasuta neid tähti mida koolis emakeele tunnis õpetati ?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 28
Teemad: 4
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
ei seier on timmis see jookseb mööda oma rada edasi tagasi, kütte kollane põleb aga näitab umbes pool paaki ja niimodi kõigub. aga kuidas ma paagi ujukile ligi pääsen?
universaal kerega 87a. w124
Postitused: 8,685
Teemad: 110
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ma nüüd just mütsi sööma ei hakka, kuid minu mäletamist mööda on esimese luugi ja sellealuse polstri all kork, milel kaudu pääseb andurit maha kruvima.
Tuli võib küll töötada, kuid mõõdik võib olla nii saasta täis, et ujuk poolest paagist kõrgemale ei tõusegi. Või on keegi parandanud mõõdikut vale takistusega traadiga (mu esimesel 123-l sai nii tehtud). Kui seier aga üldse ei liigu, kuid tuli toimib, siis on vigane näidik armatuuris.
Odokalö on lihtsalt kilomeetrid täis saanud. See allub lammutamisele, kuid ehk on lihtsam leida korras mõõdik.
Postitused: 4,245
Teemad: 213
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Spido tross tuleb ehk lahti päästa? Paras peavalu töö on küll(altpoolt käsi üles spidoploki taha ajada ja tross lahti keerata). Ülejäänud pistikud saab pärast lahti monteerida.
Postitused: 556
Teemad: 49
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Kas spiotrossil ei olnud klambrit roolisamba/pedaalide juures.Kui sealt lahti lasta tuleb näidikuteplokk niipalju ette,et saab käsi lõhkumata kätte.