Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
probleem 230 ce mootoriga
#1
probleem siis selles, et autole maitseb bensiin üle aru. rahulikult sõitas läheb kuskil 20 liitri tuuri . ja käivitamisega on ka suts raskust, tahab pikemat käijamist. kui mootor töötab siis on väljalaskest tunda õrna bensiini lõhna.ja ma ei tea kas see võib ka kuidagi asjaga seotud olla aga bensu paaki tõmbab kõva vaakumi sisse.Mootor ise töötab ilusti. ära olen vahetanud küünlad, küünlajuhtmed ja jagaja kaane. kuid midagi ei muutunud. oskab keegi midagi pakkuda kust viga otsida??
Vasta
#2
udupump Kirjutas:probleem siis selles, et autole maitseb bensiin üle aru. rahulikult sõitas läheb kuskil 20 liitri tuuri . ja käivitamisega on ka suts raskust, tahab pikemat käijamist. kui mootor töötab siis on väljalaskest tunda õrna bensiini lõhna.ja ma ei tea kas see võib ka kuidagi asjaga seotud olla aga bensu paaki tõmbab kõva vaakumi sisse.Mootor ise töötab ilusti. ära olen vahetanud küünlad, küünlajuhtmed ja jagaja kaane. kuid midagi ei muutunud. oskab keegi midagi pakkuda kust viga otsida??
võiks nagu mainida mis autoga ka tegu...

reeglina CO paigast ära või lambda andur kutu. võib ka külmkäivituspihusti lekkida.
Vasta
#3
oi jah unustasin. tegu 89a masinaga. 2,3 97 kw. co oli korras , pole paberit praegu käe pärast, ei mäleta peast, eelmine nädal käisin masinaga ülevaatlusel . aga kui lambta kutu ,siis ta peaks mootori töö ka häiritud olema, puterdama jne. aga moto käib ilusti.
Vasta
#4
udupump Kirjutas:oi jah unustasin. tegu 89a masinaga. 2,3 97 kw. co oli korras , pole paberit praegu käe pärast, ei mäleta peast, eelmine nädal käisin masinaga ülevaatlusel . aga kui lambta kutu ,siis ta peaks mootori töö ka häiritud olema, puterdama jne. aga moto käib ilusti.
ei puterda midagi, lihtsalt võtab palju kütet ja tõmme pole ka kõige parem! võta tester ja mõõda lambda ära, pistikud on kõrvalistuja mati all tulevad käigukasti poolt salongi, need peaks kohe silma torkama, 2tk koos on toide ja üksikult on info. mõõda ära kas 2'l otsal(+ ja -) on vähemalt 12V ja see eraldi selise ümmarguse pistikga juhtmel peaks pinge kõikuma 0,1-1V kuskil, kui ei kõigu, on andur peetis.

pealegi, kui tagant tuleb bensuhaisu, siis ei saa ju CO paigas olla, või põlemisjäägid või midagi...

kas raskelt käivitub ainult külmalt?
Vasta
#5
raskelt käivitub põhimõteliselt kogu aeg.
co oli 0,443 ja ch 60 öeldi et pidi normaalne olema, ise suht tume sell alal.
homme mõõdan lamda anduri ära , aga kas seda tuleb teha töötava mootoriga või listsalt sisse keeratud süütega?
Vasta
#6
ma soovitaks töötavat mootorit. ja olenevalt lambast peaks mootor ka soe olema (kõik ei tööta külma mootoriga)
...
Vasta
#7
Andres Kirjutas:ma soovitaks töötavat mootorit. ja olenevalt lambast peaks mootor ka soe olema (kõik ei tööta külma mootoriga)

töösooja mootoriga ehk 80-90 kraadi, kõige kindlam. kuigi see "lamba" :bigsmile: toide peakski olema tegelikult soojendus, et andur hakkaks kohe tööle.
Vasta
#8
nii siis mõõtsin lambda ära, käima pannes tiksub vaikselt 0,76V - 0,82V juurde ja sinna ka jääb, gaasi andes langeb pisut kuid tõuseb peagi sama tasemeni...
Vasta
#9
Ei usu, et lambda seda teeb, viga tuleb kuskilt mujalt otsida.

Endal on sama probleem, linnas isegi üle 20 läheb. Vahetasin kyynlad ära, katkised juhtmed ka, jagaja oli uus, aga ei midagi. Käisin ka diagnostis, kus kõik paika pandi, kuid tulemust pole ikkagi.

Mul pole ei lambdat ega ka katti, seega peab viga mujalt otsima.

Enda teadmistega kahtlustan Juhtrõhu regullaatorit, millema ka lähipäevil ringi vahetan, siis selgub, kas on selle viga või mitte.


Teise asjana kahtlustasin ka tagasivoolu ummistust, kuid silmaga ei paista torud katki või muljutud olevat. Võimalus ka, et tagasivoolu klapp või filter umbes.

Aga mootor iseenesest tuksub mul imehästi, väljuvate gaaside andmed peaaegu originaalilähedased.


Eks annan teada, kui juhtrõhu regullaatroti vahetus midagi päästis
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#10
ahjaa peale lambda juhtmetega mässamist süttis ASD tuli, aga see ei tohix ju olla selle probleemiga seotud. ja kuidas olex võimalik see tuli kustu saada?
Vasta
#11
udupump Kirjutas:nii siis mõõtsin lambda ära, käima pannes tiksub vaikselt 0,76V - 0,82V juurde ja sinna ka jääb, gaasi andes langeb pisut kuid tõuseb peagi sama tasemeni...
ta peab ikka päris palju kõikuma kui gaasi annad! diagnostis oled üldse käinud?

sellel mootoril ple ju juhtrõhuregulaatorit, võino on, aga siuke pisike must karp pritsupea küljes.
Vasta
#12
diag. pole jõudnud,15 dets. aeg kinni pandud. pärnus lihtsalt ei saa varem löögile. selle auto omanik olen olnud ainult 2 nädalat. aga kui ma lambdat mõõtsin jäi see pidama kuskile 0,8 voldi juurde väiksed kukkumised siia-sinna, millest see. tegelt peaks vist ju voltmeertil numbrid jooksma hakkama 0.1 -1 v -ni?
Vasta
#13
udupump Kirjutas:diag. pole jõudnud,15 dets. aeg kinni pandud. pärnus lihtsalt ei saa ennem löögile. auto omanik olen olnud ainult 2 nädalat. aga kui ma lambdat mõõtsin jäi see pidama kuskile 0,8 voldi juurde väiksed kukkumised siia-sinna, millest see. tegelt peaks vist ju voltmeertil numbrid jooksma hakkama 0.1 -1 v -ni?
no mitte päris nii suures ulatuses, aga jah, lambda peaks regullima segu suht kiiresti, seega kui gaasi annad, siis hüppavad nümbrid ka päris kiiresti! ja ka tühikäigul töötades pinge koguaeg kõigub...

sul aega veel diagnostini, proovi üldse otsad lahti võtta ja sõita ilma lambdata, võib juhtuda, et kulu langeb mingil määral. muidugi kulu mõõda mnt'l ühtlase kiirusega sõites, mitte linnas tõmmeldes, alguses lambdaga pärast ilma.

kui pikad sul otsad üldse on, et 20/sajale saad? mootor ikka soojaks jõuab minna? äkki keegi üldse varastab pentsu? :bigsmile:
Vasta
#14
Õige segu korral peaks näit olema kusagil 0,55...0,6V.
Vasta
#15
bensu vargus välistatud sest auto seisab öösel garaazis ja päeval on enamus ajast silma all. tavaliselt sõidan u 10 km hommikul tööle ja sama palju õhtul koju ka. arvestades pärnu liiklust mis on üsna hõre ja külla sujuv on kütuse kulu üsna metsik. kui ma auto leedust tõin siis ma arvutasin keskmiseks kulux kuskil 12 maateel ühtlases tempos 100ga.
Vasta
#16
Heinar Kirjutas:Õige segu korral peaks näit olema kusagil 0,55...0,6V.

aga mida sellest järeldada võin? kas mul on lambda andur peetis või tuleks viga otsima hakata sisselaske süsteemist?
Vasta
#17
udupump Kirjutas:bensu vargus välistatud sest auto seisab öösel garaazis ja päeval on enamus ajast silma all. tavaliselt sõidan u 10 km hommikul tööle ja sama palju õhtul koju ka. arvestades pärnu liiklust mis on üsna hõre ja külla sujuv on kütuse kulu üsna metsik. kui ma auto leedust tõin siis ma arvutasin keskmiseks kulux kuskil 12 maateel ühtlases tempos 100ga.
12 mnt'l on selgelt palju, 8-9 peaks olema, mina kahtlustan lambdat. mingitest b-osadest käi suure ringiga mööda. reeglina 3-4'st 1 töötab.
Vasta
#18
ok tänud soovituste eest, mul õnestus homseks aeg Mercedes-Benz keskusesse diagnostikasse saada. loodan et siis saan teada mis autol viga.
aga palju üldse lambda andur mersule maksab üldse. palju siis a ja b katekoorja jupil hinnavahe on?
Vasta
#19
udupump Kirjutas:ok tänud soovituste eest, mul õnestus homseks aeg Mercedes-Benz keskusesse diagnostikasse saada. loodan et siis saan teada mis autol viga.
aga palju üldse lambda andur mersule maksab üldse. palju siis a ja b katekoorja jupil hinnavahe on?
vuffel 1000, boschi oma ca2500.-
Vasta
#20
käisin täna Silberautos diagnostikas ära. kõik toimib , mingeid rikkeid midagi ei tuvastanud. gaasid olid väga head ja lambda korrigeesis neid normaalselt. ühesõnaga lambda anduri viga see ei ole.
ainuke asi mis ta avastas et ei toiminud pöörete korrikeerija või mootori pidurdus , ei mäletagi kuidas see täpselt oli. ja seda vist põhjustas see et oli pandud asendus juhtplokk.olema peaks 0065457132 aga oli pandud 0055455532. aga see ei tohiks kütuse kulu nii palju mõjutada.
palju on üldse 230 ce automaadil norm kütuse kulu linnas / maateel.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 93 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 218 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 715 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,109 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 828 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 418 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 485 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 691 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  S211 kliima probleem buby 3 830 18-07-2022, 05:27 PM
Viimane postitus: buby
  w212/S212 350CDI raputus/väristamine hommikul külma mootoriga mersik95 7 1,862 10-04-2022, 08:46 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne