Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kokkupuuted politseiga ning nende poolt tehtud tööga
#61
Täna Peterburi teel 110 alas liikus politsei Vectra 70 km/h vuristasin siis vaikselt mööda ja mida ma näginIcon_eek Vend on üksinda autos pilk suunatud kuvarile ja näpukesed klõbistasid klaviatuuri mis oli rooli peale asetatud. ...
Vasta
#62
Tegin üleeile halba, olles kaks aastat väga eeskujulikult liigelnud, alati ülekäiguraja ees seisma jäänud, kiirust pole ületanud, andnud teed, lasknud ummikutes kõrvalreast autodel enda ette reastuda jne.

Nimelt, kui koduni oli jäänud 2-3 kilomeetrit, sooritasin möödasõidu, mis mind ajaliselt ega ka mingilgi muul moel ei aidanud. Teelõigul oli lubatud maksimaalne kiirus 70km/h, eessõitev Citroen liikus 55-60km/h. Näitas mulle paremat suunda, et ma võin mööduda. Järgnevalt, suund sisse, kick-down, suund sisse tagasireastumiseks, jalg gaasipedaalilt, kulgesin nö vabaga, kuna tee oli tühi ja eespool olevad autod kaugel, ei hakanud hoogu maha ka pidurdama ja kiirus langeb ju ka suhteliselt kiiresti. Ja siis, kui kiirus oli raugenud umbes 80-90km/h hakkasid eespool paremal teeääres sisnised strobod vilkuma Smile. Ootama peatumismärguannet jäin kohe seisma. Konstaabel tuli näitas kiirusemõõtja digiekraanilt numbrit 120 ja kutsus autosse. +/-4km minukasuks maha ja protokollis kirjas, ületas lubatud maksimaalset sõidukiirust vähemalt 46km/h võrra.

Paar küsimust.
Esiteks, kuidas oleks pidanud politseinik mulle peatumismärguande andma, kui autoks olnud hall nissan ei omanud punast vilkurit ja konstaabel istus autos ja oli patrullimas üksinda?
Teiseks kuidas oleks psühholoogiliselt õigeim kahesuskirja kirjutada, et mul juhtimisõigust ei peatataks?
Vasta
#63
BRC kandis? Seal 70 jahh, ise pole mentide otsa seal sattunudki veel.....

Siin teema patukahetsuse kohta muidu, ehk aitab natuke:

http://www.streetrace.org/foorum/viewtop...tukahetsus
Vasta
#64
ta oleks pidanud autot välja tulema, ja käega peatumismärguande andma. vist oli nii, et näoga tuleva auto poole, parem käsi üles ja vasak näitab tee äärde või midagi sarnast. siniste vilkurite korral oleks sa pidanud sõitma rahulikult edasi jälgides ainult seda, et ta sulle ette ei sõidaks.

ja ma ei tea üldse, kas praegu on lubatud patrullida üksi autos olles. vahepeal pidi küll miilitsaid autos 2 olema et koll välja kirjutada. et üks nagu tõestab teise ütlusi vms.

kahetsuskiri kirjuta sellises toonis, et pmtslt oled rumal ja sinu käitumine oli vastutustundetu teiste liiklejate suhtes, vabandad ja kahetsed ja lubad et sa enam kunagi nii ei tee ja oled edaspidi igati eeskujulik liileja

ja kui võimalik, siis võta töölt tõend, et juhiload on sinu töö jaoks hädavajalikud ja et ilma juhilubadeta ei ole sul võimalik tööülesandeid täita ja sinuga lõpetatakse tööleping. sõbral igatahes see kohtus aitas(tal 5+.. kiiruseületamisi + lubadeta sõit + päris pikk nimekiri)

kui oled roheline, siis on lubadest ilma jäämine kindlam kui tavajuhil. samas ühel sõbral oli nii, ettal jooksis vist 4 aasta rohelise lehega sest polnud aega libedakoolitust ära teha, sõitis 90 alas 160+ radarisse ja jäi aint kuuks ajaks jala.
Vasta
#65
Jah patrull oli Tähetorni tee ristis.
Vasta
#66
tahad näha, mis trahv tuleb 6k+2kuud load
Rait Kirjutas:Tegin üleeile halba, olles kaks aastat väga eeskujulikult liigelnud, alati ülekäiguraja ees seisma jäänud, kiirust pole ületanud, andnud teed, lasknud ummikutes kõrvalreast autodel enda ette reastuda jne.

Nimelt, kui koduni oli jäänud 2-3 kilomeetrit, sooritasin möödasõidu, mis mind ajaliselt ega ka mingilgi muul moel ei aidanud. Teelõigul oli lubatud maksimaalne kiirus 70km/h, eessõitev Citroen liikus 55-60km/h. Näitas mulle paremat suunda, et ma võin mööduda. Järgnevalt, suund sisse, kick-down, suund sisse tagasireastumiseks, jalg gaasipedaalilt, kulgesin nö vabaga, kuna tee oli tühi ja eespool olevad autod kaugel, ei hakanud hoogu maha ka pidurdama ja kiirus langeb ju ka suhteliselt kiiresti. Ja siis, kui kiirus oli raugenud umbes 80-90km/h hakkasid eespool paremal teeääres sisnised strobod vilkuma Smile. Ootama peatumismärguannet jäin kohe seisma. Konstaabel tuli näitas kiirusemõõtja digiekraanilt numbrit 120 ja kutsus autosse. +/-4km minukasuks maha ja protokollis kirjas, ületas lubatud maksimaalset sõidukiirust vähemalt 46km/h võrra.

Paar küsimust.
Esiteks, kuidas oleks pidanud politseinik mulle peatumismärguande andma, kui autoks olnud hall nissan ei omanud punast vilkurit ja konstaabel istus autos ja oli patrullimas üksinda?
Teiseks kuidas oleks psühholoogiliselt õigeim kahesuskirja kirjutada, et mul juhtimisõigust ei peatataks?
Vasta
#67
Nustu826 Kirjutas:ja kui võimalik, siis võta töölt tõend, et juhiload on sinu töö jaoks hädavajalikud ja et ilma juhilubadeta ei ole sul võimalik tööülesandeid täita ja sinuga lõpetatakse tööleping. sõbral igatahes see kohtus aitas(tal 5+.. kiiruseületamisi + lubadeta sõit + päris pikk nimekiri)

Päris hea Icon_biggrin Lubadeta sõit aga töölt sai tõendi, et load hädavajalikud Eusa_whistle

Mina ka sain peale jaani mõniaasta tagasi kolaka ... jäägid olid . Põhjendasin oma lubade vajalikuse kahetsuskirjas ja sellega asi piirdus.
Litri sain rahakotile rõveda ja pärast lugesin, et poistel olid vilepillid natuke iganenud oma taatlemisega . Aga sain korraliku õppetunni, et kuigi tunne on hea siis tasub ennem mõelda kui rooli istud.
Vasta
#68
kalacompany Kirjutas:
Nustu826 Kirjutas:ja kui võimalik, siis võta töölt tõend, et juhiload on sinu töö jaoks hädavajalikud ja et ilma juhilubadeta ei ole sul võimalik tööülesandeid täita ja sinuga lõpetatakse tööleping. sõbral igatahes see kohtus aitas(tal 5+.. kiiruseületamisi + lubadeta sõit + päris pikk nimekiri)

Päris hea Icon_biggrin Lubadeta sõit aga töölt sai tõendi, et load hädavajalikud Eusa_whistle

Mina ka sain peale jaani mõniaasta tagasi kolaka ... jäägid olid . Põhjendasin oma lubade vajalikuse kahetsuskirjas ja sellega asi piirdus.
Litri sain rahakotile rõveda ja pärast lugesin, et poistel olid vilepillid natuke iganenud oma taatlemisega . Aga sain korraliku õppetunni, et kuigi tunne on hea siis tasub ennem mõelda kui rooli istud.

Ma ostsin endale alcoscan 5000 puhuri. Nädalavahetustel tihti kasutan, praegu mitte (septembriseijoo.ee ja ka scänner kadunudBig Grin)
Vasta
#69
Rait Kirjutas:
kalacompany Kirjutas:
Nustu826 Kirjutas:ja kui võimalik, siis võta töölt tõend, et juhiload on sinu töö jaoks hädavajalikud ja et ilma juhilubadeta ei ole sul võimalik tööülesandeid täita ja sinuga lõpetatakse tööleping. sõbral igatahes see kohtus aitas(tal 5+.. kiiruseületamisi + lubadeta sõit + päris pikk nimekiri)

Päris hea Icon_biggrin Lubadeta sõit aga töölt sai tõendi, et load hädavajalikud Eusa_whistle

Mina ka sain peale jaani mõniaasta tagasi kolaka ... jäägid olid . Põhjendasin oma lubade vajalikuse kahetsuskirjas ja sellega asi piirdus.
Litri sain rahakotile rõveda ja pärast lugesin, et poistel olid vilepillid natuke iganenud oma taatlemisega . Aga sain korraliku õppetunni, et kuigi tunne on hea siis tasub ennem mõelda kui rooli istud.

Ma ostsin endale alcoscan 5000 puhuri. Nädalavahetustel tihti kasutan, praegu mitte (septembriseijoo.ee ja ka scänner kadunudBig Grin)

Unustasin ennem mainida, et nn.minu scanner näitas 0 .... ja selle peale öeldi, et selle näidu võite endale .... pista. Alcoscan2500 pidavat titevile olema Eusa_whistle
Vasta
#70
Rait Kirjutas:Paar küsimust.
Esiteks, kuidas oleks pidanud politseinik mulle peatumismärguande andma, kui autoks olnud hall nissan ei omanud punast vilkurit ja konstaabel istus autos ja oli patrullimas üksinda?
Teiseks kuidas oleks psühholoogiliselt õigeim kahesuskirja kirjutada, et mul juhtimisõigust ei peatataks?

Panen siia ühe teksti Politseiameti käskkirjast politseiasutustele sõidukile peatumismärguande andmise kohta. Tekst järgmine:

POLITSEIAMET
Teie nr Meie 12.06.2008. nr PA_16-18.2/5133
Politseiasutused
Sõidukile peatumismärguande andmine
Austatud politseiasutuse juht
Riigikohtusse on jõudnud mitu väärteoasja politsei menetletud sõiduki peatamise märguande
eiramise kohta. Ühes sellises väärteoasjas on Riigikohus teinud väärteokaristuse tühistamise otsuse
(3-1-1-25-08), milles on välja toonud seisukohad peatamismärguande nõuete osas. Eeldada tuleb, et
ka teised kaebused leiavad analoogilise lahenduse. Politseil tuleb lähtuda Riigikohtu lahendist ning
vältida vigade kordumist.
Vastutus sõiduki peatamise märguande tahtliku eiramise eest on sätestatud liiklusseaduse §-s 74³º.
Peatumismärguanne on kohustuslik vaid siis, kui märguanne on antud seaduses või selle alusel
kehtestatud korras.
Liikluseeskirja p 2 kohustab liiklejat peatuma, kui reguleerija on tõstnud käe üles ja osutab
peatumiskohta. Liikluseeskiri annab võimaluse anda peatumismärguanne sõidukist, samuti
valjuhääldi kaudu. Ees sõitev juht peab jääma seisma parempoolsel teepeenral, selle puudumisel
sõidutee parempoolse ääre lähedal, kui taga sõitval alarmsõidukil töötab koos sinise vilkuriga ka
punane vilkur. Sättest tuleneb, et peatumismärguanne on kohustuslik vaid. siis, kui see on antud
järelsõitvast sõidukist.
Analoogiline on peatamismärguande andmise regulatsioon liiklusseaduse alusel sätestatud
liiklusjärelevalve korras, mille § 32 sätestab, et peatamise märguande juhile annab liiklusjärelevalve
teostaja käega (sauaga, helkurkettaga, punase märgutulega), tsiviilvärvides või politseivärvides
alarmsõidukist käega või valjuhääldi kaudu või ees sõitva sõiduki juhile taga sõitvalt alarmsõidukilt
üheaegselt sinise ja punase töötava vilkuriga.
Lähtuvalt eeltoodud sätetest ei ole peatumismärguanne õiguspärane, kui see on antud küll
üheaegselt sinise ja punase töötava vilkuriga, kuid vastutulevale sõiduki juhile.
Ülaltnimetatud määrustes on nimetatud sinist ja punast vilkurit, mis peavad samaaegselt töötama.
Eritalituse sõidukite loetelu, nende tähistamise ja liiklemise kord (VV 20.veebruari 2001 määrus nr
69) kehtestab nõuded vilkuri paiknemisele, valgustustugevusele ning vilkumissagedusele.
Vilkuritega ei saa aga samastada sinise ja punase filtriga märgutulesid armatuurlaual, esivõres või
mujal - § 8 sõnastusest tuleneb, et filtriga märgutuled on valgustusseadmed. Seega ei saa käsitleda
peatumismärguande eiramisena, kui peatumismärguanne anti sinise või punase filtriga
märgutulega. Samuti ei näe liikluseeskiri ega ka liiklusjärelevalve kord ette peatumismärguande
andmist helisignaaliga.
Liiklusseaduse § 74³º alusel väärteo menetlemisel tuleb kohtuvälisel menetlejal tõendada muuhulgas
ka juhipoolne tahtlus eirata peatamismärguannet. Seega on vajalik tõendada, et märguanne oli antud
pädeva isiku poolt, märguanne oli antud vastavalt kehtestatud korrale ning märguanne pidi olema
juhile nähtav.
Palun selgitada eeltoodud nõudeid kõigile liiklusjärelevalvet teostavatele politseiametnikele ja
abipolitseinikele.
Lugupidamisega
/allkirjastatud digitaalselt/
Raivo Aeg
Politseipeadirektor
Siiri Pars 612 3211; siiri.pars@pol.ee

Ehk on abi kellegi!
Vasta
#71
Kui sulle korrektset märguannet ei antud, miks sa üldse seisma jäid siis?
Las vilgutab oma siniseid seal tee ääres, peatuma see ei kohusta...
muidugi 120 70 alas on siuke suht raskesti põhjendatav tegu. Mööda oleks ju vaiksemalt saanud ka sõita Smile
Vasta
#72
Sel juhul on eravärvides mendi_masinad ju täiesti mõtetud maksumaksjaraha raiskamised.
Samas nad patrullivad ja peatavad ja trahvivad.
Seisavad ka haljasaladel föönid püsti.
Vasta
#73
rauntz, mul pole amg märgiga mune Icon_razz et peatumata edasi sõidaksin.
Pealegi kui ma oleks saavutanud seekord a´ JOKK tulemuse enda kasuks, siis hunt hundiga lepib alati kokku, et kuule sööme lamba ära. Ma kardan, et tulevikus oleks mind tihedalt kontrollima hakatud.

Igatahes otsuse sain täna kätte ja leian, et täitsa mõistliku 8100.- eeki. Mingeid pretensioone mul ei ole.
Vasta
#74
Rait Kirjutas:rauntz, mul pole amg märgiga mune Icon_razz et peatumata edasi sõidaksin.
Pealegi kui ma oleks saavutanud seekord a´ JOKK tulemuse enda kasuks, siis hunt hundiga lepib alati kokku, et kuule sööme lamba ära. Ma kardan, et tulevikus oleks mind tihedalt kontrollima hakatud.

Igatahes otsuse sain täna kätte ja leian, et täitsa mõistliku 8100.- eeki. Mingeid pretensioone mul ei ole.

No comments Smile
Kui sul neid kaheksatuhandeühesajaseid üle on, siis amg-märgiga munadega mehel oleks ühest puudus. Selle summa eest tasub vaielda juba minumeelest...
Vasta
#75
rauntz Kirjutas:
Rait Kirjutas:rauntz, mul pole amg märgiga mune Icon_razz et peatumata edasi sõidaksin.
Pealegi kui ma oleks saavutanud seekord a´ JOKK tulemuse enda kasuks, siis hunt hundiga lepib alati kokku, et kuule sööme lamba ära. Ma kardan, et tulevikus oleks mind tihedalt kontrollima hakatud.

Igatahes otsuse sain täna kätte ja leian, et täitsa mõistliku 8100.- eeki. Mingeid pretensioone mul ei ole.

No comments Smile
Kui sul neid kaheksatuhandeühesajaseid üle on, siis amg-märgiga munadega mehel oleks ühest puudus. Selle summa eest tasub vaielda juba minumeelest...

ma arvan et sõnastus sellise asja puhul oleks et kui sõidad AMG-ga siis järelikult väikese Harwarega ja mälumahuga ning sellised tegelased on lihtsalt Eesti Politseile plaantäiteks.... Sest mida suurem mehe varustus seda suurem takistus jalgade liigutamiseks ning ka kiiruse yletamiseks...
AMG on ju tuntud riistapikendus (naiste puhul on veel arusaamatu)
Vasta
#76
Reddog Kirjutas:ma arvan et sõnastus sellise asja puhul oleks et kui sõidad AMG-ga siis järelikult väikese Harwarega ja mälumahuga ning sellised tegelased on lihtsalt Eesti Politseile plaantäiteks.... Sest mida suurem mehe varustus seda suurem takistus jalgade liigutamiseks ning ka kiiruse yletamiseks...
AMG on ju tuntud riistapikendus (naiste puhul on veel arusaamatu)
äkki hoopis püksisääres lisaraskuseks ja pedaal kipub ise "topelt" raskuse all vajuma? Badgrin
Vasta
#77
marek Kirjutas:
Reddog Kirjutas:ma arvan et sõnastus sellise asja puhul oleks et kui sõidad AMG-ga siis järelikult väikese Harwarega ja mälumahuga ning sellised tegelased on lihtsalt Eesti Politseile plaantäiteks.... Sest mida suurem mehe varustus seda suurem takistus jalgade liigutamiseks ning ka kiiruse yletamiseks...
AMG on ju tuntud riistapikendus (naiste puhul on veel arusaamatu)
äkki hoopis püksisääres lisaraskuseks ja pedaal kipub ise "topelt" raskuse all vajuma? Badgrin

Kuram, mul seal jah peale selle va varustuse ka väike vaakumpumbake, no siukse raskuse all vajub jalg lausa iseenesest vasta põrandat. Ega jah, amg on ja jääb vaid riistapikenduseks, tehnikast ja värkidest pole siinkohal mõtet rääkida Icon_lol
Vasta
#78
Et selline küsimus siis, kas liikluspolitseil on õigust teha nn. suvalist kontrolli. Situatsioon järgmine: peatun tanklas järjekorras, järsku koputus klaasile ja mundrimees ukse taga-palun juhiload ja teeme alkokontrolli ka-ok, teeme. Kõik muidugi korras aga enda arust mingeid imelikke manöövreid ei teinud ja rihm oli peal (kusjuures enne kui auto juurde astus jõudsin juba maha kakkuda aga alles siis kui auto juba seisis-kartsin juba, et teeb nätaka ära-hakka vaidlema. Minu poolest on ok see, et kontrollitakse (peabki kontrollima) karta pole midagi aga küsimus jääb! Või on see teema mulle kuidagi valesti meelde jäänud kunagisest ajast.
Vasta
#79
Tegelikult põhjuseta ei tohi üldsegi peatada ega kontrollida. Va kui on mingi reid vms eriolukord. Aga jah, keda kotib, küll nad mingi põhjuse välja kohapeal mõtlevad. Mul sugulane kah politseinik ja ütles, et tavaliselt ikka midagi välja mõeldakse.
Vasta
#80
Sama juhus endal. Mäo Statoli jaamas.
Olin juba autost väljunud, kui tuli Hr.politseinik ja küsis lube. Kuna olin tütrega koos ei hakanud eriti vastu puksima. Vaatas mu lube(kusjuures auto dok.-e ei küsinud), ja hakkas kahtlema esiküljeklaaside tooni sobivuses. Soovis siis et laseksin akna alla ja hakkas lihtsalt lube klaasi kõrvalt ja läbi klaasi vaatama. Lõpp oli selline et ütles et kui veel mind näeb siis saadab kordusülevaatusele. Kui ma siis selle peale, et saada kohe, mis siin PÄRAST, soovis head reisi ja pani minema.
Autol ees 20kile, s.t., et koos tehase tooniga ca 27-33%.
KRT, KUI OLEN SIIAMAANI EESTI POLITSEID AUSTANUD (SEST TEISTES RIIKIDES ON HULLEMAD), AGA SELLISE LOLLIGA POLE VEEL KOKKU PUUTUNUD.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne