28-10-2008, 12:50 PM
Autoks S124TDT, 92a
Mure siis selline, et autol ei tööta ASD miskipärast. Samuti ei kergita ta tagumist otsa üles. et kustkohast võiks hakata viga otsima?
Pump tundub et rõhku annab, kuna kui rõhuakusid vahetasin ja nivooregulaatori küljest õhutusnipli lahti keerasin, siis tuli sealt küll survega õli välja.
Taga põhja all paremal pool on mingisugune süsteem, kuskohast lähevad õlitorud läbi. samuti on seal küljes väike rõhuaku. et mida see süsteem endast kujutab seal.
Huvitav on kusjuures just see, et ennem nagu kõik toimis normaalselt, kuni rõhuakud ära vahetasin. koos sellega panin ka uue õli, ja pärast seda avastasin, et ei kergita tagaotsa. ja kuna ei paaruta ka eriti, siis ei tea millal asd oma töölepingu lõpetas. selle avastasin alles hiljuti.
Kas võib viga olla selles, et panin valet marki õli süsteemi. Kuna järvamaalt seda ZHM-i tol hetkel ei olnud võtta, siis panin rohelist värvi konnade hüdraulikale mõeldud õli sisse. ennem tagumine ots toimetas ilusasti.
ja ei usu, et viga saaks olla nivooregulaatori kulumises, kuna enne akude vahetust tõstis käsitsi hooba liigutades tagaotsa ühest asendist teise 5 -8 sekundiga, praegu ei reageeri asi üldse.
(härra võsa siin kunagi mainis, et tema autol kulub 1-2 minutit et tagumine osa liikuma hakkaks.
või on veel õhk kuskil süsteemis sees...
ja kas asd-d juhitakse elektriliselt. et siis esimeste ja tagumiste rataste kiiruse erinevusele vastavalt kas juhitakse õli difri blokeerimissüsteemi või mitte?
ah jaa... tagavedrustus ise toimib küll(st. et on pehme)
Ja veel selline küsimus, et mida ette võtta sellega, kui auto loeb ära kõik teekonarused, kaasa arvatud need, mida esmapilgul silmaga teepeal ei näe? tagaosa peaks nivoo ise pehmemaks muutma kui see töötaks, aga esimene ots?
Mure siis selline, et autol ei tööta ASD miskipärast. Samuti ei kergita ta tagumist otsa üles. et kustkohast võiks hakata viga otsima?
Pump tundub et rõhku annab, kuna kui rõhuakusid vahetasin ja nivooregulaatori küljest õhutusnipli lahti keerasin, siis tuli sealt küll survega õli välja.
Taga põhja all paremal pool on mingisugune süsteem, kuskohast lähevad õlitorud läbi. samuti on seal küljes väike rõhuaku. et mida see süsteem endast kujutab seal.
Huvitav on kusjuures just see, et ennem nagu kõik toimis normaalselt, kuni rõhuakud ära vahetasin. koos sellega panin ka uue õli, ja pärast seda avastasin, et ei kergita tagaotsa. ja kuna ei paaruta ka eriti, siis ei tea millal asd oma töölepingu lõpetas. selle avastasin alles hiljuti.
Kas võib viga olla selles, et panin valet marki õli süsteemi. Kuna järvamaalt seda ZHM-i tol hetkel ei olnud võtta, siis panin rohelist värvi konnade hüdraulikale mõeldud õli sisse. ennem tagumine ots toimetas ilusasti.
ja ei usu, et viga saaks olla nivooregulaatori kulumises, kuna enne akude vahetust tõstis käsitsi hooba liigutades tagaotsa ühest asendist teise 5 -8 sekundiga, praegu ei reageeri asi üldse.
(härra võsa siin kunagi mainis, et tema autol kulub 1-2 minutit et tagumine osa liikuma hakkaks.
või on veel õhk kuskil süsteemis sees...
ja kas asd-d juhitakse elektriliselt. et siis esimeste ja tagumiste rataste kiiruse erinevusele vastavalt kas juhitakse õli difri blokeerimissüsteemi või mitte?
ah jaa... tagavedrustus ise toimib küll(st. et on pehme)
Ja veel selline küsimus, et mida ette võtta sellega, kui auto loeb ära kõik teekonarused, kaasa arvatud need, mida esmapilgul silmaga teepeal ei näe? tagaosa peaks nivoo ise pehmemaks muutma kui see töötaks, aga esimene ots?