Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Probleem siis selles et tagumine ots hüppab peale mingit potsu ikka vägahullult. Pehme ei ole pigem on jäik aga tee ebatasasustest hakkab tagumine ots sõnaotseses mõttes hüppama. Küsin sest kardan et amortides viga ei ole olen kuulnud mingitest rõhupaakidest aga keegi äkki oskab täpsemalt rääkida kus asuvad ja palju umbkaudu maksavad.
Tänud ette ära juba.
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Küsiks veel ellist asja et kas sel samal isendil võib pihustil olla mingi ühendusvus kuskilt ka veesärgiga. Jama siis selles et peale pihusti kontrolli moto ei käi enam. Olen täheldanud et veesärki tekib liigasuur surve (st.hakkab välja ajama paisupaagist) ja pihusti ja kaanevahelt nagu mullitab õrnalt. Ehk on kellegil anda mingeid jooniseid või midagi mis vähei aitaks.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ühendust olla ei tohi.
Pragu aga võib küll tekkida, üsna suvalisel ajal... Kuna pihustite kontrolli ajal võetakse pihusti maha, siis on täitsa võimalik, et mahavõtmisel on plokikaanes kas mõni olemasolev mõra avanenud või uus mõra tekkinud.
Ma pole päris kindel, kuid neljal ei tohiks eelpõlemiskamber jahutussärgiga külgneda. Või on see ärakeeratav vidin otse jahutussärgis? Teab keegi?
Igasugused mullitanmised pihusti või eelpõlemiskambri vahelt on saatanast ja neid olla ei tohi.
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Lisaks peaks ütlema ka seda et tänase seisuga on mootoril lisandunud selline pull veel et kui paisupaagi kork lahti(õrnalt peal) jätta siis on nagu enamvähem ok see lugu aga kui kork kinni keerata siis läheb natuke aega ja kohe on aurupilv järgi ja mootor hakkab turtsuma. Kahjuks unustasin uurida kas samal ajal ka seal pihustivahel selle mullitamisega mingi erinevus on.Ilmselt on see siis selle jama mingi edasi arenemine aga kust otsast viga otsima hakata see on küsimus.
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Summutajast ikka jh tuleb aur. Esmalt üritab ikka ise oma mõistusega asjakallale minna kui välja ei nuputa siis tuleb targemate meestejuurde minna.
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Selline küsimus et kuidas saab samal isendil kätte mootori ülemise keti leevendi (vist on selle detaili nimetus) kätte seal on siis otsapealt 2 metall varrast sisse löödud ülemise sain kätte aga kuidas alumise saab? või on seal mingi nipp?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Seal on keere sees. Kasuta seda.
Mina keerasin keermelati sinna nii palju sisse kui läks, siis ladusin suuri mutreid otsa, see järel õige mutter ja sellega keerad.
Võimalik, et on ka mingi "spessal tool" olemas, aga mul polnud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Minu teada on hülsid vahetatavad vanematel mudelitel. Kui uut kaant ei leia siis, tean kes saab selle remondiga võibolla hakkama.
Huvitav, et sul selline kulumis rant mootoris, kui enda oma remontisin olid veel hoonimis jäljed näha. Hülsid originaal mõõdus, mingit ranti polnud, ainult rõngad läbi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Oletatavasti on ta vist ilma remondita sõitnud ja võimalik et üle 1000000km See hülside teema selline et kui w124 mingit soome juhendit vaatasin siis sealt nagu paistab et hülss on eraldi viirutatud et nagu peaks eraldi osa olema.