Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 Õlirõhk ja õlituli
#1
Mure siis selline et sõidad rahulikult ja järsku õlituli läheb põlema. Natuke aega põleb ja siis kustub ära. Õli karteris on.
Kuid economy osuti kisub viimasel ajal seoses sellega kergelt punase peale. Kütesekulus pole veel midagi täheldanud sest sõidan harva.

Lugesin vanast foorumist et selline jama esineb E300 eriti tihti.
On keegi lahendust leidnud?

Ja teine asi on õlirõhuga.
Külm mootor (3)
Töösoe mootor (1 või 0) Vahest lihtsalt kukub nulli peale.
Kui õlirõhk null oleks siis peaks mootor juba ammu tuksis olema. Aga kõik toimib.

Andur?
Vasta
#2
Räägime täpsemalt ka sõidukist.

Osadel on õlirõhu andur puhtalt mehhaniline, teistel elektrooniline. Seega täpsemalt isendist midagi teadmata, on seda raske sulle seletada
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
aasta on 1990
Ja  mootor on M103
w124
Vasta
#4
Õli võiks ka juurde panna, kui seda vähe, siis see normaalne et kurvides ja küngastel tuli mängib....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
Sellest saaks veel aru kui ta kurvis või küngastel jamaks.
Aga ta läheb täiesti ühtlasel teel püsiva kiirusega sõites põlema.
Vasta
#6
Nu siis oskaks äkki õlipumpa kahtlustada. Ja kui tühikäigul kah 0 kukub, siis ikka on midagi viga küll, niiet kannataks tõsisemat tähelepanu pöörata asjale.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#7
mis õlipumba hinnaklass küll on?
Ja kui raske selle vahetus on?
Vasta
#8
Veel variante :
1. Õli. Omal kogemus Valvoline-ga, rahulikult maanteel sõites hakkas õlituli põlema, mootorid 2,0 90kW ja 3,0 132kW. Castroliga anomaalia kadus.
2. Õlifilter. Külmaga väikseid otsi tehes suurema külmaga tekkis mootorisse kondents, mis õlifiltris külmus ja üks hetk lihtsalt tõmbas filtri külje vaakumiga mõlki. Aitas filtri vahetus.
W124 E500 Limited
Vasta
#9
Õlivahetus suht hiljuti tehtud. Võimalik et viga siis õli koostises või miskit.
Madalale õlirõhule küll seletust pole.
Vasta
#10
W124 Õlitaseme tuli hakkas põlema mul sooja mootoriga kuigi tase oli maximumi peal. Peale õlivahetust kadus ära.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 477 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 318 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 666 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 495 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 573 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,961 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 557 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 910 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 966 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 625 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne