Postitused: 197
	Teemad: 34
	Liitus: Jan 2006
	
Maine: 
0
	 
	
		
		
		20-03-2006, 09:43 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 18-07-2008, 03:24 AM  ja muutjaks oli marek.)
	
	 
	
		Mure siis selline et sõidad rahulikult ja järsku õlituli läheb põlema. Natuke aega põleb ja siis kustub ära. Õli karteris on.
Kuid economy osuti kisub viimasel ajal seoses sellega kergelt punase peale. Kütesekulus pole veel midagi täheldanud sest sõidan harva.
Lugesin vanast foorumist et selline jama esineb E300 eriti tihti. 
On keegi lahendust leidnud?
Ja teine asi on õlirõhuga. 
Külm mootor (3)
Töösoe mootor (1 või 0) Vahest lihtsalt kukub nulli peale.
Kui õlirõhk null oleks siis peaks mootor juba ammu tuksis olema. Aga kõik toimib.
Andur?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,646
	Teemad: 415
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
19
	 
	
	
		Räägime täpsemalt ka sõidukist.
Osadel on õlirõhu andur puhtalt mehhaniline, teistel elektrooniline. Seega täpsemalt isendist midagi teadmata, on seda raske sulle seletada
	
	
	
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 197
	Teemad: 34
	Liitus: Jan 2006
	
Maine: 
0
	 
	
		
		
		21-03-2006, 02:10 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2006, 02:10 AM  ja muutjaks oli MarekV.)
	
	 
	
		aasta on 1990
Ja  mootor on M103
w124
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,479
	Teemad: 126
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
12
	 
	
	
		Õli võiks ka juurde panna, kui seda vähe, siis see normaalne et kurvides ja küngastel tuli mängib....
	
	
	
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 197
	Teemad: 34
	Liitus: Jan 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Sellest saaks veel aru kui ta kurvis või küngastel jamaks.
Aga ta läheb täiesti ühtlasel teel püsiva kiirusega sõites põlema.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 848
	Teemad: 40
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
4
	 
	
	
		Nu siis oskaks äkki õlipumpa kahtlustada. Ja kui tühikäigul kah 0 kukub, siis ikka on midagi viga küll, niiet kannataks tõsisemat tähelepanu pöörata asjale.
	
	
	
Kui bussi vaja, siis küsi!
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 197
	Teemad: 34
	Liitus: Jan 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		mis õlipumba hinnaklass küll on?
Ja kui raske selle vahetus on?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 352
	Teemad: 9
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Veel variante : 
1. Õli. Omal kogemus Valvoline-ga, rahulikult maanteel sõites hakkas õlituli põlema, mootorid 2,0 90kW ja 3,0 132kW. Castroliga anomaalia kadus.
2. Õlifilter. Külmaga väikseid otsi tehes suurema külmaga tekkis mootorisse kondents, mis õlifiltris külmus ja üks hetk lihtsalt tõmbas filtri külje vaakumiga mõlki. Aitas filtri vahetus.  
	
	
	
W124 E500 Limited
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 197
	Teemad: 34
	Liitus: Jan 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Õlivahetus suht hiljuti tehtud. Võimalik et viga siis õli koostises või miskit.
Madalale õlirõhule küll seletust pole.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908
	Teemad: 80
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
9
	 
	
	
		W124 Õlitaseme tuli hakkas põlema mul sooja mootoriga kuigi tase oli maximumi peal. Peale õlivahetust kadus ära.
	
	
	
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans