Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E320 162kw 93 a. mootori pöörded kõiguvad.
#1
Probleem siis mootori pööretes,pöörted hakkasid äkitselt tühikäigul hüppama 200-1700pm. Algul oli see ainult külmamootoriga aga nüüd ka soojalt aga kui käik panna D peale siis püsivad pöörded normis(see vist sellest ,et vedu on taga, siis saab rohkem õhku-kütet kätte vist).Milles võib viga olla üldse ja millest peaks vea otsimisel alustama?Muidu sõites ei kaku ja jõud ja minek on ka sama ja ka kütusekulu.
Vasta
#2
Kas tühikäigu mootori (või mis iganes selle junni nimi pole mis pritsungi juures asub)viga ei või olla?
Vasta
#3
minu endisel massinal oli sama häda enne ostu. öhulugeja mass oli kuidagi lahti tulnud.
Vasta
#4
Mootori JUHTMESTIK ja nii edasi ja nii edasiEusa_dance
Aga tegelikult võiks ju siiski kuskil ennem diagnosti ära teha, kui lambist arvatavasti katki minevaid juppe vahetama hakata.
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
Vasta
#5
Joonas Kirjutas:Mootori JUHTMESTIK ja nii edasi ja nii edasiEusa_dance
Aga tegelikult võiks ju siiski kuskil ennem diagnosti ära teha, kui lambist arvatavasti katki minevaid juppe vahetama hakata.
Joonas mul auto on Soomes lihtsalt ja hetkel pole võimalik teda Eesti tuua ja siin diagnostika suht kallis ma arvan jne....
Vasta
#6
ECU'l on mälus etteantud pöörete vahemik, milles mootor peab opereerima. ECU saab signaale mitmetest sensoritest üle mootori ja vastavalt nendest sensorist saadud andmetele korrigeerib tühikäigupöördeid nagu peaks ette nähtud olema vastavalt neile sensorinäitudele.

Kindlaks tuleb teha, kas senoritest tulev signaal on õige ehk kas sensorid on töökorras. Kontrollida võid:

1) mootori töö temperatuuri sensorit
2) throttle valve position (load signal) - seguklapi asendi sensorit
3) õhukoguse/massi sensorit (sensor plate deflection)
4) lambda sensorit

Rahvakeeli tühikäigumootor ehk idle speed actuator ei mängi siin mingit rolli, see avab lisaõhukanali pöörete tõstmiseks ainult siis kui mootor on külm ja kui on vaja koormuse tõttu pöördeid tõsta (roolivõim, kont jne)
Vasta
#7
w124 Kirjutas:ECU'l on mälus etteantud pöörete vahemik, milles mootor peab opereerima. ECU saab signaale mitmetest sensoritest üle mootori ja vastavalt nendest sensorist saadud andmetele korrigeerib tühikäigupöördeid nagu peaks ette nähtud olema vastavalt neile sensorinäitudele.

Kindlaks tuleb teha, kas senoritest tulev signaal on õige ehk kas sensorid on töökorras. Kontrollida võid:

1) mootori töö temperatuuri sensorit
2) throttle valve position (load signal) - seguklapi asendi sensorit
3) õhukoguse/massi sensorit (sensor plate deflection)
4) lambda sensorit

Rahvakeeli tühikäigumootor ehk idle speed actuator ei mängi siin mingit rolli, see avab lisaõhukanali pöörete tõstmiseks ainult siis kui mootor on külm ja kui on vaja koormuse tõttu pöördeid tõsta (roolivõim, kont jne)


Miks sa arvad, et sooja mootoriga tühikäigumootor tagant ära kaob? Proovi võtta tühikäigumootor küljest ära. OK, stock ajuga seda võimalust pole. Aga kui tühikäigumootor ei tööta, siis pööre on kusagil 1500 peal.
Esimene asi oleks lambda andur, siis õhukulumõõtja. Mul pole neid kumbagi küljes, hea rääkida. Sisselaske temp võib mingil määral asja mõjutada aga väga vähe, samuti ei tohiks mõjutada vee temperatuur.
Vasta
#8
[quote= samuti ei tohiks mõjutada vee temperatuur.
[/quote]Noh algul oli nii ,et külmamootoriga lainetas ja soojalt oli kõik ok
aga paarpäeva hiljem hakkas ka seda tegema sooja mootoriga....
Vasta
#9
to hents99

Ma ei ole öelnud, et tühikäigumootor soojalt tagant ära kaob. Loe mu postitust täpsemalt. Seal on ju selgelt öeldud et reguleerib pöördeid ka koormuse korral. Kui aga mootor on soe ja tarbijaid/koormust taga pole, siis on tühikäigumootori õhuklapp suletud ja lisaõhku sealt peale ei tule ja seega ei mängi ka mingit rolli mootori pööretes.

Samuti ei ole ma viitanud vee temperatuurile kui veakohale vaid vigasele sensorile/andurile. Kui vigase sensori väljasaadetav impulss kõigub ja ei vasta temp väärtusele, siis loomulikult saab ju ECU valeandmeid, kuid ega viimane tea et need valed on ja korrigeerib mootori tööd vastavalt saadud andmetele.
Vasta
#10
Viga siis leitud,vigane oli siis õhukoguselugeja.
Lukku
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mootori temperatuur ei tõuse rohkem kui 50-60 peale Triin123 2 524 15-02-2024, 04:48 PM
Viimane postitus: Triin123
  e320 3.2 v6 w211 2002 tagaluugi lukk Merkeles 2 456 09-04-2023, 12:02 PM
Viimane postitus: wolwer
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 908 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W212 õrn susin kapoti all ja pöörded kõiguvad LAuRuS 1 637 25-10-2022, 11:51 AM
Viimane postitus: v6sa
  W211 E320 kütusepaagi leke/uue sobivus Pahh 1 671 18-08-2022, 09:34 AM
Viimane postitus: v6sa
  Ostan mootori. 642858 Veiko1986 0 814 13-06-2022, 06:48 PM
Viimane postitus: Veiko1986
  W211 E320 150kw konditsioneeri/kliima mure difred 8 1,551 24-05-2022, 07:28 PM
Viimane postitus: difred
  W211 E320 2007 ei käivitu muda 10 2,372 27-03-2021, 11:42 AM
Viimane postitus: muda
  w211 e320 2005 käivitus probleem qwerty1579 8 5,310 18-02-2021, 09:26 PM
Viimane postitus: v6sa
  W211 E320 CDI 2003 150kw Shottyhoster 15 4,885 19-01-2021, 01:27 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne