Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Nii nüüd mul kõik töötab, leidsin koha kus imes natuke õhku vahelt, nüüd ma võtsin filtri vahelt ära ja ühendasin pehme(elastse) voolikuga ja nüüd on kõik tip-top. Mootor töötab. Ainule peab küünalde süsteemi korda tegema nüüd, aga kuidas teeb vahet kas on kolmevoldine või 12V küünal?
Ja selline küsimus veel, mis võib olla selle tunnuseks et need pihustid kusevad?
W123!
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kolmevoldised on ühendatud jadamisi. 11V on paralleelselt. See on suurimvahe. Kui see mootor on sama, mille pildi Sa varem postitasid, siis seal on just kolmevoldised.
Pihustite kusemine rikub käivitumise. Ja mootor kipub külmana ja tühikäigul rappuma, kuna kütus süttib, millal juhtub...
Üldiselt saab pihustite seisukorrast hästi aimu vaid stendis. Kõrvaga või näpuga diagnoosimie on rohkem soolapuhumine...
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Ära seda eetrit eriti kasuta, pidi kolvirõngastele halvasti mõjuma(lõhkuma).
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
v6sa Kirjutas:Kolmevoldised on ühendatud jadamisi. 11V on paralleelselt. See on suurimvahe. Kui see mootor on sama, mille pildi Sa varem postitasid, siis seal on just kolmevoldised.
Pihustite kusemine rikub käivitumise. Ja mootor kipub külmana ja tühikäigul rappuma, kuna kütus süttib, millal juhtub...
Üldiselt saab pihustite seisukorrast hästi aimu vaid stendis. Kõrvaga või näpuga diagnoosimie on rohkem soolapuhumine...
Aga kummad paremad on kas 11 või 3V? Ja kas võib üldse nii teha, et kõik küünlad vahetada 11V vastu ja ühendada paralleelselt?
W123!
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Võib!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Laur Kirjutas:Võib!
Aitäh.
Aga ma nüüd uurisin enda küünalde ühendust, et kui paralleelselt siis on lihtslt nad kõik ühe juhtme peal, aga kui jadamisi siis peaks olema nii et iga küünla juurde peaks eraldi + juhe tulema, kuna massi saab ta blokilt? Saan ma õigesti aru? Sest mul on ka seal mingi dielektrikut pandud, küünalde juhtmete vahele.
W123!
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ikka vastupidi:
kui igale küünlale läheb oma juhe, on tegemist paralleelühendusega, kutsutakse ka rööpühenduseks.
Kui küünaldekomplektile läheb üks juhe ja see liigub edasi küünlalt küünlale, on tegemist jadaühendusega.
Ega sel jadaühendusel muud muret pole, kui et ühe küünla läbipõlemisel on kõik külmad.
Kui must number just eesmärk omaette pole, siis tasuks jadaühendusega küünlad välja vahetada.
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
v6sa Kirjutas:Ikka vastupidi:
kui igale küünlale läheb oma juhe, on tegemist paralleelühendusega, kutsutakse ka rööpühenduseks.
Kui küünaldekomplektile läheb üks juhe ja see liigub edasi küünlalt küünlale, on tegemist jadaühendusega.
Ega sel jadaühendusel muud muret pole, kui et ühe küünla läbipõlemisel on kõik külmad.
Kui must number just eesmärk omaette pole, siis tasuks jadaühendusega küünlad välja vahetada.
Aga mis juhtub siis kui ma ühendan need küünlad mis peavad olema jadaühendusega ühendatud olema, ühendan rööpühendusega. Mis siis saab?
W123!
Postitused: 73
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
18-05-2008, 04:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2008, 04:19 PM ja muutjaks oli Shmel.)
Erilist vahet pole sealt, lihtsalt kui 3 V siis spiraalidega ühendakse ja igal künlal on dielektrilised seibid spiralide vahel(arvatavasti saab need edaspidi 11V jaoks ka kasutada, viska dielektrilised seibid minema, pane metallist) aga originaalis on need 12V omad ühendatud spiralide asemale on lühikesed juhtmed.
Ja kui otsad vaatad siis 3V-lised on spiraaliga , 12V-sed on lihtsalt need tavalised küünlad (sõrm).
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Shmel Kirjutas:Erilist vahet pole sealt, lihtsalt kui 3 V siis spiraalidega ühendakse ja igal künlal on dielektrilised seibid spiralide vahel(arvatavasti saab need edaspidi 11V jaoks ka kasutada, viska dielektrilised seibid minema, pane metallist) aga originaalis on need 12V omad ühendatud spiralide asemale on lühikesed juhtmed.
Ja kui otsad vaatad siis 3V-lised on spiraaliga , 12V-sed on lihtsalt need tavalised küünlad (sõrm).
Ok, aga lasen nagunii seda tööd elektrikul teha ja sisi vaatab
W123!
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Aga kas ma neid küünlaid saan ise ka ühendada mingisuguse lüliti kaudu näiteks, või seda tööd peab kinalsti elektrik tegema? No ma mõtlen kas sinna on mingeid kaitseid vaja või midagi sellist et juhtmestik ei põleks.
Ma tahan teha lihtsalt et lülitad ise lülitist sisse hoiad ja lased lahti pärast.
W123!
Postitused: 73
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
w115 ja vanad w123, seal küll pole kaitset, lihtsalt lüliti, mida vaja välja tõmmata ja sama asja keerates, saab tühikäigu pööret regullida.
Mis uuematel, et tea.
Ainuke asi on leida palju nad tarbivad ja sellele sobiv relee panna nuppu jaoks, või siis mingi "mehine" nupp ilma releeta (pakett lüliti, näiteks).
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
No seda ma mõtlesingi et midagi paksust metallist äkki on vaja, et läbi ei põleks.
Aga see, keerain küünla välja, selle peal oli kirjas et 0.9V mida see võiks tähendada, nad peaksid ju 3V olema?
W123!
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kui juba ehitamiseks läks, siis miks mitte võtta lammarist korralik W124 ellsoojendus küünalde relee. Sellel on kaitse ja küünalde korrasoleku kontroll ka sisse ehitatud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Ei ma ei viitsi raha raisata selle peale, ma tahan lihtsalt liikurit teha hetkel, sest kunagi nagunii 2.8 mootor tagasi peale.
W123!
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kui sa viitsid katsetada jumal teab mis lüliteid ja kahtlaseid releesi siis viitsi kusagilt hankida üks suur tulekustuti oma lihtsasse liikurisse mash:
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 526
Teemad: 64
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Laur Kirjutas:Kui sa viitsid katsetada jumal teab mis lüliteid ja kahtlaseid releesi siis viitsi kusagilt hankida üks suur tulekustuti oma lihtsasse liikurisse mash:
Olen seda kogenud
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
heh ongi 5 liitrine
W123!
Postitused: 73
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
nordrainbow
Huviline
Postitusi: 231
Grupp: Registered
Liitunud: Jan 2006
Olek: Ära
Maine: 0
[no subject]
Mul see küünalde eessüüte tõmmatav lüliti olemas.Tal ka seiskamistross küljes.Asuk.Tartu
Selline PS, tuli ...millegi pärast mulle, äkki abiks :-)
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Shmel Kirjutas:nordrainbow
Huviline
Postitusi: 231
Grupp: Registered
Liitunud: Jan 2006
Olek: Ära
Maine: 0
[no subject]
Mul see küünalde eessüüte tõmmatav lüliti olemas.Tal ka seiskamistross küljes.Asuk.Tartu
Selline PS, tuli ...millegi pärast mulle, äkki abiks :-)
Aga kuidas seda toimima panna, lihtsalt ära ühendada vooluga ja küünaldega??
Ja kas ma saan õigesti aru, et kui sa seda seest auto salongist tõmbad, sisi ta lülitab sisse ja kui lased lahti ongi nagu siis küünlad kuumad jah?
W123!
|