Postitused: 433
Teemad: 52
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
muidu päris ponks,see et omanik 1931a on mõtetu lisa,kui ostuks läheb mine käi servises läbi et pärast poleks üllatusi.
56562200
Postitused: 444
Teemad: 12
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kummaline, et viimasel ajal on saksast tulnud autodele trend panna, et omanik on 1900 a alguses sündinud ja ainu omanik olnud ükskõik kui vana see auto on. Varem pandi, et on naisterahva auto aga see vist ei mõju enam. See siis väike offtopic
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
CDI mootori puhul pead olema veendunud, et ei ole CDI tüüpviga, ehk põlenud pihustialused seibid. Kui see viga on, siis võib minna 2 000 - 20 000 lisakrooni lühikese aja jooksul autosse.
Vea olemasolu saad teada, kui nuusutad autot seest & kapoti alt - kui on diisliving sees, siis on viga ka, kui ei, siis veel ei ole, aga soovitaks kindlasti vahetada kohe ära need pihustialused seibid, sest see töö ei maksa õigel ajal tehtuna peaaegu mitte midagi.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 263
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
20-02-2006, 02:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2006, 02:39 PM ja muutjaks oli virgo.)
Tänud vastuste eest, ilmselt Mercedes-Benz võlus mu ära ja läksin liimile. See seibide vahetus teema on aga huvitav. On ehk soovitusi, et kes ja kus teeb n.n. sõbrahinnaga?
Vel tahaks natuke infi BM Klubi kohta, et mis teema on? Üritused, soodustused kuidas liikmeks jne.
Postitused: 263
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Nii, see isend omastatud ja juba tubli kolm päeva on juba ringi tuisatud.
Esialgu midagi väga häirivat silma pole jäänud. Olen pannud tähele, et tuled armatuuris vahel nagu vilguvad, ka pargid ja muud tuled peale xenoni. Sellest on siis foorumis ka varem juttu olnud ja meeleldi proviks kuidagi abi saada. Veel juhtus selline asi, et ühel hetkel autoga seisma jäädes läksid armatuuris põlema ABS-i ja ESP tuled. Auto ütles, et läheksin hooldusse. Proovisin sõita ja tõesti ESP ja ABS ei toiminud. Suretasin auto välja ja uuesti käivitades oli probleem kadunud... Mis kuradi jama see veel olla või?
Üldiselt võib aga öelda, et ostu ei kahetse ja koguaeg on sõites suu kõrvuni...
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
27-02-2006, 02:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2006, 02:20 PM ja muutjaks oli Andres.)
ehh.. see on vist kõigil punnidel see viga. minu omal ka niiskuse jms asjadega kadusid ABS ja BAS ära (ESP-d põlnd). eks diagnostikud tea paremini kust see niiskus oma tööd teeb. ja kusjuures ka minul mõjus välja suretamine ja uuesti käivitamine tulesid eemaldavalt. teinekord sai sõidu pealtki seda tehtud.. ATM kastiga väga ei saa vist.
muidugi ABSi tulukese võib põlema ajada ka piduriandur (pidurikonn teisisõnu), mis jälgib seda, kas pidur all või mitte. Minu C-l läks see katki. Paarsada krooni maksab.
Aga üldiselt jah.. punnsilm ei ole niiskusesõber. vähemalt mitte siis kui see valesse kohta tungib.
...
Postitused: 105
Teemad: 1
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
kuidagi tuttav teema... loodan et need esimestel päevadel koheselt avastatud vead jäävad sul ainsateks, kuna jupsiv elekter võib tähendada ristisõja algust, mis tapab närve ja rahakotti...
alustuseks vaata kaitsmekarp üle, ega ole niiske/kaitsmete jalad oksüdeerunud...
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
seda ma räägingi et selle autoga veel võib käia, vanemaid nad pole astaid näinud ja ei taha näha ka. mõni ime siis et enam ei mäleta kuidas asjad käivad ja jamasid kui palju.
...