Postitused: 198
Teemad: 20
Liitus: Jan 2006
Maine:
1
Endal on praegu 1992a BMW(MBW) 530 touring ning ei saa öelda, et hirmus palju laguneks ning jupid ei ole ka ülemõistuse kallid
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h. www.lesven.ee
5232198
Postitused: 374
Teemad: 25
Liitus: May 2007
Maine:
3
Tere
Mul s350td 1993, olnud 10 kuud, ostes vajas esimeste stabika kontide vahetust, ostsin B jupid 600 kaks tükki, tänaseks vahetatud ringi juba a osade vastu 500 tk, ülejäänud oli korras, kui uskuda ülevaatus punkti kontrollimist.
Olen sõitnud kuskil 30 000km, ja nüütseks vahetanud eest lisaks kontidele, ühe poole stabika puksid(500), piduri ketad(800tk), klotsid(1000 komplekt) ja kõik tagumised silla vardad Lemförderi omad 9000, ülejäänud on juba nipet näpet.
Kõik mis liigub, see kulub
Kaido
Postitused: 38
Teemad: 0
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Täna oleme siis septembris ja selline jutt :
Rolz Kirjutas:Ostes oli 70 000 ls, nüüdseks 120 000ls, ajaliselt 10 kuud
Amordi ring 8000 kr
Käesoleva aasta 11 .jaanuar oli selline jutt :
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3628&page=2
Rolz Kirjutas:Olen nüüd G-mees(400 CDI V8) olnud 5 kuud ja 50 000 km....
Amort 3500 kr/tk
Siit võib järeldada, et G pole mitte paha auto, vaid aeg, mis on kulunud remondile võrreldes mõlemat postitust on julmalt pikk või mis.
Noh amordi hind on ka natuke nihkes.:bigsmile:
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Gre Kirjutas:P.S. Kus küll noored mehed võtavad keset äripäeva sellise aja, et
istuda arvuti taga ja edastada pikki arutelusi mõttetutel teemadel.
Ju siis ei ole midagi muud mõistliku teha.
Momendil, kus on eriti soodne majandustegevuse kasvu perjood,
tuleb anda ainult tuld.
Kui tulevad rasked ajad ( jah see tuleb kindlasti ) on aega küll arvuti taga kirjutada keskpäevaseid memuaare ja tilli lapikuks istuda.
Teil kodanik Gre on ikka väga igav, et mu postitustes näpuga järge ajada? Või on teil need rasked ajad käes?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
lissalt jutu jätkuks mida eespool oli juba arutatud:
mulle on kõrva jäänud, et just audisid peedistatakse saksas kõige rohkem... audi V6 2,5TDI on täielik loodusõnnetus... lisaks veel audi automaatkastid... :help: kõige hullem on audit remontida, sellega pole lihtsalt insenerid arvestand. aga no quattro on muidugi tase, sellest ka talvine audi eelistus.
turbod lendavad kõigil turbomootoritel, sest reeglina kasutaja on lammas!
kui võrrelda juppide hindasid, siis ise olen pidanud mitmeid audisid ja mersusid(paaril sõbral bmw'd), siis mina ütleks, et kõige odavamad jupid oleks nagu mersul, siis audil. bemmi jupid on ikka täiesti nägemist.
soovitan tähelepanu juhtida sellele, et eestist ärikate käest ostetud autod on reeglina tohutu läbisõiduga ja enamasti laksus peast ostetud ja ära vuntsitud, sest suure läbisõiduga autod on jõhkralt odavamad saksas ja kui sellele veel avarii otsa liita, siis saab ikka ulme odavalt kätte ja siin turuhinnaga maha lükatakse. kindlasti on erandeid.
Postitused: 375
Teemad: 25
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Mercedes-Benz on raudselt kõige odavam pidada (kui arvesse võtta ühesuguses seisundis autod)
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
peetud e mersut 5 aastat. E 230. ostes ei olnud vaja midagi teha (tervitan siinkohal silberauto töökat kollektiivi).
ajapikku hakkasid õlid ja sillad käsikäes igal vahetusekorral koos uuendamist tahtma. ma olen ka närvihaige ja ei kannata sugugi kolinaid.
silla vidinad ei olnud küll kallid, aga neid läks palju. ära tossas ka kliima (täpne leke leidmata, seega vahetati kogu kama -25000). ära lõhkusin ka kliima ploki salongist, selle sain kusagilt lammarist 5000. letikaks pakuti 35. klotsid koos vahetusega ca 2000. pidurikettad olid vist 1000 ringi tükk... neid sai ka selle aja jooksul kord vahetatud. tagasilla differ - 45000. aku plussklemm oskas põhja alla ära ussitada, siis ei läinud ta enam käima. neste kvaliteetbensiin sai katalüsaatorist ka jagu, selle hinda ei mäleta. 25 vist... või oli odavam. aga muidu oli iga hooldus ca 10000. sõitsin stabiilselt ca 50000 aastas. regulaarselt põlesid läbi esimeste tulede pirnid, nii gabariidi kui sõidutuled. vahel viis varga näpp peeglid ka jalutama. muu nagu ei meenu...
edasi. 7mene bemm - 750 il. 5,4 liitrine, v12. sõita mõnus. auto ise imeb lurinal. elektroonika lõpetab igasuguse koostöö, see sahk seisab keset ülemiste ristmikku ja kirjutab malbelt ekraanile mingi teate, mille sisu lühidalt selline, et praegu pole siiski mõistlik üritada teda uuesti käivitada...
kõik andurid, mis rataste küljes, vahetati ära kaks ringi, veel hulk pudinaid padinaid - tulemuseks see, et UM-ist ära sõites kuni haabersti ringini tuled ei vilkunud. seal hakkas kõik jälle samamoodi peale. UM-is ei ole kiirteeninduse osa üldse. teenindajad on ebaviisakad ja järjekorrad pikad. töö kvaliteet kehv ja suhtumine vastik.
bemmiga lõppes see elektroonika saaga siiski mingi saksast kohale lennanud tehaseonuga ja garantiiremondi nimeliselt siis.
sillavidinad olid sellele veel odavamad, aga detaile ei mäleta. esiamort vist oli suurusjärgus 35...
edasi. audi A8 q. 4,2 v8.
klotsid/kettad 15000. klotse läheb komplekt aastas. sillas kipub kolisema ka kiiresti hakkama miski. kuivõrd sõiduk ei ole uuena ostetud, siis pole ime, et konditsioneeri pump pekkis - 12000. esisilla kõik puksid ja pudinad koos tööga ka 15000. aknapesu vedeliku pump 9000. no neid ei pea vast rohkem ostma ka...
ksenooni plokk 7800. käigukasti ja mootori vahelt libistas õli ka välja, kogu see töö oli terve päeva ettevõtmine revalis. vist 3-4000. märkimist väärib veel, et 30 kroonine kliima juhtploki valgusti vahetatakse ära 1200 krooniga. suure mootori sisse läheb õli ka palju.
audi igakordne hooldus umbes 15000. kuivõrd e Mercedes-Benz ja a8 omavahel päris võrdsed ei ole, siis minule tundub pidamine enamvähem samas suurusjärgus. ma ei usu, et s Mercedes-Benz hooldamine odavam oleks...
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
seitsmene Kirjutas:peetud e mersut 5 aastat. E 230. ostes ei olnud vaja midagi teha (tervitan siinkohal silberauto töökat kollektiivi).
ajapikku hakkasid õlid ja sillad käsikäes igal vahetusekorral koos uuendamist tahtma. ma olen ka närvihaige ja ei kannata sugugi kolinaid.
silla vidinad ei olnud küll kallid, aga neid läks palju. ära tossas ka kliima (täpne leke leidmata, seega vahetati kogu kama -25000). ära lõhkusin ka kliima ploki salongist, selle sain kusagilt lammarist 5000. letikaks pakuti 35. klotsid koos vahetusega ca 2000. pidurikettad olid vist 1000 ringi tükk... neid sai ka selle aja jooksul kord vahetatud. tagasilla differ - 45000. aku plussklemm oskas põhja alla ära ussitada, siis ei läinud ta enam käima. neste kvaliteetbensiin sai katalüsaatorist ka jagu, selle hinda ei mäleta. 25 vist... või oli odavam. aga muidu oli iga hooldus ca 10000. sõitsin stabiilselt ca 50000 aastas. regulaarselt põlesid läbi esimeste tulede pirnid, nii gabariidi kui sõidutuled. vahel viis varga näpp peeglid ka jalutama. muu nagu ei meenu...
mis aastast või mis kere? e mersut 230 on 3 eri keret... eeldan, et w210 "punnsilm"?
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
panen siis oma auto remondi kulud kirja.
Autoks siis w202 c240 ostes oli 108 tuhat km pudinatega ees nüütseks pool aaastat aktiivselt sõidetud 130 000 km ette kerinud ja tuleb juba kolmas õli vahetus. Muidugi sai ka peale ostu tehtud kasti õli vahetus orig. õli läks sisse. koos vahetusega oli kokku 1000 eeku. Tagasilla õli kah vahetatud originaali vastu see maksis pea tuhat krooni. Ning ka küündlad (Bosch platinum 12 tk 180eeku tk.)
kui selle aja jooksul on vahetatud Õhukulu mõõtja (eelmine omanik ostis selle 107 000km juures seega kehtis garantii)
garantii korras vahetati järve silberis muidu hind esinduses mingi 4-5 tuhande vahel.
vahetatud esimesed klotsid orig. ei mäleta hinda täpselt ja nüüd eelmise kuu lõpus sai ka tagumised klotsid vahetatud orig. 700eek komp. silberis.
ja vahetatud on ka väntvõlli otsas olev leevendusega rihma seib 1400eeku siis kogu komp. rullik,simmer ja polt ning rohkem hetkel pole vajanud.
Postitused: 46
Teemad: 7
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
31-03-2008, 12:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2008, 01:01 AM ja muutjaks oli Virolainen.)
w123 200d (alias Eeslike)
Ostetud Soomes romula värava tagant 800 euri. 2 aastat tagasi. Läbisõit oli 462 000. Praeguseks lisandunud umbes 50 000 km
Remont:
esiamordid, vist 500kr tk, tagaamordid, 500 kr tk. tagalaagrid, 700 kr tk, esilaagrid 300 kr, hõõgsüüterelee, tagapidurisadulad 450 kr tk. Klotsid kõik kokku miski 700 krooni, tagaumised rattakilbid 1100 kr 2 tk. Töökodadele kokku töö eest maksnud vast 8000 krooni.
Varuosadeks ostetud miski 400 euri eest 2 masinat mis "puhtaks tehtud" (istmed, radikas, genekas, 3L diisel mootor, esimene iluvõre, rehvid lõpuni sõidetud, 3,07 differ, salongi jubinaid nii et jube, käigukast juba alla keeratud) Tööriisatd hangitud miski 3000 krooni eest.
Kord läks radikas jääss-30 c -ga. Radikas ja veepump varumasinatelt kasutusse läksid.
Sain tünga 5 -se käigukastiga, oli veoauto oma! Muidugi aru sain sellest alles siis kui juba ringi sõitsin. Esimine käik oli üliaeglustatud. Kuusankoskisse se läks ja varukast alla. Kast tappis ära ka akrdaani liigendristi, nii et sai seegi (kasutatud) uus alla keeratud. Kasti seiklus about 10 000 mind vaesemaks tegi. Aga siis ostsin Alfameri raamatu ja hakkasin ise kruttima.
Miski 4 õlivahetust kahh tehtud.
Boonus: tehnika harrastus.
Tjuuning-: Apexi õhufilter 1800 krooni, elektri ventikas radikale 300 krooni, andur sellele 150 krooni. Helisüsteeme aretatud miski 5000 krooni eest. Praaeguseks juba raadio lagunes ära ja vaja uut.
Ühesõnaga: Juppide hinnad on sellised et erilist muret nad ei valmista ja miskit teha vaja on üsna harva. 2007 suvel Eestis sõitsin masinaga miskit 8 kuud üldse kapotti peaaegu lahti tegmatta, va 1 õlivahetus, ja polnud kahh miskit viga.
Auto jätkuvalt kasutuses. Otsin talle kompressorit ja tegelen ennatava hooldusega.
|