Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mb s300 td w 140
#1
tere kolleegid

on nagu plaanis autot vahetama hakata ja endale silma hetkel internetist jäi selline isend http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

et küsimus siis selline et kas keegi on ka vaatamas käinud ,kas ka on oma hind väärt kui heas korras või äkki kellegil mingi isiklik arvamus või kontakt selle autoga

suured tänud
ette tänades
parimat soovides
margo
mercedes-benz das is aine autu
Vasta
#2
sooviks ka mingit ostuabi kui ise sinna jõuan nüüd ükspäev et mida peaks jälgima ja millega arvestama
mercedes-benz das is aine autu
Vasta
#3
aga oskab äkki keegi öelda et kas see 3,0 on väga pirtsakas venemaa kütte suhtes
mercedes-benz das is aine autu
Vasta
#4
buddy Kirjutas:aga oskab äkki keegi öelda et kas see 3,0 on väga pirtsakas venemaa kütte suhtes

Kas Eestis kütus otsas? Ei tohiks muidu pirtsakas olla, peaks olema sama mootor mis spetsiaalselt ka ümbermaailmareisil käinud G klassidele peale pandi, just erinevate kvaliteetidega kütuse talumise pärast.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5
allan1 Kirjutas:Vii enne ostu Silberisse kontrolli! Mina sain tutvuse kaudu tasuta, aga muidu vist kuskil 1000 eegu kanti

aga miks kohe silberisse
kas teist kohta ei ole?
ja 400eeki eest teevad sulle häid kontrollimist
Vasta
#6
Huvitav on ikka, kus kohas sellise hinnaga on võimalik auto seisust info saada?
The soul smells like diesel
Vasta
#7
Kui sa küsid minu käest, vastan, Pärnamäe tee 4a
Diagnostikat samuti tehakse
Vasta
#8
buddy Kirjutas:aga oskab äkki keegi öelda et kas see 3,0 on väga pirtsakas venemaa kütte suhtes

mul on küll 3,5TD aga ei saa midagi halba öelda venemaa kütte kohta, eks siin tanklates ka üks paras solk ole.....
Vasta
#9
igiliikur Kirjutas:
buddy Kirjutas:aga oskab äkki keegi öelda et kas see 3,0 on väga pirtsakas venemaa kütte suhtes

mul on küll 3,5TD aga ei saa midagi halba öelda venemaa kütte kohta, eks siin tanklates ka üks paras solk ole.....

endal oli ka kunagi 3,5 td ja sellega võib tõesti millega iganes sõita kasvõi pissi paaki ja sõidab ikka aga jah tahtsingi just infot et kuidas see 3,0 td selles suhtes on aga nagu siin juba spetsialistid ütlesid et ei pidanud pirtsakas olema siis minu jaoks ju hästi
mercedes-benz das is aine autu
Vasta
#10
aga kas ka sellel mudelil mingeid tüüpvigasid on esinenud . Näiteks; käigukastid, tagumine õhkvedrustus
mercedes-benz das is aine autu
Vasta
#11
buddy Kirjutas:aga kas ka sellel mudelil mingeid tüüpvigasid on esinenud . Näiteks; käigukastid, tagumine õhkvedrustus

3.0 on janusem kui 3,5 linnas vahe pea 2L sajale . Kere kipub roostetama , liistude alt , esitiivad , tagaluugi kroomliistujuurest . Käimakastil soovitan jälgida teiselt- kolmandale käigu vahetamist , et ei tekiks tühja kohta . Tagaklaas ,et ei oleks õhumulliga klaasi alanurkades . Peeglid võiksid üle kontrollida , et ei lapendaks . Veermik lase kindlalt üle kontrollida . Auto ise raske ja isegi kui puxid läbi ei anna sileda ja konarliku teepuhul eriti tunda , küll aga rööpas tee puhul jääb auto kuidagi vedelaks . Mootor peaks nurruma ...kui käib valjema laginaga siis põhjust pihustiocasi vahetada . Jälgi ka et servo (uste ja luugi isesulgumine ukse või luugi esimesse astmesse kinnilükkamisel) töötaks . Tüüpviga on samuti roolivõimu lekkimine .
Õhkvedrustust antud isendil ei tohiks olla ,minuarust :wink:

Kui autot on hooldatud kenasti siis on temaga üsna mitmeid tuhandeid km-d võimalik probleemivabalt kulgeda .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#12
Kuldar Kirjutas:
buddy Kirjutas:aga kas ka sellel mudelil mingeid tüüpvigasid on esinenud . Näiteks; käigukastid, tagumine õhkvedrustus

Käimakastil soovitan jälgida teiselt- kolmandale käigu vahetamist , et ei tekiks tühja kohta .

Mis selle teise-kolmanda tühja koha kadumiseks tegema peaks?
Vasta
#13
igiliikur Kirjutas:
Kuldar Kirjutas:
buddy Kirjutas:aga kas ka sellel mudelil mingeid tüüpvigasid on esinenud . Näiteks; käigukastid, tagumine õhkvedrustus

Käimakastil soovitan jälgida teiselt- kolmandale käigu vahetamist , et ei tekiks tühja kohta .

Mis selle teise-kolmanda tühja koha kadumiseks tegema peaks?

kast maha ja lahti võtta ning sidurikettaid vahetama hakata + muud lisatarvikud = keskeltläbi 8-10 k raha .AT kastide remontija :Heigo 5133049
Mina sain abi igaljuhul .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#14
Õhkvedrustust antud isendil ei tohiks olla ,minuarust :wink:

vabandust mitte õhkvedrustus vaid reguleeritavad amordid .......üks päev vaatasin ja proovisin ühte sellel oli taguots hirmus jäik omanik ise ütles et ei ole tema saanud seda asja paika aga ise miskipärast kahtlustan et seal äkki midagi tuksis ja kas siis nendel kui on amordipuks läbi tuleb väljavahetada koos amordiga või saab ka eraldi mulle öeldi et ainult koos ja see mida mina testisin sellel ka to 2-3 käigu viga küljes nüüd siis tean .............ei teagi nüüd vist ikka jään selle vana hea 3,5 juurde või mida enamus arvab minul vähemalt ei olnud sellega mingeid probleeme.........või akki keegi räägib mind ära teist pidi mõtlema
mercedes-benz das is aine autu
Vasta
#15
buddy Kirjutas:Õhkvedrustust antud isendil ei tohiks olla ,minuarust :wink:-kirjutas kuldar

vabandust mitte õhkvedrustus vaid reguleeritavad amordid .......üks päev vaatasin ja proovisin ühte sellel oli taguots hirmus jäik omanik ise ütles et ei ole tema saanud seda asja paika aga ise miskipärast kahtlustan et seal äkki midagi tuksis ja kas siis nendel kui on amordipuks läbi tuleb väljavahetada koos amordiga või saab ka eraldi mulle öeldi et ainult koos ja see mida mina testisin sellel ka to 2-3 käigu viga küljes nüüd siis tean .............ei teagi nüüd vist ikka jään selle vana hea 3,5 juurde või mida enamus arvab minul vähemalt ei olnud sellega mingeid probleeme.........või akki keegi räägib mind ära teist pidi mõtlema
mercedes-benz das is aine autu
Vasta
#16
Suht hiljuti tehti Tehnikamaailmas test, kasutades Eesti & Soome Statoili ja Neste jaamade kütet - katsed viidi läbi Lennukolledži laboris. Ütleme nii, et tulemuste vahed olid tühised - järjekorde müüt murtud.
Vasta
#17
Nii palju kui mina tean ei ole 300td ja 350 td vahet muud kui mootorite erinevus 300td uuem ja kui keegi väitis ,et linnas janusem siis ju oli midagi viga.S 300 td on küll üks töökindel loom kui ei ole eelnevalt juba ära ruunatud.Need tüüpilised puudused milledest eelnevalt räägiti ilmestavad autot mis on olnud omaniku käes kes pole raatsinud teha mitte kui midagi.Korralik S300td on kindlasti väärt investeering kuid ei tohi unustada ,et ta vajab ka hooldust.
P.S Auto oli juba müüdud kas ostsid ära?Millised on kommentaarid?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mb w140 s300 sureb välja pikkvint 10 6,806 09-02-2019, 06:55 PM
Viimane postitus: pikkvint
  w 140 abs. Kaado12 3 4,661 18-08-2017, 03:24 PM
Viimane postitus: tomcraft
  W 140 tagasilla hoovad-vardad. aqu77 9 7,594 26-05-2015, 12:33 PM
Viimane postitus: aqu77
  S300, S350 endriks 1 2,378 03-07-2014, 10:27 PM
Viimane postitus: l3gion
  w 140 peatoed erko1 1 2,243 28-11-2013, 11:36 PM
Viimane postitus: Heinar
  W 140 350td automaatkast aivar1970 2 3,391 25-02-2013, 06:51 PM
Viimane postitus: aivar1970
  S350td W-140 Esitulede pinge Mihkel1986 3 3,668 31-01-2013, 01:48 PM
Viimane postitus: Heinar
  W 140 puhuri rulliku valgustuspirnide vahetus. aqu77 0 1,872 31-03-2012, 08:44 PM
Viimane postitus: aqu77
  W 140 ABS andur ja puhur. Veiko66 2 3,996 07-12-2011, 07:33 PM
Viimane postitus: Veiko66
  S300 w140, 130kw ei käivitu... 500sel 10 10,950 16-02-2011, 01:43 PM
Viimane postitus: evilman



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne