Postitused: 594
	Teemad: 27
	Liitus: Nov 2007
	
Maine: 
0
	 
	
	
		kontrolli stabika kinnitusi mis kere külge lähevad. ülalt otsast murduvad ära ja siis hakkab kolistama ja suurematel mootoritel ka vastu karteripõhja taguma. isiklik kogemus.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 126
	Teemad: 16
	Liitus: Mar 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		kas esiots pole alla vajunud - äkki on vedru(d) katki läinud
	
	
	
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 41
	Teemad: 11
	Liitus: Nov 2007
	
Maine: 
0
	 
	
	
		stabika ma võtsin alt ära korraks ( üks kinnitus on katki) 
amordi padjad on ka uued .
ja esiots on küll madalamal aga seal miskid sportvedrud ja need terved .
aga kui rooliotsad või amordid läbi siis ei anna niimodi tunda need konarused teel vä?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 535
	Teemad: 46
	Liitus: Jan 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Mittekorras rooliamort paneb küll ujuma,aga kas ka koliseb.......
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336
	Teemad: 100
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
37
	 
	
	
		Amort võib koliseda, kuigi summutab veel õõtsumist päris hästi.
Rooliotsad võivad vabalt koliseda.
Pendelhoob võib koliseda.
Kivi vedrukanduris võib koliseda.
Neti teel ei saa diagnoosida. Võta heebel ja mine auto alla liigendeid väänama! Seal, kust loksub, ka koliseb...
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 126
	Teemad: 16
	Liitus: Mar 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		mul oli selline juhtum, kus carstopis vahetati šarniirid ja rooliotsad. helistati ja öeldi, et vedrud ka katki, pandi uued, kuid VALED. krdi oinad ei tea siis, et 124-le ei ole ainult ühed vedrud olemas. auto muutus väga jäigaks ja hakkas kõiki teekonarusi lugema. ja just need paranduskohad jne on kenasti häirivalt tunda
võimalik, et tegu ei ole sportvedruga vaid äravajunud vedruga. kui R6 mootor aiste vahel, siis saab vedru koormust nii et tapab ja tavaline(mitte tugevdatud) b-vedru võib päris kiiresti ära vajuda.
	
	
	
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 41
	Teemad: 11
	Liitus: Nov 2007
	
Maine: 
0
	 
	
	
		nii nüüd on kõik esisilla jupid vahetatud ...ja ongi  parem sõita. Stabika veel alla panema ja sillastendi ära tegema siis on päris hea ...aga seda kolksumist põhjustas mul vist mootoripadi ???? Sest seal oli see alumine kinnituspolt lahti.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 41
	Teemad: 11
	Liitus: Nov 2007
	
Maine: 
0
	 
	
	
		aga tekkis veel üks küsimus. 
Üks pakkus mulle (esivedrusid) mis on lühemaks lõigatud ...vist et madalam oleks jne ...aga ma hakkasin mõtlema et ega see lõikamine ju head verdule ei tee ja kas lõigatud verdu läheb jäigemaks või pehmemaks ????
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 407
	Teemad: 8
	Liitus: Sep 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		jäikus vast vedrul ei muutu. aga madal peax olema kõvem ja pehmem kõrgem jne...
ühesõnaga ega see õige äri ei ole!! kui ise hakataxe sport vedrusi "lõikama"