Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
560 SEC 1991
#1
Tere,

Nüüdseks ca nädala jagu nimetatud masina õnnelik omanik. Masin Jaapani taustaga, mina Eestis esimeseks omanikuks.

Esmased mured järgmised:

Tühikäigul kerge lonkamine töösooja mootori puhul;

Salong ei soojene, kuigi mootori töötemperatuur maanteesõidul ca 70. Seistes läheb seest soojemaks;

Armatuuri all käib pärast kliimaseade "0" nuppu vajutades ilge kolakas, nagu oleks kellelegi otsa sõitnud (esimesel korral pimedal teel ehmatas ikka korralikult äraSmile;

Elik abipalve järgmine:

- Palun soovitage head diagnostikut, kes tuvastaks lonkamiseprobleemi.
- Samuti sooviks soovitust ettevõtte osas, kes müüks mõistliku hinnaga uue termostaadi?
- Kes võiks uurida kliimaseadme hingeelu ning vigade korral selle remondiks?
- Kust saaks soodsaima hinnaga uued klaasid esilaternatele (Jaapani "pilusilmad" vahivad teatavasti väärat teepooltSmile?

Ette tänades
amatöörautojuht
Vasta
#2
Lonkamise vastu aitab: Tühikäigu pöörete regulaatori vahetus.
Teiseks lõhnab termostaadi vahetuse järele!
Vasta
#3
Kas tuleklaasid siis valed, rool ju õigel pool meie mõistes?
Suloga nõus, termostaat vaheta kindlasti ära.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#4
Just- rool on seal kus peab, tuled vahivad aga vasakusse teepeenrasse.
Alul pelgasin, et pimestab vastutulijaid, kuid senistel sõitudel ei ole vilgutamist olnd.
Päeval kasutan enivei udulaternaid ja parktulesid.

Termostaadist- missugusest poest seda kõige mõistlikum küsima minna?
amatöörautojuht
Vasta
#5
Telepoiss Kirjutas:Just- rool on seal kus peab, tuled vahivad aga vasakusse teepeenrasse.
Alul pelgasin, et pimestab vastutulijaid, kuid senistel sõitudel ei ole vilgutamist olnd.
Päeval kasutan enivei udulaternaid ja parktulesid.

Termostaadist- missugusest poest seda kõige mõistlikum küsima minna?

Poodi ei oskagi nii äkki soovitada, äkki näiteks Kadaka MB. Mäletamist mööda väga kallis polnud, ca 300 - 400 eeku vist.
Tuled äkki Jaapani liikluse järgi regullitud, siis näitavad meil vist jahh täiesti rappa. Ikkagi olen seda meelt, et kui rool vasakul siis klaasid ka selle järgi. Kui just mõni pilusilm pole ise ära vahetanud...
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#6
kle sulo, kuda krt ICV mootori lonkama paneb? Smile

alusta küünaldest, kõige odavam.

termostaadi saad www.autoekspert.ee või www.teeme.ee.

õiged tuleklaasid saad silberist, kui mälu ei peta siis kunagi oli ca 900kr/tk.
Vasta
#7
Raadioga samuti jaapani jant- kena Becker Mexico 2000, isegi pult kaasas, kuid sagedusala teine, kuulata võimalik vaid 88,3 ja 88,8 MHz.
A hääl on puhas, vanu kassette pelab kenasti. Välimuse ja originaalsuse tõttu ei raatsi välja visata.
amatöörautojuht
Vasta
#8
marek Kirjutas:õiged tuleklaasid saad silberist, kui mälu ei peta siis kunagi oli ca 900kr/tk.
mälu ei petnud.

vasak A0028267690 - 986,63 - laos 0
parem A0028267790 - 672,31 - laos 0

imelik vahe hindadel.... parema poole koodiga mingi kala vist.


Telepoiss Kirjutas:- Kust saaks soodsaima hinnaga uued klaasid esilaternatele (Jaapani "pilusilmad" vahivad teatavasti väärat teepooltSmile?

kle, aga reflektorid ju ka teised... aint klaasist ei piisa vist.
Vasta
#9
olge tänatud nõu andmast!
amatöörautojuht
Vasta
#10
ICV ei pane kuidagi tühikäiku ujuma vaid mõjutab täpset pöörete hulka.
Küünlad, küünlajuhtmed, rootor, jagajakaas - kogu süütsüsteem käi üle (või kui raatsid kohe kõik uus ja mured murtud).
Tuleklaasiga - vasakpoolne võib olla kallim kuna suurem müügiartikkel kui parempoolne.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#11
Telepoiss Kirjutas:...
Salong ei soojene, kuigi mootori töötemperatuur maanteesõidul ca 70. Seistes läheb seest soojemaks;
...

70 on muidugi vähe, aga värsked kogemused kliimaautomaadiga SELli kohta räägivad muud. Meil on kah temp jätkuvalt alla 80, kuid tuba kenasti soe (nende ilmadega vähemalt). Meie vahetasime monoklapi. Silberis letihind 3600.

Kas Sul kah kliimaautomaat (too nuppudega variant)? Sellel peaks samuti monoklapp olema. Võta südamik välja (kinnitub nelja kruviga) ja vaata, mis nägu seal elu on. Mingit saasta ega roostet seal olla ei tohi. Samuti peab varras poole sentimeetri ulatuses takistusteta liikuma! Ning klapi ja mähise vahel käiv membraan peab terve olema! Meie masinatel on kahel olnud membraan katki ja seetõttu sarnane jahtumine ning nigel soojenemine. Nüüd on terve membraan ja klapp töötab ilusti (veel...)

Meie masin teeb kah kolaka, kui 0 peale panna. Tõsi, see kolks on vaikne ja väga ei sarnane naabrimutist ülesõitmise helile...Confusedilly:

Lonkamise põhjuse jälitamist tasub alustada küünaldest, juhtmetest ja jaoturikaanest-rootorist. Kui need korras, siis tasub alles pritse poole kiigata.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  R107 560 mootori remont ehre 3 278 17-07-2024, 02:09 PM
Viimane postitus: Rolz
  C126 SEC kapoti lukustus dinowalk 13 3,018 01-06-2022, 12:38 PM
Viimane postitus: v6sa
  SEC fännidele MAV 14 2,866 04-12-2021, 03:54 PM
Viimane postitus: väikemees
  C126 560 säde kadunud Nitram 3 3,772 13-05-2018, 09:56 AM
Viimane postitus: hents99
  Sec kereosade hinnad. 140KW 3 4,026 30-03-2016, 05:57 PM
Viimane postitus: nostromo
  500 sec 140KW 9 8,830 23-03-2016, 01:46 PM
Viimane postitus: 140KW
  300ce 24v 1991 puterdab ja sureb välja mario86 7 5,855 09-08-2013, 04:16 PM
Viimane postitus: Mondos
  MB 500 SEC tühikäigu probleem partelson 4 3,962 27-06-2013, 12:30 PM
Viimane postitus: Blue Chip
  c124 3.0 132kw 1991.a mootor . Kristjan19 11 6,856 23-11-2012, 05:55 PM
Viimane postitus: Kristjan19
  c124 3.0 132kw 1991.a mootor . Külmaltkäivitamine Kristjan19 1 2,688 23-11-2012, 05:01 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne