Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
560 SEC 1991 Kadaka teelt
#1
tere,

broneerisin eile dalingeri platsil pealkirjas nimetet masina. ahvatlesid eelkõige kere ning sisu seisukord, samuti mootori kena töö.
vigade poole pealt jäid esmalt silma salongisoojenduse kummaline töö, kottis laepolster, mõned kriimud stangedel ning käigukangi raske käik.

kuna tegu on minu esimese kokkupuutega W126 masinatega, pärin, kas keegi asjatundlikumatest foorumlastest samuti seda masinat piilumas käind ning oskab masina seisukorda lähemalt kommenteerida?

parimatega
amatöörautojuht
Vasta
#2
Telepoiss Kirjutas:tere,

broneerisin eile dalingeri platsil pealkirjas nimetet masina. ahvatlesid eelkõige kere ning sisu seisukord, samuti mootori kena töö.
vigade poole pealt jäid esmalt silma salongisoojenduse kummaline töö, kottis laepolster, mõned kriimud stangedel ning käigukangi raske käik.

kuna tegu on minu esimese kokkupuutega W126 masinatega, pärin, kas keegi asjatundlikumatest foorumlastest samuti seda masinat piilumas käind ning oskab masina seisukorda lähemalt kommenteerida?

parimatega


Tubli poiss siis, Telepoiss :bigsmile:

Puhkuse ajal käisin seda uudistamas, täitsa värske eksemplar kusjuures. Proovitiir ja mis seal ikka... 100kilo juba maksabki üks keskmisest kobedam sec meie maal.
setud sõitsid seciga
Vasta
#3
Äkki see?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
CL500 & ML500
Ameerikaautode lammutus Eestis.
http://www.v8import.com/SWE/?group=5

Vasta
#4
Pets77 Kirjutas:Äkki see?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

yep
Vasta
#5
Loodame, et õnnestub ja see hõbedane liitub ikka meiega :bisou:
Muidu ongi ainult mustad maafia autud.
Edu!
setud sõitsid seciga
Vasta
#6
masin saab olema kasutuses nö hobisõidukina paari möödunud aasta tsiklikaifimise asenduseks.
hetkeseisuga on lepitud, et esmaspäeval korraldatakse omaniku ja dalingeri poolt kogu paberimajandus ning registreerimine, õhtul pärast hinna tasumist võin seega pidulikult võtit keerata.
loodetavasti ei teki probleeme ark-i suunalt (väljastpoolt eu-d toodud masin, tüübikinnitused, esituled, etc), kannatamatus on lihtsalt suur Smile
häirib tugevalt, et ei õnnestu autot säästa soolase tee eest (visuaalsel vaatlusel ei õnnestunud kerelt roostejälgi leida). kodus läheb kaunitar aga pärast soola mahapesemist kohe garaazi ja jääb kevadet ootama.
amatöörautojuht
Vasta
#7
Telepoiss Kirjutas:masin saab olema kasutuses nö hobisõidukina paari möödunud aasta tsiklikaifimise asenduseks.
hetkeseisuga on lepitud, et esmaspäeval korraldatakse omaniku ja dalingeri poolt kogu paberimajandus ning registreerimine, õhtul pärast hinna tasumist võin seega pidulikult võtit keerata.
loodetavasti ei teki probleeme ark-i suunalt (väljastpoolt eu-d toodud masin, tüübikinnitused, esituled, etc), kannatamatus on lihtsalt suur Smile
häirib tugevalt, et ei õnnestu autot säästa soolase tee eest (visuaalsel vaatlusel ei õnnestunud kerelt roostejälgi leida). kodus läheb kaunitar aga pärast soola mahapesemist kohe garaazi ja jääb kevadet ootama.

Oota aga see ju seisab platsil mitte vura tänavatel?? Pole soola ju näindki, parem ära näita ka talle. Talvega vist on selleks aastaks kõik, vast pääseb suuremast söövitamisest siis.
Aga see käigukangi lugu ikkagi, pole veel kuulnd et automaadil kang raskelt on liikunud...
setud sõitsid seciga
Vasta
#8
dalingeril olevat sealse töötaja sõnul komme suvaliste numbritega arki registreerima sõita.
seega pole mõtet kojusõiduks platet kohale tellida, pesta tuleb enivei.

käigukastist:
niipalju kui dalingeri värava taha jääval päris suurel platsil proovida sai töötas kast kohaltvõtul ja kiirendamisel kenasti, suurel teel muidugi proovimata. kang aga oli tõesti raske liigutada, kuid käigu rakendumine on pärast sisselülitamist jällegi sujuv ja helitu.

nivoovedrustuse korrasolek samuti teadmata, anumas oli tase korralik, visuaalis masin samuti "sirge"
selle kontrollimine jääb siis samuti hilisemaks Smile
amatöörautojuht
Vasta
#9
Oligi aeg, et keegi selle iluduse ära ostaks, igati ponks Jaapanist toodud auto paistab. Käigukang võib raskelt alguses liikuda küll seisnud autol, ise kogenud.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#10
Ma ei saa aru, mis tüübikinnitused?
See on ju Euro Spec auto ja mingeid probleeme ei tohiks tulla segga ARKis, kõik vastab EU normidele, kust toodud on ku saladus pole siis?

Käigukang - üldiselt juhtub see siis, kui kast on maas käinud ja tagasipanekul ei ole kasti küljes olev hoob korralikult auto käigukangi suhtes paika reguleeritud ja liigutamisel ei ühti käigukangi ümbrise plaadi käikude asendid kasti käikude asendiga. Üks autosse ja teine põhja alla ja 15 min reguleerimist. Lambist see muidugi paigast ära ei lähe...

Katus - Kahjuks SECi laepoltrite tüüpviga, palju päikest on see auto näinud. Ja laepolstri vorm on tehtud papist ja sinna on polstririie peale liimitud, ega muud ei olegi kui lahti võtta korralikult ja tagasi liimida.

Sool - usu mind, see s**t ronib sellistesse kohatdesse, kust sa seda survekaga eales maha ei pese, kui sa just autot küllili ei keera pesemiseks, piduri/nivoo torustiku ja põhja vahele, kereküljes olevate vedrukodadesse jnejne. Sa ei saa muidu magada, vii trieleriga see koju...auto tänab sind hiljem selle eest, muidu saab šoki kui seda soola näeb...
Seda enam et kahjuks ilmselt andis L ja P ilm põhjust soolaliikuliter jälle mõnuga lepingut täita linnas ja võtta kõik, mis võtta annab...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#11
... käigukangikuliss hakkab kinni jääma kuna auto on seisnud või on vähe sõitnud viimasel ajal . Mõnedel autodel jääb kuliss isegi nii kinni ,et ei tule Drivest kaugemale ...kuna tavaolukordades kasutatakse harva 3-2 käiguasetust . Imre (kadaka) juurest saab abi .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#12
Minu isiklik arvamus, aga sellist autot ma küll sinna õli sisse ei viiks...
Katsu põhja alt hoovastikule pilk peale visata ja proovi määrida...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#13
aitäh soovituste eest!
kusjuures amatöör siinkohal punastab- mulle on teadamata kas masin 2 või 4X nivoo.
nivood järeldan sellest, et kõrvalseisva 500SE-ga võrreldes oli kapoti all vasakul täiendav hüdroõli anum.
amatöörautojuht
Vasta
#14
Telepoiss Kirjutas:aitäh soovituste eest!
kusjuures amatöör siinkohal punastab- mulle on teadamata kas masin 2 või 4X nivoo.
nivood järeldan sellest, et kõrvalseisva 500SE-ga võrreldes oli kapoti all vasakul täiendav hüdroõli anum.

2x nivoo paistab ikka. Tegelikult polegi SEC-i kohanud 4x nivooga, sedaane küll.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#15
Rolz Kirjutas:Minu isiklik arvamus, aga sellist autot ma küll sinna õli sisse ei viiks...
Katsu põhja alt hoovastikule pilk peale visata ja proovi määrida...

...ei hakka vaidlema ,et antud koht "õline" poleks :bigsmile: kuid isiklikult soovitan seal Martini jutule pääseda , alati korrektne ja puhtas tunkes ringi sebiv asjalik kutt . Mina oma autot pole igatahes "õlisemana", kui ta enne oli , tagasi saanud :wink:
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#16
Neil endal on platsil käru olemas vedamiseks,aga soovitan lihtsalt auto kuiva ilmaga ära transada.Küsi kas lubavad hoida senikaua kui ilm kuivab.
CL500 & ML500
Ameerikaautode lammutus Eestis.
http://www.v8import.com/SWE/?group=5

Vasta
#17
Kuldar Kirjutas:... käigukangikuliss hakkab kinni jääma kuna auto on seisnud või on vähe sõitnud viimasel ajal . Mõnedel autodel jääb kuliss isegi nii kinni ,et ei tule Drivest kaugemale ...kuna tavaolukordades kasutatakse harva 3-2 käiguasetust .
täpselt õige jutt. olen kahel autol paari tunniga selle salongist ilusti liikuma saand. kangi ümbrus tuleb laiali lammutada. võta 1 "libesti" purk ka appi. Smile teine asi mis kipub raskelt liikuma kui eriti ei sõida või kasuta on suunatulekang.

nivoo peaks sellel ikka tagasillal olema.

tagumisel stangel mingid kriimud, aga ilus auto!
Vasta
#18
Ma ikka pean ennetavat moraali pidama, ei saa ilma, ehk siis uus omanik ei hakkaks oma pimpimisvajadusi (juhul kui need peaks esinema) selle nii kenasti säilinud kupee peal välja elama... kadestan seda tagaklaasi, minu mäletamist mööda 100% uduvaba ja el.ruloo ju olemas, mis kaotab autole peale vaadates nö akvaariumiefekti ka ära kenasti, et pole isegi otsest vajadust tagaakent kilekotistada. Orig. stereo jms võiks samuti kõik jääda nii nagu on. Veljed on õnneks kõige lihtsam väljapääsutee, mida saab igal hetkel alt ja alla keerata nii kuidas süda lustib.

Kes mind nüüd peedistada tahab, palun PS, ärme hakka siin teemat solgerdama, eksole.
setud sõitsid seciga
Vasta
#19
tänud manitsemast, ralak Wink

ma olen sügavasti seda usku, et asjad (st autod, tsiklid etc) on kõige kaunimad just sellisel kujul, nagu nad tehasest esmalt välja on kulgend.
ka ostjana väldiks nö tuunitud isendeid.
sry juba ette, kõik lisakaunistuste pooldajad Smile
meil peres õige mitu ratassõidukit, valmistamisaastaga al 1938 ja ülespoole.
veits ot, kuid piinlikkusega pean tunnistama, et juba ca 4 aastat on seisnud 1968.a. W115 projekt. masina soetasin 2000- ndal aastal ja sõitsin kaks suve kuni läbiroostetamiseni. masinale on paigaldet 240 D mootor ja vastav peaülekanne. Ka armatuuris on kogu diisli käivitusatribuutika paigaldet justkui tehaseversioonil, vaid spido viitab algsele 220 bensumooorile.
auto kere on täielikult taastatud, värvitud ning komplekteeritud, asi jäi toppama mootori ja pidurite juures, samuti vajab ülekäimist esisild.
nii, et kui huvilisi, siis selle masina plaanin sel aastal kindlasti realiseerida.
veel, et sisu on uksepolstrite ja armatuuri poolest väga heas seisus, samuti on peal originaalrool, käigukang etc.
parimat
amatöörautojuht
Vasta
#20
Suuremad veljed ruulivad :hump:,kuid jah tuleks jääda orika stiili(ka kopid).
CL500 & ML500
Ameerikaautode lammutus Eestis.
http://www.v8import.com/SWE/?group=5

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  1987 C126 500 SEC näidikute probleem Halvaa 7 4,483 02-06-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: janek126
  560 SE 89 a. Mootor 140KW 3 3,665 23-04-2016, 02:09 AM
Viimane postitus: arts24h
  Mercedes-Benz S-Klass 560 SEL 140KW 0 2,879 22-03-2016, 05:09 PM
Viimane postitus: 140KW
  W140, 1991, S500, 240kw Ardo90 103 121,325 08-08-2013, 09:58 PM
Viimane postitus: Ardo90
  c126, 560 sec, `91 aknatõstuki lüliti piitre 4 3,981 02-05-2012, 11:23 AM
Viimane postitus: piitre
  560 sec probleem soendusega kassartur 1 2,372 05-05-2011, 11:05 PM
Viimane postitus: Karl
  560 SEC katuseluuk mkb 1 2,451 01-11-2009, 11:23 AM
Viimane postitus: secman
  Veojõukontroll 560 SEC 1991 Telepoiss 14 8,722 17-10-2009, 12:41 AM
Viimane postitus: secman
  560 SEC kõrvalistuja el. istme juhtimine 560 SEC 4 3,994 20-09-2009, 07:47 PM
Viimane postitus: Rolz
  560 sec 205KW või 221kw robix2 5 4,384 30-06-2009, 09:57 AM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne