Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turbo paigaldus 240 diislile
#1
Kas td-l peavad olema madalamad surved kui tavalisel vabalthingaval? palju vaeva tuleks asjakallal näha ning palju rahakott õhemaks muutub?? äkki on keegi kursis sellise asjagaRolleyes kõik arvamused teretulnud
Vasta
#2
300€ turbo, paigaldus häälestamine ja moto uppgreid otsa... vt mersuforum.net
...
Vasta
#3
Põhimõtteliselt vaja teha:

-pumba kolvid suuremaks
-pihustid modifitseerida
-vahejahuti
-turbo
-kollektorid
-automaadi puhul kasti tugevdamine
-manuaali puhul tugevama siduri paigaldamine
-miljon pisiasja
-töö (juhul, kui ise ei tee)

Eriti ei soovitaks endal asja kallale asuda vaid jätta töö spetside hooleks, kuna 90% kindel, et lased mootori ribadeks, kui ise paigaldad esimest korda.

Üldiselt eriti ei näe pointi OM616.xxx mootorile turbo paigaldamisel. Mõttekam on osta lihtsalt võimsam diiselmootor, nagu näiteks OM617.xxx (3.0 5sil), OM602.xxx (2.5 ja 2.9 5sil), OM603.xxx (3.0 ja 3.5 6sil) ja kindlasti ka OM606.xxx (3.0 24v 6sil). Projekt tuleb kokkuvõttes väksema töömahuga ja ka kindlasti odavam.

Andrese jutule kommentaariks veel niipalju, et ikka 3000€ mitte 300€. Turbo ise maksab ju juba u 5000.- ehk ~300€

edit: Sry Andres, lugesin su jutu uuesti läbi ja nägin seda koma kah seal nüüd...Confusedilly:
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#4
Alla 0,5 bar rõhu polevat vahejahutit vaja.
Pump kõlbab ka vana, ainult võimsuse kasv pole nii suur.Kui just kiirenduspumpa ise mitte näppida, siis saaab ka norm kiirenduse.

Tal manuaal.

Eks lihtsam muidugi võimsam mootor koos kastiga peale tõsta.

Küsimus tekkiski sellest, kui vahetada manuaal automaadi vastu (2,4D) kas siis ei jää minek veelgi kehvemaks(liiga lahja mootor).
Vasta
#5
Jääb küll ja kui tegemist veel 126-ga kah, siis ikka kohe eriti uimane.

Aga arvan siiski, et mõttekam, töökindlam ja odavam variant osta OM603 mootor ja automaat nii umbes kuni 10K eest ja panna sinna autole vahele, kui et hakata OM616 turbotama. Automaadi peab ikka osta ju siis veel. Kusjuures ei usu eriti, et üle 80kW välja võlub sealt OM616 mootorist, kui pumpa ei modi ja vahejahuti kah panemata jätab. Originaalis see 240D vist miski 55kW?!?
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#6
Tegelikult jutt jumala õige mis siin vahepeal Heinar mainis et s123 on sama raske kui tavaline w126 SE, raskemgi veel 100 kilo ja tavaline sedaan w123 on ka seal oma 100kilo ringis kergem w126est. w123 kere formaatidel on ju 240 tehase poolt peal ja liigub hindele kolm edasi küll
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 150kw OM651 turbo surm Ott 5 626 17-11-2023, 01:37 PM
Viimane postitus: Ott
  W211 Turbo probleem difred 12 2,109 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 373 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  HYBRID TURBO OneSlowCDI 0 362 11-10-2022, 05:53 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  S211 4 tsooni kliima paigaldus TeccccccH 1 692 27-04-2022, 11:18 AM
Viimane postitus: vreps
  Turbo sobivus? turbiin 0 1,545 03-11-2019, 05:58 PM
Viimane postitus: turbiin
  w211 270cdi E 2003 turbo kasetom 4 5,112 27-06-2019, 09:01 PM
Viimane postitus: madis71
  Bose heli paigaldus Alan87 0 1,524 30-09-2017, 10:26 PM
Viimane postitus: Alan87
  w210 2.9td 95kw 1997a. turbo kalvi1991 9 6,032 27-07-2017, 08:42 AM
Viimane postitus: v6sa
  puldiga keskluku paigaldus mb 124 ramli 5 4,819 06-07-2017, 05:51 AM
Viimane postitus: .Alar.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne