23-12-2007, 02:26 PM
suur enam vähem korrali auto,aga 65 kw ainult.Mida arvate?
http://nagi.ee/photos/kompani/sets/60547/
http://nagi.ee/photos/kompani/sets/60547/
mb 300d,81
|
23-12-2007, 02:26 PM
suur enam vähem korrali auto,aga 65 kw ainult.Mida arvate?
http://nagi.ee/photos/kompani/sets/60547/
23-12-2007, 03:22 PM
mootor on viiene rida,välimus ja outo ise meeldib,mugv ja stiilne
23-12-2007, 04:28 PM
23-12-2007, 05:09 PM
mix selline küsimus "mida arvate"?? soetamis plaan (oskad nõrki kohti otsida)??
loomulikult vanad mb-d ruulivad
24-12-2007, 12:23 AM
mis sellise tegelik hind võiks olla?
24-12-2007, 12:48 AM
Olenevalt seisukorrast 10 - 100K, sinu auto miski 20K äkki, kuna suht kompott. Täitsa ainult isiklik hinnang.
Kui bussi vaja, siis küsi!
24-12-2007, 10:32 AM
See mootor ongi probleem. Aru ma ei saa, miks ei kasutata OM603? Oleks natukegi dünaamikat... Aga, pole minu asi norida.
Pildil on auto ponks, eelmise omaniku tuuning on maitseasi. Mulle ei meeldi, aga ei peagi meeldima. Üldiselt on vana S muidugi muhe. Kannatab täitsa vabalt välja võrdluse liisingpannidega.:demond:
24-12-2007, 12:12 PM
Ma arvan, et asi on pigem rahalistes võimalustes, mitte tahtmises.
Kes tahab head dünaamikat, see valib V8 mootoriga auto. Ega OM603 ega OM606 pole just eriti odavad mootorid, eriti turbomootorid. Ma oleks isegi huvitatud OM603.960(1) mootorist, kui kellegi suht odavalt pakkuda oleks.
24-12-2007, 05:45 PM
plaan oleks eelmise omaniku tuuningut muuta,et saaks asja originaali lähedaseks ja võimalikult palju orig.detaile tagsi panna,iseasi palju see maksma läheb.Tahaks ka mootori ära vahetada.
24-12-2007, 06:17 PM
Mis mootor seal originaalis peal oli? Kui ei tea, siis http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng aitab.
Tuuningu kaotamine ei tohiks raske olla. Uksepolstrid on vast ainsad, mida vähe jahtima peab...
25-12-2007, 04:04 PM
Kas auto nüüd sinu oma Kompani? Omaniku teemast paistab, et auto ei kuulu enam talle, nii et kas kuulub nüüd sulle?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
26-12-2007, 11:07 AM
auto kuulub nüüd mulle,tegime vahetuse.
26-12-2007, 06:49 PM
võtsin pihustid maha ja lasen ära kontrollida,külmalt üks pütt ei löö,siis vaatab mis edasi saab.mingi laks on sees arvan et pihusti.
26-12-2007, 06:56 PM
Ja kui pihustid maas, tasuks ka surved ära mõõta. Siis kohe selge pilt, mida mootoriga edasi teha.
26-12-2007, 07:05 PM
ikka ikka,kui nüüd midagi jama on,hakkan uut mootorit otsima,kun lahti ise võtma ei hakka,pole eriti spets.
18-01-2008, 03:50 PM
no nii pihustid uued,klappid ok,saaled ok.aga ikka on mootoris tiks sees ja suht kõvasti,kuigi kolb käib kaks korda siis kõlks.Andke nõu mis veel võiks viga olla?:help:
18-01-2008, 04:12 PM
kannatax klapikambris miskit süüdistada! kui vänt käib 2x siis ylemine nookur käib tiiru.
kysin veel kas kett õieti peal. lõhnab selle järgi et klapp läheb mingil hetkel vastu kolbi.
18-01-2008, 04:19 PM
kohe hakkan uurima.
18-01-2008, 09:50 PM
sai vaadatud kett õieti,proovisin ühe hamba võrra tõsta ühele poole ja teisele poole midagi ei muutunud kõlks ikka alles.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
K:300D W126 `82 sooviks teada mootori käppade pikkust ? | slidholding | 8 | 6,290 |
19-08-2010, 08:05 PM Viimane postitus: taaviw126 |
|
W126 diiseldamine, mis mootori ülekanne sobivaim 300D 80kW mootoriga?? | Kalev | 12 | 7,901 |
14-12-2009, 04:38 PM Viimane postitus: karuanton |
|
w 126 300d | an1342 | 3 | 3,669 |
30-12-2008, 07:17 PM Viimane postitus: an1342 |
|
mb w126 300d ei käivitu | allan | 14 | 9,389 |
14-08-2006, 09:13 PM Viimane postitus: allan |