On kellelgi anda nõu? Nimelt, uued küünlad peale ja tuli välja, et küünlad ei anna sädetki. Kas on võimalik, et süüteluku ärakiskumisega on mõni juhe süütelukus katki läinud ja nõnda ei ole süütepoolid ja asjad korralikult töötamas?:confusedangry:
Süüteküünaldest: kui keerad süüte sisse,siis kontrolli voolutestriga süütepooli väikesest klemmist,kas tuleb voolu peale ja kui tuleb , siis tuleb kontrollida söepulka jagajast.
Uksetihendite kohta ütlen nii,et tihendid on surutud oma pessa , kui ka ingede kohast liimitud ja tüüblitega.
Edu soovides
merslane
Kommutaator läbi. Nimelt oskate äkki öelda, et kuna ta oli läbi kärssanud.. kas on kuskil juhtmed sassis ja vool tagurpidi sees? Või on see oma aja lihtsalt ära elanud?
JA VALMIS TA ONGI! http://fotoalbum.ee/photos/lahekas89/sets/274727
pilte töö käigust ja lõpptulemusest. Seest pole jõudnud veel puhtaid pilte teha.
Liigub siis Rakvere vahel.. homme saan taha uued naastud ja siis mingisugused kilbid peale. Muidu olemas ka 14' originaalkilbid, kroomitud ja puha, kuid taga on 15' veljed..
Nii, et kui suveks velgi ei saa, originaalkilbid alla särama!
Tänud kõigile abi eest!
Kui saan veljed/kilbid alla, teen ka lugejate autode alla autost postituse.
Sest nad olid seal ennist juba ja ma ei mõelnudki, et ei pane neid tagasi. Vaatab, kui aega on, ehk võtan maha ning viskan pilgu peale, kuidas mulle endale rohkem meeldib.
Tulin mõni hetk tagasi trennist ning nägin Rakvere Spordihoone ees su autot. Tegin mitu ringi ta ümber ning väga ilus auto on :cool2:
2.0 ja 4.2 - võrreldamatud asjad
Kui sa sinna 4.2 või mingi muu elaja vahele istutad, on see klassik veel vägevam !
Ta näeb ilma ka tõesti kena välja. Ma vaatan, kui hästi mul on logarid seal all kinnitatud ja kui kena jäeks ilma, a praegu las nad olla, kuni ilmad vähe.. kuivemaks ja soojemaks lähevad.
Liistud panin jah vanad tagasi, aga värvisin nad üle, kroom kaetuna.
Tuledering jäi pm samaks, ainult et tagumised tuled lakkisin punase lakiga ära ja ette lisandusid valged suunad. Kuigi on tunne, et nii ette kui taha oleks uusi tuledeklaase vaja, kuid käravad praegused ka mõne aja veel ära!:tongue:
Ja ma ei teadnudki, et siin ka kodukandi rahvast liigubhocked:
Ma olin siis antud hetkel ilmselt Rakvere Tarva mängu vaatamas :bigsmile:
Aga suured tänud.. ja muide selle 4.2 liitrise kohta.. niipea ilmselt unistada pole mõtet, rahakotis on suht suur nullike vastu vahtimas illy:
Nokiks su kallal nende kroomkaarte pärast... Pane vähemalt siis pleki ja kaare vahe tööstusvaseliini või mingit muud rasva täis. Ühtpidi ei pääse s--t vahele ja teistpidi rasv hoiab ise ka jama ära.
A kõigeparem... korista ära need sealt. Saad vähemalt soola maha pesta iga kell ja ei jää hauduma kaare alla see!
Silmale parem vaadata ka.
A muidu üldiselt VÄGA TUBLI, et ette võtsid sellise taastamistöö!
Lahekas Kirjutas:Ta näeb ilma ka tõesti kena välja. Ma vaatan, kui hästi mul on logarid seal all kinnitatud ja kui kena jäeks ilma, a praegu las nad olla, kuni ilmad vähe.. kuivemaks ja soojemaks lähevad.
Liistud panin jah vanad tagasi, aga värvisin nad üle, kroom kaetuna.
Tuledering jäi pm samaks, ainult et tagumised tuled lakkisin punase lakiga ära ja ette lisandusid valged suunad. Kuigi on tunne, et nii ette kui taha oleks uusi tuledeklaase vaja, kuid käravad praegused ka mõne aja veel ära!:tongue:
Ja ma ei teadnudki, et siin ka kodukandi rahvast liigubhocked:
Ma olin siis antud hetkel ilmselt Rakvere Tarva mängu vaatamas :bigsmile:
Aga suured tänud.. ja muide selle 4.2 liitrise kohta.. niipea ilmselt unistada pole mõtet, rahakotis on suht suur nullike vastu vahtimas illy:
Ma olen tegelikult maalt ja valge W116-ga, kuid Rakvere Reaalgümnaasiumi õpilane sellest aastast - 10. klass :cool2:
Äkki mõnikord satume kokku