11-11-2007, 06:25 PM
Automaat käigukast ajab 300ce-l õli välja peale sõitu(mootori ja käigukasti vahelt) .Oskab keegi öelda kuidas see leke eemaldada?
Käigukast ajab õli välja.
|
11-11-2007, 06:25 PM
Automaat käigukast ajab 300ce-l õli välja peale sõitu(mootori ja käigukasti vahelt) .Oskab keegi öelda kuidas see leke eemaldada?
11-11-2007, 06:27 PM
Üks võimalus,et otsasimmer väsind ning seetõttu tilgub.Ega lihtsalt seda leket peatada ei saa...kast maha võtta ning järele uurida.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane. Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
11-11-2007, 11:03 PM
Aga kas käigukasti eemaldamiseks on vaja ka mootor lahti lasta?
Olen sellel teemal algaja!
11-11-2007, 11:25 PM
Ei ole vaja.
Mootor on vaja toestada, 3ne tahab ilma kastita ettepoole vajuda vastu radikat
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
12-11-2007, 12:00 AM
Laur Kirjutas:Ei ole vaja. Kuna olen võhik siis äkki saate seletada kuidas see toestamine käib.
12-11-2007, 01:03 AM
Karteripõhja alla midagi panna, vms. ja parem toesta mootorijuba teistpid kaldega, et käigukast oleks alla poole suunatud.
UK Garaaž
12-11-2007, 10:30 PM
võib ka taliga mootorit eestotsast tõsta, eelnevalt võtsin radika ka ära, seda 3,0 d-l
05-12-2009, 07:54 PM
Tõstan oma vana teema ülesse. Tekkis probleem, sai kast alla pandud ning jäi seisma, nüüd panin tööle ja töötas umbes 20 min kohapeal vaikselt. Probleem tuli välja siis kui lükkasin käigu sisse ja käigukastist hakkas õli jooksma. Hetkel pimedas nägin, et tuli hüdrotrahvo alt. Kas seismine võis asja jamaks keerata? Sisse sai tutikas õli enne seisma jäämist. Ja kui nüüd õli kontrollisin siis näitas üle normi, äkki siis peksab kuskilt välja? Simmerling ja mingi puks seal kastis sees said vahetatud.
Igasugune vihje kust alustada on abiks. 300ce-24, 5käiguline automaat, kliima.
05-12-2009, 11:49 PM
Kontrolli kas ei tle karteri põhja vahelt.
06-12-2009, 02:59 AM
Kas kasti panid alla ikka koos hüdrotrahvoga?
06-12-2009, 01:01 PM
Heinar Kirjutas:Kas kasti panid alla ikka koos hüdrotrahvoga? Mõtled paigaldamisel seda kas pandi hüdrotrahvo kasti külge ja siis paigaldati kast?
06-12-2009, 01:27 PM
JAh, seda Heinar mõtleb.
Üldiselt kui keerata hüdromuhv hooratta külge ära (mida mitte mingil juhul teha ei tohiks) ja seejärel kast mootori külge - siis enamsti see õnneks ei õnnestu ning starter ei jõua hooratast ringi vedada. Muhvi nuudid on nii pikad, et poob kinni kasti vända. Üks koht, kust tulla võib on simmerling, teine koht on õlipumba tihend (see suur papist tihend, kui see katki läinud ja kuskilt kahekorra on, siis on ka leke). Kui õli tase on liiga suur, siis on lööb simmerlingi vahelt ka üleliigse õli välja - keegi peab survele järgi andma ja üldiselt kipub see simmerling olema, mitte tuulutus, just koha peal käiates.
06-12-2009, 07:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-12-2009, 07:39 PM ja muutjaks oli Mx125.)
Nii viga leitud, roomasin põhja alla ja nägin kuidas tuleb ülevalt poolt.
Peeglite abil siis sai välja uuritud, et tuleb klapikambri kaane ja silindripea vahelt. Kui aega leiab tuleb autost teema ka. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|