Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kellaplokis kütus/vesi/õli näidikud ei funksi
#1
Probleemiks tegelikult see, et vahel näidikud töötavad, vahel mitte(ei lülita edasitagasi, vaid sõidu ajal nt 1 korra lülitab end töökorda).
Kontrollisin kontaktid üle, kõik oli OK. Valgustus töötab, kell näitab aega...
On kellegi sarnast probleemi olnud? Kellaplokki pole veel jõudnud lahti lammutada.
Vasta
#2
massi puudulikus
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
Massi puudulikkus siis kellaplokis sees? Oksüdeerund ?
Vasta
#4
Nii, sain Lõokeselt 2 komplekti näidikuid. Panin külge, ikka ei funksind...deem.
Puhastasin siis igasugu kontakte, näppisin kaitsmeid, vahetasin visuaalselt räbalad ära, hakkas funksima, isegi mu vanad kellad. Nüüd aga jälle ei tööta, liigutan veidi neid, siis hakkavad tööle. Vajutan piduri pedaali, jällegi ei tööta. Sama jama siis, kui tagakäigu sisse panen.
Mõistus otsas, kusagil oleks nagu lühis, aru ei saa.

Kui muu ei tööta, siis vähemalt nüüd on mul ökonomaiser, saan ökolt sõita vähemalt. Maantee kulu oli viimati 6.3l / 100/km - ongi öko.
Vasta
#5
Mul oli ka kord nii, et olin kaitsmeid näppind ja peale seda iga kord kui pidurdasin lõi osad näidikud nulli ja mingi pinin kostus kelladeplokist. Piduri lahti laskmise järel toimis kõik jälle kuni järgmise pidurdamiseni korralikult. Ei osanud muud teha kui uuesti kaitsmeid näppida, neid pesades liigutada ja probleem kadus iseenesest. See oli vast juba umbes pool aastat tagasi ja pole siiamaani kordunud.

Mul näitex langes tol korral isegi tahhokas nulli ja see ehmatas küll esimene kord ära, et mis nüüd mootoriga juhtunud on.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#6
A selge, siis tean, et kaitsmeplokk on vaja korralikult ära puhastada ja kontrollida sinna minevad pistikute kontaktid üle.
Vasta
#7
123, 124, 201, 126 jne kõigil autodel, millel on nn pulkkaitsmed, on vahel probleeme kaitsmete kontakteerumisega - paistab, nagu kaitse oleks terve, aga tegelikult on otstest läbi põlenud. Oma 123-l omal ajal sai iga 1,5 aasta tagant kõik kaitsmed ära vahetatud, siis töötas laitmatult. Eelmise 124-ga sama lugu. Praegusega pole veel ptüi ptüi ptüi probleeme olnud.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#8
Selge. Ma vahetasingi juba 2 kaitset ära, kuid arvan, et viga on klambrite kontaktpindades. Ma kasutan mingit kontaktipuhastuskeemiat, kuid suurema sodiga ta vist pikalt hakkama ei saa.
Vasta
#9
Vahetasin kõik kaitsmed uute vastu ja elektrisüsteem toimib laitmatult.
Tänud kaasamõtlejatele.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  C200 2.2cdi,2004a.Diisel.Käigukasti ja mootori õli kogus. MAN 2 3,988 24-08-2020, 12:22 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  W202, C220, 1996 Vesi jookseb salongi jaz 3 3,597 19-01-2018, 06:51 AM
Viimane postitus: Henry
  w202 diferentsiaali õli swagiebear 1 3,320 30-11-2017, 04:33 PM
Viimane postitus: nahk
  MB c270 õli valik tumbleweed 10 8,855 30-05-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: Werewolf
  94a C200D 55kw automaadi õli kontroll eric72 2 2,435 20-08-2016, 10:23 PM
Viimane postitus: Laur
  W203 vesi esiklaasi vahelt? marko1188 0 1,384 31-01-2016, 10:49 AM
Viimane postitus: marko1188
  W202 C200 kompressor õli? urraa 0 1,599 26-10-2015, 10:24 PM
Viimane postitus: urraa
  MB C270 W203 2001a automaatkasti õli raksike 5 7,609 06-09-2014, 07:34 PM
Viimane postitus: R129
  W202 2,5D kütus tagasi voolanud, ei käivitu Vosad 11 8,469 27-01-2013, 10:15 AM
Viimane postitus: allgoes
  W202 taguamortide õli martinjev 0 1,714 18-08-2012, 10:39 AM
Viimane postitus: martinjev



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne