Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W123 aut. kasti BLACKOUT
#1
käisin täna oma vastremonditud kerega 23e 123-ega võixel ylematusel imre juures ja ennem mootoripesus..
imre juures vahetasin ise piduri klotsid ja kettad ning siis veel õlivahetus koos uue filtriga ja käimakasti õli vahetus koos selle filtri vahetusega.. uuex õlid sisse.. vuhvel Mercedes-Benz märk ka kylge ja siis tagasillas yx väike kont sai ka vahetatud ( selle tegin ise )
nii hakkasin siis välja sõitma.. poolele teel välja sõites sain tada et pean 15 mintsa ootama kuna kellegi kollane võrr toodi treilaga ukse ette.. no hakkasin uuesti tagurdama ja olin juba uksest väljas.. siis lasin korra veel drive käigu sisse et nati paremine välja saada ja äkki avastasin et kõik ei tõmba.. ehk sisi käik sees aga sisse paneku nõksu ei käind ja auto ei hakkand liikuma.. vajuta gaasi palju tahad.. ainult pöörded tõusecad.. ja tagutpidi käigule pannes läxid aint tuled põlema..
nii et mystika.. lihtsalt läx kast metsa.. imre ka ei jaganud matsu ja nii jöigi auto sinna..

kas keegi jagab et mis värk on ??? Confusedmash:
Vasta
#2
Õli panid ikka piisavalt, ja see normaalne, et kui uue õli paned, ei võta laguses käike sisse, asja tuleb teha tegelt nii - kui uus õli kõik sees, kast koos alt.. siii lased mootori soojaks, ja hakkad kohapeal pidurit hoides sooja mootorigs käike läbi proovima, tee seda mitu korda järjest edasi-tagasi-edasi-tagsi kõik käigud läbi.... Kui mootor on ilusti 80 üle soe, siis võta välja käimakasti õlivarras ja vaata taset, soojast peast peab max olema, külmast peast min, atf paisub soojenedes jõhkralt, õlivhetuse järgselt on see tegelt normaalne nähtus, eriti kui turbiinist ka õli eraldi veel välja lasta.... Aga see samas ei selgita, miks alguses kohe sõita said, aja soojaks, vaata üle, muud ei oska soovitada...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
ok.. tänx nõuande eest.. kuigi jah.. nyyd kast juba maas ja märjamaal.. ah no siis saab ka selle yle vaadatud et kas ikak tipp-topp..
ylejäänud auto tehaxe homme ehk reedel ära.. et mingi sumpa värk ja tagumised pidurid ning muud värkisärki.. ex näeb siis varsti mis selle kastiga on..
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W123 pidurite hooldus, küsin friktsioonklotside tegemiseks vanu klotse. sun 3 558 26-06-2023, 07:12 PM
Viimane postitus: stihl
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 718 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  w123 3.0 TD kõrgsurvepump w123fagon 0 640 30-06-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: w123fagon
  W211 E280 CDI 2007 140kw kasti asemele -165kw käigukast DaddyV 2 1,640 21-12-2020, 07:45 PM
Viimane postitus: Mbclk200
Question W123 sumbuti HarryPokker 6 3,322 07-07-2020, 09:31 AM
Viimane postitus: HarryPokker
  W123 VIN ei loe varustust (ei tuvasta VIN koodi) Mike22 4 3,096 11-04-2019, 11:06 PM
Viimane postitus: jansa
  W123 2,4 d vajab pidevalt termostaadi vahetust. comoon 2 2,339 25-06-2018, 06:48 PM
Viimane postitus: v6sa
  W123, 230E, 1981 - sun - update 2018 a. sun 0 1,604 06-02-2018, 09:52 PM
Viimane postitus: sun
  W123 M102.920 klapivahede reguleerimine kaupo51 6 5,763 28-08-2017, 08:43 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W123: Mis muu mudeli sisu istub w123'le? anderander4 0 1,783 23-08-2017, 08:33 PM
Viimane postitus: anderander4



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne