Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
veojõukontroll?
#1
Asi selles, et käisin üht kupeed vaatamas w124, autom.
Tuli mõte kontrollida käigukasti, sõber rääkis et hoida pidurit all, panna kang asendisse D ja vajutada gaasi, samaaegselt hoida pidurit all ja kui pöörded ei lähe üle 3000 vms siis on kast korras...ok sai tehtud...kõik tip-top pöörded ei läind 1900 kõrgemale, ainus asi et 4 seci hoitud kaapis ta mul mulda aga see kolmnurk mis peaks olema veojõukontroll ei hakkand vilkuma...ja tekkis küsimus kas ta üldse töötab:S....sest muidu kui auto käima paned, süttib ja kustub ära, kõik nagu korras...aga jah, ehk keegi valgustab?
Vasta
#2
Kui pidurit all hoaid, ei peagi ASR toimima....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
seal oli vist asd...aga selge, tänud
Vasta
#4
tekkis huvi, et mis kastil siis viga v]ib olla, kui poorded siiski lahevad ule 3000?
Vasta
#5
Kas ASD töötab kogu aeg või kuni mingi piirkiiruseni?
Vasta
#6
Ei mäleta, aga mingist aastast on piiraja  peal ja pöörded ei lähe kohapeal niikunii üle 3000.
Vasta
#7
Nii, mul toimib ta koos piduriga samamoodi, st hakkab hakkima ja tuld vilgutama. Võib-olla vanematel mudelitel toimib teisiti, ei tea.
perpetum mobile
Vasta
#8
seega, kui poorded ule 3000 lahevad, ei ole viga kaigukastis vaid selles piirajas..
Vasta
#9
python Kirjutas:Kas ASD töötab kogu aeg või kuni mingi piirkiiruseni?

Kuni kiiruseni 40km/h peaks blokksillana töötama, üle selle vilgutab niisama tuld kui kasvõi üks ratastest ei haaku maaga.
setud sõitsid seciga
Vasta
#10
erki87 Kirjutas:seega, kui poorded ule 3000 lahevad, ei ole viga kaigukastis vaid selles piirajas..

Mina oma tagasihoidliku aut kasti kogemusega julgeks arvata, et kui pööre üle 3k läheb (ja rattad on paigal) siis võiks kastil situri kettad kulunud olla ja lihtsalt libiseb läbi.
Vasta
#11
Rolz Kirjutas:Kui pidurit all hoaid, ei peagi ASR toimima....

Ja minu arusaamist järgi ei tohiks ka rattad ringi käima hakata, kui pidurit all hoiad. Kui muidugi jalas ikka naguke jõudu on Smile
Vasta
#12
Rolz Kirjutas:Kui pidurit all hoaid, ei peagi ASR toimima....

Ma olen ka nii aru saanud, kuid minu autol ei saa mingi valemiga ketsi ringi, gaasita palju tahad. Kuldariga kunagi proovisime, tõmbab tagaotsa rohkem vastu maad ja kõik. Ainult siis kui ASR-i juhe lahti ühendada läheb loomaks.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#13
Karl Kirjutas:Ma olen ka nii aru saanud, kuid minu autol ei saa mingi valemiga ketsi ringi, gaasita palju tahad. Kuldariga kunagi proovisime, tõmbab tagaotsa rohkem vastu maad ja kõik. Ainult siis kui ASR-i juhe lahti ühendada läheb loomaks.
Nõrk mootor lihtsalt..... :bigsmile:
W124 E500 Limited
Vasta
#14
martiini Kirjutas:
Karl Kirjutas:Ma olen ka nii aru saanud, kuid minu autol ei saa mingi valemiga ketsi ringi, gaasita palju tahad. Kuldariga kunagi proovisime, tõmbab tagaotsa rohkem vastu maad ja kõik. Ainult siis kui ASR-i juhe lahti ühendada läheb loomaks.
Nõrk mootor lihtsalt..... :bigsmile:

UZIUZIUZI
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#15
martiini Kirjutas:
Karl Kirjutas:Ma olen ka nii aru saanud, kuid minu autol ei saa mingi valemiga ketsi ringi, gaasita palju tahad. Kuldariga kunagi proovisime, tõmbab tagaotsa rohkem vastu maad ja kõik. Ainult siis kui ASR-i juhe lahti ühendada läheb loomaks.
Nõrk mootor lihtsalt..... :bigsmile:

eks see kanuu võrri mootoriga ole piina ka saanud :lol:
Vasta
#16
Härra Kuld, mis teid vaevab, kadedus? Tule ma teen sulle väikse ringi siis. :bigsmile:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#17
HotPapa Kirjutas:Asi selles, et käisin üht kupeed vaatamas w124, autom.
Tuli mõte kontrollida käigukasti, sõber rääkis et hoida pidurit all, panna kang asendisse D ja vajutada gaasi, samaaegselt hoida pidurit all ja kui pöörded ei lähe üle 3000 vms siis on kast korras...ok sai tehtud...kõik tip-top pöörded ei läind 1900 kõrgemale, ainus asi et 4 seci hoitud kaapis ta mul mulda aga see kolmnurk mis peaks olema veojõukontroll ei hakkand vilkuma...ja tekkis küsimus kas ta üldse töötab:S....sest muidu kui auto käima paned, süttib ja kustub ära, kõik nagu korras...aga jah, ehk keegi valgustab?
Kui ASD/ASR on katki, siis hoiatustuli põleb pidevalt.
Kui on ASR, siis on armatuuris nn. lumeketi nupp (üleval paremalt teine).    
ASD puhul blokeeritakse diferentsiaal kuni 40 km/h-ni.
ASR blokeerib vajadusel ka kiiremalt pöörlevat ratast 0-100%.
W124 E500 Limited
Vasta
#18
kuld Kirjutas:
martiini Kirjutas:
Karl Kirjutas:Ma olen ka nii aru saanud, kuid minu autol ei saa mingi valemiga ketsi ringi, gaasita palju tahad. Kuldariga kunagi proovisime, tõmbab tagaotsa rohkem vastu maad ja kõik. Ainult siis kui ASR-i juhe lahti ühendada läheb loomaks.
Nõrk mootor lihtsalt..... :bigsmile:

eks see kanuu võrri mootoriga ole piina ka saanud :lol:

Karl Kirjutas:Härra Kuld, mis teid vaevab, kadedus? Tule ma teen sulle väikse ringi siis. :bigsmile:

Oh teid allakahesajakilovatiseid :lol::lol:
perpetum mobile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB CLK 2,7 kuidas käib maha veojoukontroll. Tõnu48 5 5,106 23-10-2015, 12:20 AM
Viimane postitus: Tõnu48



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne