Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kontrolli silindrite surved ära.See sinine suits midagi head küll ei tähenda.Aga siis pidid ka küünlad tahmased olema ju.
Postitused: 433
Teemad: 52
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
SOOVITUS:mis siin ise pusid mine Kadaka Imre juurde las vaatab asja üle ja annab murele mingi hinnangu.
56562200
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Eric Kirjutas:SOOVITUS:mis siin ise pusid mine Kadaka Imre juurde las vaatab asja üle ja annab murele mingi hinnangu.
Soovitud sulle - kui sul kunagi MB alast nõu vaja on, siis mine Silberautosse ja küsi sealt, las seletavad......
Selleks MB klubi ongi, et teistelt nõu saada ja raha kokku hoida
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Tahm võib tekkida liigsest bensiinist ja / või õli põlemisest.
Postitused: 55
Teemad: 10
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
bensiini kulu on normis...samuti ei võta õli...aga paar inimest arvanud et tegu võib olla juhtrõhu regulaatori veaga(looan et õige asi).eks siis vaatab seda..
Postitused: 55
Teemad: 10
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
02-02-2006, 05:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2006, 07:27 PM ja muutjaks oli Madis.)
nii....täna sai siis näpitud masinat...sai prooviks toodud juhtrõhu regulaator....külmalt töötab ka vastumeelselt ja pöördesse ei lähe kui järsku gaasi anda...vana regulaatoriga ühtemoodi....ajasime soojaks....tegime siis proovi ringi....gaasi andes hakkas ikka jukerdama ja seda just järsult gaasipedaali alla vajutades.....kui vaikselt ja õrnalt toimetada siis enam vähem....hakkas siis törtsuma ja podisema ja minekut/jõudu pole absull.....koju tagasi siis ja vahetasime ringi regulaatorid....pole sel häda midagi.....ühtemoodi jamas ikka...et siis kaks vea põhjustajat jäänud sõelale.....küttesüsteem ja süütesüsteem......kuigi arvatavalt jamab süütesüsteem.....kas siis süütepool või juhtmed...küünlad olid ka jälle mustad tahmased ja märjad.....kontrollisin ära ka surved silindrites....tulemuseks oli 3 silindris 13,5 ja viimases 12,5 seda siis auto esiotsa poolt vaadatuna. Palju kutsika surved muidu olema peavad? Kontrollisime koos Indrekuga....sama aparaadiga mis ta oma SEL-i puhul kasutas. Kas kutsikal õhukoguse lugeja on...ja kas see võib sellist asja põhjustada??