Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz, Bmw, Audi ülalpidamiskulude võrdlus
#1
Ei leidnud paremat kohta kuhu seda teemat teha! Kui see ka kuskil vanas foorumis läbi jooksnud võtku moded lihtsalt see maha. Olen siin endale autot otsides ka audi ja bmw foorumit põhjalikult lugenud. Mulje selline , et kas need inimesed ostavad seal endale enamuses erilisi saane , mis kohe poest välja sõites pudenema hakkava või on Mercedes-Benz meie teedele tänavatele tunduvalt sobivam auto, ( siin foorumis veel sarnaste hädade kurtmist pole leidnud.) Audil siis tuleb arvestada kohe esisilla täisremoniga u 6000 eeku. BMW omanikud aga ütlesid et 3000 eek kuus on normaalne remondi peale kulutada. Aga oli ka neid kes esimeste kuudega 40k sisse ladusid. Väidetavalt ka bmw-l esisild meie teedele pehmevõitu + igast muud probleemid.
Oleks väga teretulnud kui mersuomanikud kes oma autodega igapäevaselt sõidavad postitaksid oma ligikaudsed kulutused aastas või kuus. Mõtlen remondikulusid mitte kütet. Pange siis auto mudel+ aastaarv+ läbitud kilomeetrid, võib ka jubinad ära tuua kel viitsimist.... usun et teemast kõigile kasu!
Vasta
#2
Võrdlus;700 BMW(e39) esi klotsid lett 3000kg ja soodukaga -50prossa 1500kg.MB klotsid letis 700 eek-i (w210) ja nägu Confusedmile:
Lihtsalt sai ostetud 1aasta tagasi(mõlemile).
CL500 & ML500
Ameerikaautode lammutus Eestis.
http://www.v8import.com/SWE/?group=5

Vasta
#3
Võiksid siin kohal täpsustada, mis mudelitest ja aastatest jutt käib, kuna tendents sinna suunas, et mida uuem seda paremini laguneb.

Üldiselt ega MB-del, BMW-del ja Audidel pole vastupidavuses väga vahet (vana hea Saksa kvaliteet, mis ei pruugi uute autode puhul enam kehtida, kuna muidu sa ei ostax nii tihti varuosi ja uut autot ja firmadel jääx kasum väiksemax), lihtsalt eri varuosade hindades võib vahe sees olla. Ja iga margi igal mudelil omad nõrgad kohad.

Lisax, kasutatud auto puhul on peaaegu kõik kinni eelmistes omanikes ja selles palju on viitsitud oma auto eest hoolt kanda.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#4
Pets77 Kirjutas:Võrdlus;700 BMW(e39) esi klotsid lett 3000kg ja soodukaga -50prossa 1500kg.MB klotsid letis 700 eek-i (w210) ja nägu Confusedmile:
Lihtsalt sai ostetud 1aasta tagasi(mõlemile).

Nohhh, õigluse mõttes oleks vist pidanud 700-se buumeri klotse S klassi omadega võrdlema, rohkem ühe klassi autod. Kuid Mercedes-Benz veermiku jupid ei ole kallid, täitsa nõus sellega.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5
Siin üldse midagi sassi läinud, E39 on 5-es seeria. Aga jah 7-es seeria konkureerib S-klassiga, 5-es E-klassiga ja 3-as C-klassiga, vastavalt siis ka Audid A8, A6 ja A4.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#6
Pets77 Kirjutas:Võrdlus;700 BMW(e39) esi klotsid lett 3000kg ja soodukaga -50prossa 1500kg.MB klotsid letis 700 eek-i (w210) ja nägu Confusedmile:
Lihtsalt sai ostetud 1aasta tagasi(mõlemile).

Sorry e38,700 Bmw on seest sama suur kui w210.Istutud, testitud ,sõitetud... aga mitte mõõtetud.(põhineb minu arvamustel)
CL500 & ML500
Ameerikaautode lammutus Eestis.
http://www.v8import.com/SWE/?group=5

Vasta
#7
Noh S-klass läheb kah kuidagi iga põlvkonnaga seest väiksemax, siin olid ühes teemas isegi pildid kõrvutatud ja nii ees kui taga oli jalaruumi iga põlvkonnaga vähem. Võrreldi siis W140 ja kahte järgmist põlvkonda S-e.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#8
mis siis ikka võin oma kogemustest järeldada seda mida vähem on auto sõitnud seda vähem kulud ka raha selle remondile(nii ja naa võibolla ei pea asi paika vahet pole)omasin W210 läbi sõit oli 230tuhhi sain teada et oli 60 tuhhi tagasi kruvitud vahetad tulid kogu tagasilla jupid eest rooli otsad kondi läksid nagu soojad saijad!Hetkel oman W163 läbi sõitnud oli 109tuhhi hooldatud pidevalt SA hetkel läbitud 25 tuhhi kulud O eeki!!!!kahjuks on mul veel üks õnnetus W203 mille läbisõit 219 tuhhi kuid seegi keritud mingi 70-80 tuhhi tagasi väga hapu viinamari!!!!esisilla juppidevahetus 6000 eeki esiklotsid 700 tagaklots 500 ja nipet näpet veel.Vot
56562200
Vasta
#9
Sõidan aasta aega S 124-ga. Kolmene bensiin,automkast.88.a.,spido hetkeseisuga 294 kopikatega,mis ka tõele vastab.
Vahetatud on juhiukse klaasitõstemehaanika(2000.-),tagumised rõhuanumad( 1500.-tk.),esimesed sarniirid,stabika puksid,käimakastis mõned tihendid(töö,tihendid,õli kokku 6500.-),jagaja kaan,rootor,küünlajuhtmed.Siiani vaid sõidumõnu.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Vasta
#10
w210-nega sõidetud 3a.ls 55 000km,silla rem.kulunud ala 4500eeki.Konte läheb aastas korra(orikad 140eeki),nii suvel kui talvel on all 18`valukad
CL500 & ML500
Ameerikaautode lammutus Eestis.
http://www.v8import.com/SWE/?group=5

Vasta
#11
w124 300 D aastast 86. Pea aasta aega sõitnud....veermikus pole midagi vahetanud ja siiamaani ei tee häält ükski asi. Ainus asi mis otsa andis oli genekas 700 kr.
Vasta
#12
Kulutused tuleks arvestada läbitud kilomeetrite peale ehk mitu EEK kulunud 1km läbimiseks. Muidu on nii, et ühel, läbisõiduga aastas 10 000km, on suurem ülalpidamis kulu, kui sellel kes sõidab aastas 50 000km.

S124 88 a.300 TE diisel 4matic. 3 aastaga läbisõit 135 000 km, tagasillas vahetatud kõik vardad + remonditud nivoo amordid, esisillas vahetatud sisemised õõtsapuksid, üks esimene veovõll(3000.-) + kaitsekummid (mitteoriginaalid 400.-), roolivõimupump ja veepump, kõik rattalaagrid. Muidugi õlid, klotsid ja muud kuluosad!
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#13
G klassi orig klotsiring maksis ka 3000 kr, rooliamort 3500 kr, roolivarras 4000 kr jnejne....Mina ei kiunu...
Tahan juhtida tähelepanu sellega sellele, et kui otsida, leiab igalt poolt hapud viinamarjad....
Ja eestlane on paraku see, kes otsib... Üldiselt jääb mulle mulje, et eestlase jaoks on auto korras siis kui sellega ei pea MITTE KUI MIDAGI tegema (õlivahetus v.a.) ja loomulikult mõnel joppab saada selline auto, surnud ring - üks omanik lihtsalt hoorab ja kiidab kui hea auto on ja kui ükspäev kõik alt ära hakkab kukkuma siis on müük ja järgmine omanik saab tõsise õnnetuse kaela mida võib igast foorumist lugeda.... Ja siis on jube hea ju võrrelda, tuues võrdluseks selle masina, mis hetkel ei lagune, kuidas kõik on nii p****s ja p*****s ja mis ikka kõik maksab jnejne.....Tuleb leida auto, mida on REGULAARSELT korralikult hooldatud ja seda jätkata...

Aga, et kallale ei tuldaks - teemasse ka kui keegi peaks tahtma G klassi osta:

G400 CDI

Ostes oli 70 000 ls, nüüdseks 120 000ls, ajaliselt 10 kuud, selle ajaga(ainult A osad):
Piduriklotsid 3500 kr ring
Mõlemad roolivardad 4000 kr/tk (otsasid eraldi ei saa ja keevitama pornot kokku ei hakka)
Rooliamart 3500 kr
Üks tagavedru 4000 kr
Amordi ring 8000 kr
Üks pihusti 6000 kr
Eeelsüteküünlad mõnisada kr
Drosselklapp 5000 kr

+Vedelike(mootori õli, käigukasti õli, vahekasti õli, diffrite õli, piduri vedelik, tosool) vahetused regulaarselt, mida pean loomulikuks ja ei arvesta remondikuludeks + filtrid (mootori õhuvõtt 2x, salongi õhufilter, kütusefilter, õlifilter) + kojamehed + mõned lambipirnid + 2x rehvijooksud

Ma arvan, et nii mõnelgi oleks alust selle nimekirja peale kiunuda ja pasundada igal pool kui s**t auto see G ikka on ja kuidas laguneb ja kui kallis kõik on aga mina näen selles normaalset hooldust, mis on normaalne ja vajalik, et saaksin eeldada sellelt automargilt ja mudelilt seda mida see mulle pakkuma peaks....

Ehk veelkord kõik on suhteline ja väga inimeses ja tema mõttemaailmas auto suhtes kinni....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#14
Praktika näitab jah, et kõik on kinni auto ajaloos ning eelnevate peremeeste suhtumises oma masinasse, kellele tuim tööloom, kellele truu ja auväärt kaaslane.

Sai siis 2 aastat tagasi üks 124 300 D `93 ostetud, siiski non-facelift. Auto pärit Saksast, otse tulnud. Śeisukord oli lihtsalt niivõrd harukordne 12 aastat vana diisli kohta, et olin nõus mõtlematta 20 tuh rohkem maksma kui ülejäänd taolised meie turul hinnatud. Praeguseks läbisõitu pea 70000km Lõuna-Eesti UZI teedel.
Kohe alguses vahetatud esimesed stabikavarda puksid miski ~100 eek komplekt 4tk, käimakasti ja tagasillamääre, roolivõimuõli, jah.vedelik, kliima täitmine- kokku 2000 eek. Mootoriõli ja rehve, filterid jms pole eriti mõtet üles lugeda.
Profülaktiline hooldus ennetamaks igasugu lagunemisjadasid - Tagumised amordid 1200 eek paar, tagavedrud ning vedrupadjad kokku 2000 eek, rihmapingutiamort 1300 eek.
Peale kõiki neid töid sõidetud nagu uue autoga, endal hea ja masinal samuti.
setud sõitsid seciga
Vasta
#15
Autoks w124 2,0D/87a.Kahe aastaga läbisõit umbes 50000km.remondikulu
1000.EEK-u (piduriklotsid ja starteri rootori vahetus).Ülevaatused läbind normaalselt ja muid olulisi vigu pole ilmnenud.
Vasta
#16
autoks w210,sõitnud 14 kuud ja läbisõit 14000 on veermiku peale kulunud u8000,suuremad kulud veel roolilati rem u6000.-, signa 3500 ja muidugi õlid,pirnid,rehvid ja asjad
Vasta
#17
S124 `88 300D, remondikulud+osad ca 1,5 eeku iga läbisõidu kilomeetri kohta (pole arvestatud hoolduskulusid ehk õli ja filtrivahetused mis lisab km hinnale veel ca 15 senti). Täpselt dokumenteeritud kulud, ilmselt suht sadomasolik aga huvitav tegevus omaette. Kahjuks võib see hind mõnevõrra erineda tegelikkusest kuna tuksis odomeeter ei võimalda jälgida täpset kilometraaši (samas on otsad suht samad kogu aeg ehk töö-kodu). Odo ise on seisma jäänud 211 tuhande peal, tegelikku läbisõitu teab vaid taevas. Vajadusel võin lisada tehtud tööde nimekirja kuupäevaliselt:evil:
Vasta
#18
Miks ma küll julgen oletada, et kodanike Ralak ja Nordrainbow auto hooldatuse ja säilivuse ja konditsiooni vahe on öö ja päev.... Just sellest ma rääkisingi....
Kõik on kinni inimeses...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#19
loomulikult kõik oleneb eelmisest omanikust, hooldusest jne aga selliseid vigasid nagu BMW ja audil nagu sagedasti läbipõlenud turbod ja pragunenud plokikaaned pole mersudel veel keegi kirja pannud. Ise olen mõelnud ka sellele et mis tüüpi inimene ostab välismaal Mercedes-Benz ja mis tüüpi inimene pigem BMW, AUDi sealt ka osaliselt erinevad hädad!
Vasta
#20
2 voolavvesi
W140 diisliturbosid surnuid leiduvat ikka küllaga, samuti R6 mootorid keevad ka mersul sama ilusasti kõveraks kui BMW-l.

Aga pigem jah - BMW ostab reeglina raskema jalaga inimene ja siit ka sulle vastus, miks BMW-d võib olla keskmiselt ehk veidi kehvemas seisukorras võivad olla.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes W211 2004 hen1 1 482 27-10-2023, 09:44 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes e500 w211 hen1 12 1,156 24-08-2023, 11:18 AM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 hen1 0 369 29-05-2023, 10:44 AM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes w211 7G hen1 2 533 13-05-2023, 10:38 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 E500 hen1 6 884 08-05-2023, 12:01 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes-Benz w211 e270 130kw 2003 abi pagasnikuga Kertkõiv 8 1,539 16-03-2023, 08:25 AM
Viimane postitus: Kertkõiv
  Mercedes W211 2004 hen1 0 724 18-09-2022, 03:42 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes Benz 211 tagumised peatoed ei kuku alla peale lanaax 1 1,002 22-04-2022, 08:43 AM
Viimane postitus: Marksus
  Mercedes w210 e270 cdi esisilla vedrud ZEBRA111 2 1,911 15-05-2021, 11:52 PM
Viimane postitus: ZEBRA111
  Mercedes w210 e270cdi universaal elektriaknad ZEBRA111 2 2,600 19-05-2018, 12:55 AM
Viimane postitus: ZEBRA111



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne