27-08-2007, 10:22 PM
Tere. Kas keegi oskab öelda palju läheb selle parandamine maksma?
Pilt Vigastustest
Pilt Vigastustest
300ce taguosa
|
27-08-2007, 10:22 PM
Tere. Kas keegi oskab öelda palju läheb selle parandamine maksma?
Pilt Vigastustest
27-08-2007, 10:25 PM
Põhi lahti lõigata, tala sirgeks pingis venitada, uus tiib.
Kui suurem huvi saan sind vbolla kokku viia kutiga kes selliseid töid teeb. Osakb ehk hinnangu anda.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
27-08-2007, 10:27 PM
Idee poolest oleks võimalik Sul leida kuskilt mõnelt teiselt autolt tagumine ots ja katkise asemele teine monteerida.
Hetkel üks Mercedes-Benz seisab remondis, samamoodi tagumise otsa vahetusega..
27-08-2007, 10:31 PM
124 kupee seisab 2 suure tala peal. üks nendest on nüüd kõver. Mis tähendab, et terve auto on kõver. Ja see tiib on ka suht ühes tükis. Keeruline värk. 124 kupeed on juba nii odavad, et ei tasu ära pulli. Või kui, siis pärast remonti on see juba järgmise omaniku õnnetus.
...
27-08-2007, 10:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-08-2007, 10:34 PM ja muutjaks oli Mx125.)
Ahaa et see on ikka palju hullem kui arvasin.
27-08-2007, 10:36 PM
Andres Kirjutas:Selle autoga on ühel pool. Jube kindel ja julge hinnang, oled vahepeal plekksepaks õppinud? Ma ei ole, kuid olen palju hullema laksuga Mersusi näinud mis on filigraanselt korda tehtud ja summad ei olegi nii astronoomilised olnud. Karl@ autopleku sugulane. Teema algatajale: lõhnab tagant sissesõidu järgi, kas kindlustus ei remondi?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
27-08-2007, 10:40 PM
Tegelt küsisin sellepärast et see on müüa soodsalt ja tundus huvitav pakkumine.
27-08-2007, 10:43 PM
Mx125 Kirjutas:Tegelt küsisin sellepärast et see on müüa soodsalt ja tundus huvitav pakkumine. Räägi siis ligemalt mis aasta pill on, mis mootor, lisad jne. Hind ka pole paha kui see riigisaladus pole, siis oskab paremini hinnata tasuvust ehk. Edit: leitud juba http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutatu...fi_ee.html
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
27-08-2007, 10:50 PM
täpselt see sama
28-08-2007, 01:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-08-2007, 01:11 AM ja muutjaks oli Mx125.)
Aga kui isegi on üks neist taladest kõver, kui palju see parandus ligikaudselt maksma läheks?
Kui palju see küljetiib ja stange kokku maksavad?
28-08-2007, 09:34 AM
Andres Kirjutas:124 kupee seisab 2 suure tala peal. üks nendest on nüüd kõver. Mis tähendab, et terve auto on kõver. Ja see tiib on ka suht ühes tükis. Keeruline värk. 124 kupeed on juba nii odavad, et ei tasu ära pulli. Või kui, siis pärast remonti on see juba järgmise omaniku õnnetus. Ma võin sulle lohutuseks öelda, et kõik tänapäevased kandev kerega, st tavalised sõiduautod (mitte raamiga maasturid) seisavad kahe tala peal, kui täpne olla, siis eest ja tagant poolraamid, keskelt küljekarbid, katus ja hunnik muud mudru on see mis autot koos hoiab. Ja nende talade, ehk poolraamide kõverus ei tähenda veel terve auto kõverust. Ja kui ka on terve auto kõver, siis igasugu banaanae venitatakse sirgeks, ning seda isegi ilma spets elektroonikata. Rolz võib ilmselt pajatada kodanikust, kes kraanaga vms rekka kärusid ideaalselt sirgeks sikutas. Aga see on juba eraldi teema.
28-08-2007, 10:08 AM
Niipalju kui mina näen on see auto kõver kuni juhiukseni... Ja kui mu silm õigesti seletab on sellel autol ka katuseluuk. Kui see käib on veel lootust, kuid kui ei siis on ka katuse sees jooksvad toed kuni esiaknani vinklis..
See kupee tagatiib on suht hell koht. Ise pole neid lappinud aga väga heale sõbrale on küll tagant sisse sõidetud.
...
28-08-2007, 08:15 PM
kere ja tala ei tundu kõver olema, mine küsi mõne pleku käest, ma arvan, et selle auto saad veel liikuma.
MB C320CDI
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|