Postitused: 12
Teemad: 4
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Nunii, olukord nüüd niikaugel, et peaks ka endale ühe väärt sõiduriista hankima. Suht eelistaks kupeed, kuid hetkel selles suhtes hinnaskaalas kuni 100 000 (aasta alates 1994) on suht nutune seis. Pakkuda ainult http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html isend. Ülejäänud juba > 5-e liitrised loomad, mida ei jõua hetkel kahjuks pidada. Hoidsin silma peal ka http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?..._missing=1 -l, kuid napsati ära. Seega hoopiski hetkel paistab ilusaid asju olevat neljaukseliste seast http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html Samas hind 1995-da aasta kohta 90 000 äkki ülemakstud? Kuigi välimust tal on ja nahka täis, kuid ikkagi? Suht sarnane isend ka saadaval odavamalt http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html mis mõistlikum hind? Muidugi mõlemad asuvad ka kõvasti pealinnast eemal, niiet pilku peale pole jõudnud veel viskama minna.
90 000-de eest aga oleks vast mõtekam juba hankida http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html ? Kuigi välimus pole enam vanakooli oma, mis mulle parasjasti just hetkel meeldiks.
Niiet andke head nõu või siis keegi müügu oma 320 CE 3.2 162 kW kupee maha.
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
See viimane link, punnsilm, jäta kohe välja.
Auto suht nutuses seisus.
W124 E500 Limited
Postitused: 967
Teemad: 28
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
need autod on k]ik natuke kahtlased
alusta vin-koodist, vaata liikluskaju ajalood
kuid kõikidel autodel on 17 veljed peal võib tähendada et esisillaga võiks olla palju probleeme
vaata neid mis on rohkem nagu originaal, rohkem ümberehitamist-rohkem probleeme, tuning ei aita autod säilitamist
aga muidugi kõik neid vaja vaatama minna
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
20-08-2007, 12:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-08-2007, 12:57 AM ja muutjaks oli soul.)
Rohtsalu Kirjutas:Nunii, olukord nüüd niikaugel, et peaks ka endale ühe väärt sõiduriista hankima. Suht eelistaks kupeed, kuid hetkel selles suhtes hinnaskaalas kuni 100 000 (aasta alates 1994) on suht nutune seis. Pakkuda ainult http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html isend. Ülejäänud juba > 5-e liitrised loomad, mida ei jõua hetkel kahjuks pidada. Hoidsin silma peal ka http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?..._missing=1 -l, kuid napsati ära. Seega hoopiski hetkel paistab ilusaid asju olevat neljaukseliste seast http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html Samas hind 1995-da aasta kohta 90 000 äkki ülemakstud? Kuigi välimust tal on ja nahka täis, kuid ikkagi? Suht sarnane isend ka saadaval odavamalt http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html mis mõistlikum hind? Muidugi mõlemad asuvad ka kõvasti pealinnast eemal, niiet pilku peale pole jõudnud veel viskama minna.
90 000-de eest aga oleks vast mõtekam juba hankida http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html ? Kuigi välimus pole enam vanakooli oma, mis mulle parasjasti just hetkel meeldiks.
Niiet andke head nõu või siis keegi müügu oma 320 CE 3.2 162 kW kupee maha.
On 124CE, 124 sedaan, 210, on diisel ja bensiin, on automaat ja manuaal, ütleks, et see on kohe väga lai valiku kriteerium.
90K on selline summa, mis tundub 124 eest kuidagi palju olema ja samas korralikku 210 selle eest ei saa.
Kui 210 ei välista, siis juba pea 100K eest on võimalik leida automaadi ja väga heade lisadega 210. Tänapäeva elementaarsete lisadega (automaat, püsikiiruse hoidja, istmesoojendused, kliimaautomaatik) ja heas korras 124 on isegi 90K eest kuradima raske leida.
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kas siis enam aasta vanem 320 CE otse Šveitsist ei sobiks?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
setud sõitsid seciga
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Postitused: 12
Teemad: 4
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
ralak Kirjutas:Kas siis enam aasta vanem 320 CE otse Šveitsist ei sobiks?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Sry, kuid su enda link ei tööta. Pead vist silmas seda http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html ? Samas isegi isendild pole midagi viga. Lisad ja välimust on. Kuid kas juba nii vanade autode puhul remont suht "must do" ei ole? Ala, et pead juba algusest peale arvestama ligi poole auto summaga remondifondi planeerides? Et peaksin hoopis hakkama http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html poole vaatama? Või hooldusraamatu olemasolul saaks suht hea aimduse olukorrast, ning väga hullud remonditahtjad ei pruugigi ka 93-da aasta isendid olla?
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Rohtsalu Kirjutas:ralak Kirjutas:Kas siis enam aasta vanem 320 CE otse Šveitsist ei sobiks?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Sry, kuid su enda link ei tööta. Pead vist silmas seda http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html ? Samas isegi isendild pole midagi viga. Lisad ja välimust on. Kuid kas juba nii vanade autode puhul remont suht "must do" ei ole? Ala, et pead juba algusest peale arvestama ligi poole auto summaga remondifondi planeerides? Et peaksin hoopis hakkama http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html poole vaatama? Või hooldusraamatu olemasolul saaks suht hea aimduse olukorrast, ning väga hullud remonditahtjad ei pruugigi ka 93-da aasta isendid olla?
Härra, Te olete samuti asjadest valesti aru saanud vist... ärgem vaadakem ainult kalendrisse, eriti kehtib see Mercedese puhul! Mille poolest need Sul esimeses postis lingitud masinad (94/95) siis paremad on 93.a. omast? Arvad, et aasta-paar vahet ja juba ei vaja remonti?
Olen neid mõlemaid diisleid näinud, roheline ei kannata üldse kriitikat, minu jaoks igat pidi surnud, üritatatakse nüüd bling-bling XXXL tolli rataste pähe maha müüa... muidu hall on tehniliselt hea, kuid värvitööd jätavad pisut soovida. See viimane punnsilm oleks ka sulaselge eksiteele sattumine... taksosisuga ja tõenäoliselt parajalt väsinud punn küll mingi säästuallikas pole... kui va küttekulu. Mõtle hästi, kas ostad aastaarvu või auto!
PS, kas juba sõidukogemused 3,2 bensiin, 2,0 bensiin (manuaal), 2,2 diisel, 3,0 turbodiisel sõidukitega on olemas? Paistab, et oled lihtsalt kuulutused lahti löönud vaadates pilte ning numbreid ega teagi reaalsetest omadustest midagi.
Muideks ära võta seda kui teravamaigulist targutamist. Lihtsalt eks me proovi siin kõik siin foorumis parimat nõu anda ning vältida olukordi, kus pärast paarikuist auto omamist tekivad teemad: "Miks ma ikka Mercedes-Benz ostsin, raha aind läheb..." stiilis mile:
setud sõitsid seciga
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Autod hakkavad lagunema 3 aasta pärast peale uuena ostmist, seega tuleks juba 2004 aasta autol arvestama lisakuludega kui sa just pole kindel, et auto on korralikult hooldatud ja eelmine omanik viitsinud ka raha raisata auto peale isegi siis kui ta seda otseselt ei vajanud. Sest tavaliselt on Eestis niimoodi, et alles siis kui midagi väga hirmasat häält tegema hakkab, ega enne seda on kõik korras ja sõita ju võib, vastupidiselt lääneriikides, kus iga 10 000 või 20 000 tagant vahetatakse kindlaid osi, olenemata kas nad on läbi või mitte. Seega nagu keegi meie foorumist on juba mitu korda maininud " sa ei osta kalendrit" :p
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
HotPapa Kirjutas:Autod hakkavad lagunema 3 aasta pärast peale uuena ostmist, seega tuleks juba 2004 aasta autol arvestama lisakuludega kui sa just pole kindel, et auto on korralikult hooldatud ja eelmine omanik viitsinud ka raha raisata auto peale isegi siis kui ta seda otseselt ei vajanud. Sest tavaliselt on Eestis niimoodi, et alles siis kui midagi väga hirmasat häält tegema hakkab, ega enne seda on kõik korras ja sõita ju võib, vastupidiselt lääneriikides, kus iga 10 000 või 20 000 tagant vahetatakse kindlaid osi, olenemata kas nad on läbi või mitte. Seega nagu keegi meie foorumist on juba mitu korda maininud " sa ei osta kalendrit" :p
Hästi öeldud! Rahvaauto puhul on juhtumid veel verisemad... näiteks meie teedel isegi 1,5-2 aastat käib uuele VW Passatile üle jõu elus püsida :bigsmile: Õnneks firma omanduses olevad autod, regulaarne hooldus on kujunemas kapitaalremondiks... võiks Volkari foorumisse kirjutada kuidas 2006 aastal Autoweltist ostetud kolm 2005-nda aasta 2,0 diisel Passatit võidu kuluvad-pudenevad-streigivad, märksõnad - turbo, kliima, esisild, el.lisad, õlikulu, hooratas jne.
Sry, väikse vahepala pärast.
setud sõitsid seciga
Postitused: 12
Teemad: 4
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Jah, olen küll kuulnud neid jutte milliste läbisõitudega mesadest jne, kuid aastanumber oli pigem seotud liisingu saamisega, kuna Hansapank väga üle 15-st aastaste masinatest pole huvitatud. Ja üheks aastaks ligi 70000 ka hetkel natuke liig laenata.
Sõidukogemuse kohapealt, ei, ei ole ma sõitnud ei bensiini ega ka diisli 2,0-3,2 mesadega, kui välja arvata jookis peaga taksojuhi kõrval, mis loomulikult ei lähe arvesse. Tegemist suht esimese autoga ja ega teda päris garaazi seisma ei plaani osta jah. Seega ikka midagi pisut jõulisemat otsiks ja nagu ka eelnevalt mainitud vanakooli välimusega kupeed kõvasti rohkem meeldivad, kui punnsilmad.
Ok, vähemalt olen targemaks saanud, hoian punnsilmast taksokahtluse tõttu eemale ja hall endiselt teemaks. Ning ka 93-da kupee ei oleks väga halb valik. Teemat algataski tegema olukord, et kas 90k mitte jubedalt ülemaksmine poleks? Pole nagu eriline näppude õliseks tegija ja nagu peale kojusõitu ka ei tahaks kohe hakata remondimeeste numbreid otsima.
Ja mainitud olukorra, et suvaliselt lõin kuulutused lahti, kohta võin öelda niipalju, et olen juba aastaid igasugu mesadel silma peal hoidnud ja osta plaaninud k.a. sellel foorumil, kuid pole majanduslik olukord võimaldanud ja mingit 40000-st retsitud kutsikat ka ei soovi remontida ainult.
Niiet tõepoolest mu jutt on võibolla asjakohatu ja lollide küsimustega, kuid mis ma siis tegema pean? Ostan endale nokamütsi ja lähen bemmifoorumisse sealt küsima hoopiski ja nende leeri üle? Pigem eelistaks saada võimalikult head vanakooli Mercedes-Benz tagumiku alla, et siis aastaid hiljem veel ilusam vanakooli 500 sec vms hankida ja nagu foorumiga ja mesandusega seonduvat hoida hingeligidal.
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
*Mhmh, liising siis liising.
*Kõnealune hall on tõesti soolase hinnaga, eks mine kae kas Sulle sobikski see üldse
*3,2 coupe kulude kohta oleks saab põhjalikku inffi Andrese käest siit foorumist
*Tegelt asusin hiljuti endalegi vanemat punnsilma jahtima (kuni 99). Siinsel turul sobramine näitas, et ka meil sõidetakse 3,0 diislitega taksot, kurb aga tõsi. Mõned müüjad ausalt ära rääkinud lausa. Kuni 100k eest saab ägeda räime, iga nurga pealt ussitab, hakka või harjuma sellega. Praeguseks pilt selge missuguses konditsioonis kohalikud vankrid on, tuleb oopiski rohkem välisriikidest peale voolavaid isendeid jälgida. Kusjuures Prantsusmaal ja Itaalias sõidavad taksot väga suvalist värvi mersud. Kui 124 taxi on/oli Itaalias tyypilisena valge siis punnid on Prantsusmaal on mustad, tumesinised, tumerohelised, valged, hõbedased, kuldsed jne ning ülekaalukalt suuremakubatuurilised turbodiislid. (Info automüüjatelt). Pole välistatud, et satub mingi miljonäri otsa... loodame Silberi abile siinjuures. Ega ma päris niisama ulu, näinud palju neid käigukaste juba ühest lammarist minema vinnatud.
setud sõitsid seciga
Postitused: 202
Teemad: 2
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Tervist,Rohtsalu.Õigel teel oled.Mercedes-Benz on tubli igapäeva auto.
Aga, et endal elu lihtsamaks teha ja valikuvõimalusi vähendada, pead ära otsustama mida täpsemalt tahad.Bena või disla,atm kast või manu.124 või 210, kupee või sedaan.Nahk või riie.4 või 6 või 8 silindrit.
Need asjad kõigutavad hinda tublisti.
Isiklikult ütlen sulle niipalju. Mis iganes kere ja lisad sa valid, peab Mersul olema VÄHEMALT 6SIL.MOTO JA AUTOMAATKAST.Nemad koos tagavad optimaalse kütusekulu ja mugava kulgemise.Suurt motot ja atm. kasti ei ole nii kerge räimeks lasta kui 2.2 ja manuaali.
Igatahes jõudu otsingutel ja anna siis teada mille kasuks lõpuks otsustasid.
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Asi ongi selles, et kui pere tulekul ja igast elamu remondid kaelas siis ei tahagi nagu liisingusse midagi võtta, sest lisaks liisingule peab veel autot vahest remontima, teada asi, et uuematel autodel kallim hooldus ja varuosad, sellest siin juba päris palju jahutud. Seega miks mitte sõita vanema autoga, pealegi mis on stiilne ja võimalusel ka võimas. Hea kui oled hästi kindlustatud, siis suht savi millega sõidad . Aga muidu soovitan võtta ikka 124, pealegi stiilne ja isegi kui mingi probleem, siis vast ikka on seda kergem ja odavam lahendada kui w210'l. 124 300D tavasõiduks ja 560 sec suvel cruisimiseks , rohkemat polegi liiklemiseks vaja...aga see ainult minu objektiivne arvamus, eks igaüks valib ise mille eest ta raha maksab
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
21-08-2007, 08:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2007, 09:23 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Küsin kõigepealt teemaalgatajalt.
Kas Sa oma huvialuste autodega üldse sõitnud oled? Just seda eeldatavat peamist kasutusmarsruuti.
MB on natuke teistsugune auto. See ei pea mitte igaühele meeldima ja mitte igaüks ei pea MB-d omama.
Kui oled sõitnud ja meeldis, siis ei saa aru Su valikust: seinast seina... 3,0 turbodiisel ja 2,3 (või mis see pisike lahustipõletaja oligi) on ikka väga erineva iseloomuga autod. Lisaks veel sisu ja käigukast...
Kalendrit saab soodsalt raamatupoest. Selle jutu vast lõpetame...
Liising on niikuinii nutune teema. Kui 70 kEEK laenu on valus, siis sama valus on ka 90 kEEK liising. Usu või mitte.
Punni mina isiklikult ei julge alla 110 kEEK osta. Natuke liiga palju näikse liikuvat lõpuni trööbatud ja siis ülesblingitud saasta. Ärge unustage, härrased ja prouased, et punni ikka igamees koduses garaa
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Minu elamuste lagi oli w124 300 turbodiisel originaalmotoga kellal 760k mile:
Mootor käis nagu vati sees, teise käiguga sai pöörakutel pikalt kummi kärssama, käivitus poolest pöördest pakasega, ainuke märk tehnika väsimisest näis sine peale külmkäivitust ning paar litra õli 10tuh peale, samas kast ja sillad, super. Et masin realiseerida olin sunnitud spidomeetrinäitu 400k võrra korrigeerima, et siis veel ostjate kommentaare kuulata "Vaata, pea pool miljonit juba ees aga sõidab nii hästi" ... masin aastast 93.
[/i]
setud sõitsid seciga
Postitused: 12
Teemad: 4
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
10-09-2007, 07:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2007, 07:26 PM ja muutjaks oli Rohtsalu.)
Ok, väite teema jätk nüüd. Juhtus nimelt augusti lõpus suht õnnetu asi, et "sain" jala kipsi endal. :S Seetõttu ka autoost edasi lükkunud. Vahepealsetest pole eriti enam miskit alles jäänud turule ja paremat pole samuti eriti tulnud. Kui välja arvata see isend http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html Kupee ideest olen juba loobunud, ära retsitud loomad ainult turul või siis 5l-sed, mida hetkel väga ülal pidama hakata ei sooviks.
Et kui lingina antud isendit võrrelda http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html -ga, siis esimene võimsam, hooldusraamatuga, kliimaautomaatik ja bensukas. *-) Väga rondiga ei tohiks ju tegu olla ja vast ka 3.2 taksot palju sõidetud pole.
Või keegi oskab miskit head asja turul soovitada, mis mul kahesilma vahele jääb ning oleks alla 100 001?
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Rohtsalu Kirjutas:Ok, väite teema jätk nüüd. Juhtus nimelt augusti lõpus suht õnnetu asi, et "sain" jala kipsi endal. :S Seetõttu ka autoost edasi lükkunud. Vahepealsetest pole eriti enam miskit alles jäänud turule ja paremat pole samuti eriti tulnud. Kui välja arvata see isend http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html Kupee ideest olen juba loobunud, ära retsitud loomad ainult turul või siis 5l-sed, mida hetkel väga ülal pidama hakata ei sooviks.
Et kui lingina antud isendit võrrelda http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html -ga, siis esimene võimsam, hooldusraamatuga, kliimaautomaatik ja bensukas. *-) Väga rondiga ei tohiks ju tegu olla ja vast ka 3.2 taksot palju sõidetud pole.
Või keegi oskab miskit head asja turul soovitada, mis mul kahesilma vahele jääb ning oleks alla 100 001?
See 2.9 TD on takso sisuga ja pildi järgi vaatama küll ei kutsu.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Väike tähenärimine: see 290 on DT...
Usumõõdik valetab, see mootor on välimuse järgi ikka nii 0,5 Mkm sõitnud. Vaata lekkeid tuulutuse ümber. Selle hinna eest natuke vähe tundub masinat olema. Aga samas, alati saab ju omapoolse pakkumise teha.
Bensukas näikse täitsa viisakas olema. Siiski, nii odava maisna puhul peab veenduma, et KÕIK tõesti ka töötaks, mis küljes on.
Ja seda tagaistme käetoe laegast tasuks kah näha küsida...
Postitused: 12
Teemad: 4
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Nunii, saigi hetkel http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html isend ära hangitud. Väiksed vead olid, üks tagaaken ei taha eriti töödata (keegi oskab pakkuda paranduse hinda, kaitse ei paistnud olevat?), pisike suitsukoni auk on nahas tagaistmel, tagapagassil väike mõlk. Muud hetkel väga avastanud pole. Kütab jõhkralt minna ja küttekulu veel ei oska öelda. Omanik rääkis 98-saga sõites 12-nest ja 95-ga 15-nest.
Tegelikult oleks vist mõtekas ka kellegil targemal kusagil üle vaadata asi, siis teaks mis vead mind ootamas on. Eks selle loen siit vast vanematest teemadest kah välja.
Mingeid soovitusi ka äkki, mis õlid, asjad jne jne oleks kohe mõtekas ümber vahetada või uurida? Enamik asju minuarust vana omanik ette luges ja ära oli teinud.
Nüüd veel siis millalgi peaks uurima full liikmeks saamist jne jne, kuid kiired ajad hetkel.
|